fbpx

«Я працюю в банку, і це не нудно». Хто і чому вибирає роботу в банківській сфері

Анна Соха Партнерський матеріал Чт., 15.10.20 Історії

Навколо роботи в банку безліч стереотипів: нескінченна паперова тяганина, години залипання в Excel, строгий дрес-код у корпоративних кольорах… Здається, що молоді й креативні не обирають банк місцем роботи.

Ми теж так думали, а потім познайомилися і поспілкувалися з працівниками IBOX Bank. Герої цього тексту — студенти або недавні випускники, які підходять до своїх обов’язків проактивно та отримують задоволення від роботи в банку. Дізнаймося, що їх мотивує.


Катерина Фролова, 19 років

Спеціаліст в IBOX Bank

Не можу сказати, що я завжди мріяла стати банкіром, але мої батьки — економісти, тому я з дитинства «жила» у цій сфері. У 7 класі нам почали викладати економіку, і мене зацікавив цей предмет. Остаточно я зрозуміла, що пов’яжу своє життя з фінансами, коли прочитала книгу «Економікс» — історію економіки у вигляді коміксу.

В IBOX Bank я працюю спеціалістом: спілкуюся з клієнтами і допомагаю їм з відкриттям рахунків, депозитів, кредитів тощо.

Як потрапила в банк

Дізналася, що в Одесі відкривається відділення, зацікавилася, знайшла вакансію. На співбесіду, щоправда, довелося їхати в головний офіс — у Київ, оскільки в банку педантично ставляться до підбору персоналу. На інтерв’ю я розповіла, як розумію роботу банківської системи та поділилася враженнями від навчання в університеті. Мене взяли, і перші два тижні я проходила стажування — заглиблювалася у кожен крок на шляху відкриття рахунку / депозиту / кредиту. Все це дуже захопливо.

Чому працювати в банку — це круто

Якби люди знали, що за ланцюжок дій ховається за звичайною транзакцією, вони б ніколи не назвали цю роботу нудною!

Зараз я поєдную роботу і навчання — працюю на пів ставки з 9:00 до 13:00. З упевненістю скажу: це найперспективніше місце, куди можна піти працювати, і ось чому.

1. Тут роблять ставку на молодь. IBOX Bank диджиталізується, тому в штаті раді бачити молодих людей, які сучасніше дивляться на життя, дружать із новими технологіями. Наприклад, зараз наші розробники працюють над додатком, а недавно ми оновили інтерфейс сайту та дизайн карт.

2. Твої ідеї чують. Нещодавно я прочитала книгу «Приватна історія». В ній Олександр Дубілет каже, що потрібно бути проактивним і думати про роботу, навіть ідучи з банку. Я надихаюся цією цитатою і постійно думаю, як можна поліпшити наш банк, шукаю ідеї та нові шляхи. В IBOX Bank дуже цінують проактивність і чують співробітників усіх рівнів.

3. Багато можливостей кар’єрного росту. Банк — це великий організм. І варіантів зростання тут безліч: з касира можна стати спеціалістом, зі спеціаліста вирости в начальника відділення, а далі претендувати на керівні посади в головному офісі.

Я працюю всього три місяці, але мені вже дають можливість відкривати рахунки великим компаніям. Чим більше підприємство, тим більше співробітників, яких потрібно завести в нашу систему, і тим складніша моя робота. Я відчуваю зростання і намагаюся якісно працювати, щоб надалі довіра до мене з боку колег і клієнтів тільки зростала.

4. Пізнавальні знайомства. Ще цікавою нашу роботу роблять люди, які приходять у банк. Адже фінанси об’єднують найрізноманітніші сфери. Поки я здійснюю операцію, спілкуюся з клієнтами та дізнаюся багато нового та цікавого. Власник магазину гаджетів розповідає мені про техно-новинки. Представники Одеського порту, з яким співпрацює наш банк, — про те, як перевозять автомобілі з інших країн. А недавно у нас відкривав рахунок салон краси, і я дізналася про нові процедури в б’юті-індустрії.

5. Тут стильно й комфортно. В Одесі у нас дуже затишне відділення з безліччю стильних фішок. Наприклад, за моїм робочим місцем є дерев’яна панель, на якій росте справжній мох. Такі деталі підвищують настрій і продуктивність.

Вранці ми зустрічаємося з колегами й обговорюємо за кавою, як у кого пройшли, наприклад, вихідні, заряджаємося енергією і йдемо працювати. Обід у нас не строго фіксований, можна перекусити в будь-який вільний час. Також у відділенні завжди грає приємна музика.


Андрій Панченко, 21 рік

Спеціаліст відділу залучення партнерів в IBOX Bank

У школі я навчався у фізмат-класі, і ці предмети були для мене пріоритетними. До 11 класу вирішив вибрати банкінг як майбутню сферу роботи, оскільки було цікаво, звідки беруться гроші і як ними управляти.

У IBOX Bank я працюю фахівцем відділу залучення партнерів — заводжу контрагентів в систему банку. У роботі з документацією дуже важливо бути уважним, перевіряти деталі, знаходити розбіжності та хиби. Я з дитинства люблю грати в шахи, тому така робота мені до душі. Мені цікаво заглиблюватися і повністю розбиратися в питанні. І я радий, що своєю роботою можу допомогти банку уникнути помилки.

