Компанія «Делойт» в Україні презентувала результати дослідження The Deloitte Global 2021 Millennial and Gen Z Survey. Ділимося найцікавішими інсайтами — що турбує сучасну молодь, зокрема й у роботі.
Дослідження серед міленіалів «Делойт» проводить уже вдесяте. Цього року у ньому взяли участь понад 22 тисячі респондентів із 45 країн світу, зокрема й України. Серед них топменеджери великих організацій, фрилансери, студенти, безробітні.
Корупція турбує молодь більше, ніж страх втратити роботу
Результати цьогорічного дослідження показали, що міленіали у світі найбільше бояться мати проблеми зі здоров’ям та втратити роботу, тоді як українську молодь більше турбує корупція у бізнесі та політиці. На другому місці – політична нестабільність та воєнні конфлікти в державі. Також наші міленіали відчувають занепокоєння щодо стану здоров’я й можливостей профілактики захворювань, а Z стурбовані безробіттям.
Більше третини опитаних (як в Україні, так і в світі) постійно стресують
Більше третини опитаних міленіалів та представників покоління Z (як в Україні, так і в світі) знаходяться у стресовому стані весь або майже весь час. Основними причинами цього є фінанси, добробут родини й перспективи працевлаштування.
Стабільним лишається те, що працівники бояться обговорювати свій психологічний стан з роботодавцями: приблизно 30% опитаних хоч і брали відпочинок на роботі через стрес, та половина з них називала інші причини своєї відсутності.
Лише 38% міленіалів і 35% представників покоління Z у світі спромоглися відкрито поговорити зі своїми керівниками про стрес, який вони відчували. І приблизно 40% заявляють, що їхні роботодавці не вжили необхідних заходів для підтримки психічного здоров’я працівників.
Як повідомити на роботі, що ви на межі вигорання?
Читати
Питання фінансового добробуту хвилює молодь сильніше, ніж раніше
Пандемія COVID-19 посилила невизначеність молоді щодо фінансового майбутнього. Дві третини респондентів у світі зізналися, що «часто відчувають занепокоєння або стрес» щодо свого фінансового становища. Стільки ж говорять, що пандемія змусила їх переоцінити та змінити свої фінансові цілі.
Лише 36% міленіалів і 40% представників покоління Z сподіваються, що їхнє особисте фінансове становище покращиться до 2022 року.
Якщо говорити про Україну, то ситуація ще напруженіша — кожен восьмий міленіал та кожен дев’ятий представник покоління Z стурбовані своїм фінансовим становищем, і лише 7 із 10 переосмислили свої фінансові цілі. Але це не заважає їм вірити, що у 2022 році все зміниться на краще.
Лояльність до роботодавців зменшується
Прикро, але 36% міленіалів і 53% представників покоління Z у світі залишили б своїх роботодавців протягом найближчих двох років, якби була така можливість. Проте стільки ж респондентів планують працювати у поточній компанії мінімум п’яти років.
В Україні ситуація не краща — 49% міленіалів та 64% представників покоління Z готові за нагоди залишити своїх роботодавців протягом найближчих двох років.
Щодо вибору роботодавця, то результати дослідження показали, що для опитаних важливо, як бізнес впливає на навколишнє середовище (як позитивно, так і негативно).
Майже 60% міленіалів і представників покоління Z у світі (в Україні це 66% та 72% відповідно) побоюються, що керівники підприємств зменшать обсяг допомоги в боротьбі зі зміною клімату, оскільки вважатимуть вирішення проблем, що виникли через пандемію, більш пріоритетним.
Більше про результати досліджень за посиланням.
Дякуємо!
Тепер редактори знають.