Як потрапив у банк

Своєю освітою я задоволений, але завжди розумів, що потрібна практика. На 4 курсі ми вправлялися в програмах і тренувалися заводити клієнтів в банк, але справжній досвід — незамінний. Вакансія в IBOX здалася мені цікавою. На співбесіді більше перевіряли мої софт-скіли, оскільки освіта в мене і так релевантна.

Чому працювати в банку — це круто

Мене приваблює можливість поєднувати роботу і навчання. Я працюю в банку вже два місяці й паралельно навчаюся на магістратурі. А оскільки навчання цього року дистанційне, то працювати можу повний день. Подобається, що керівництво йде назустріч — недавно я складав іспит в університеті, і мене відпустили на кілька годин з роботи. А потім ми навіть обговорювали деякі питання і розв’язання задач.

Теж хочете працювати в банку?

Радимо пройти онлайн-тест з профорієнтації та зрозуміти, яка сфера найкраще підійде для вашої реалізації →

Тестування


Шаміль Данаєв, 24 роки

Фінансовий аналітик в IBOX Bank

Я цікавився економікою з дитинства і вирішив пов’язати з нею своє життя. Раніше я жив у Бельгії, там вивчав бухгалтерію і маркетинг у коледжі, потім отримав ступінь бакалавра в місцевому університеті. Тепер заочно вчуся ще й у профільному київському виші.

В IBOX Bank я працюю фінансовим аналітиком. Мені це дуже цікаво — зіставляти дані та робити висновки. Зокрема, я допомагаю керівництву зрозуміти, яка ситуація зі ставками й депозитами в нашому банку і на ринку України.

Як потрапив у банк

Побачив вакансію, відправив резюме. Оскільки у мене вже був досвід роботи в фінансовому відділі, а також досить глибокі знання Excel, мене взяли.

Чому працювати в банку — це круто

Мене драйвить, що моя робота може глобально вплинути на інновації в IBOX Bank. Наприклад, кілька разів спільно з колегами я оптимізував роботу в Excel — якщо раніше завдання займало у нас 2-3 години, то тепер — 15 хвилин.

В Excel — мільйони формул, і потрібно розуміти, яку краще застосувати. Наприклад, з 50 робочих формул тільки одна буде працювати найкраще. Ми самі покращуємо формули і думаємо, як можна прискорити процес. Якщо грамотно прописати програму, то 30-хвилинна робота виконується миттєво. Така оптимізація процесів — це одне з моїх робочих завдань, воно звільняє час для чистого аналізу.


Богдан Міхневич, 23 роки

Спеціаліст відділу контролінгу в IBOX Bank

Я завжди хотів бути підприємцем. Вибрав банківську сферу, щоб отримати відповідний досвід. Мені цей напрямок видався перспективним, оскільки бізнес досить складний, дуже комплексний. Сьогодні я розумію, що ухвалив правильне рішення.

В IBOX Bank я працюю спеціалістом відділу контролінгу, це структурний підрозділ фінансово-аналітичного управління. Ми працюємо з Excel і дуже великими базами даних. Моє завдання — аналізувати й формувати певні програми, звіти і надавати результати керівництву. Крім основних обов’язків, у кожного співробітника є завдання — працювати над оптимізацією своєї роботи, щоб робити її швидше та якісніше.

Як потрапив у банк

Я близько місяця активно шукав роботу, розсилав резюме. Коли мені зателефонували з IBOX Bank і запропонували пройти співбесіду, це стало для мене приємною несподіванкою. Ми проаналізували мої знання і софт-скіли та вибрали той напрямок, в якому я зараз розвиваюся.

Чому робота в банку — це круто

Я завжди вважав, що робота в банку дуже монотонна і нудна, що там мало молодих кадрів. За час роботи в IBOX банку я повністю змінив своє ставлення до банківської сфери.

Кожен день я отримую нові завдання, які зовсім не схожі на попередні. Ми аналізуємо дані, робимо висновки, формуємо звіти. І кожен раз потрібно вникати, розбиратися і багато думати — монотонною таку роботу точно не назвеш.

Мені дуже подобається, як вибудувана робота з підлеглими. Мій начальник доволі лояльний і може поділитися досвідом, але його метод полягає в тому, щоб ми знаходили рішення самостійно. Він не говорить, як саме я повинен дійти якогось висновку для звіту, — я повинен сам визначити, які інструменти й методи буду використовувати. Такий підхід допомагає розвиватися, бачити нові нестандартні способи вирішення завдань і проблем.

А ще тут багато молодих людей, приємна атмосфера і доброзичливий колектив. Кожен співробітник готовий дати пораду і допомогти, ми проводимо разом обідній час, спілкуємося на побутові теми і навіть з керівництвом можемо обговорити щось позаробоче.

А як справи в банку з дрес-кодом, паперовою роботою і розвитком на робочому місці? Запитали про це у HR-спеціаліста.


Оксана Кіреєва

HRD в IBOX Bank

У банках дійсно багато паперової роботи, але ми працюємо над тим, щоб її зменшити. Зараз в IBOX Bank йде грандіозна робота зі впровадження електронної системи документообігу IDOC, що зменшить паперову роботу на 60%. Всі накази, положення, розпорядження, службові записки — все, що необхідно підписати між декількома департаментами, — піде в електронний документообіг. Кожен співробітник зможе електронно узгодити документи, внести коментарі, зміни й підписати за допомогою ЕЦП (електронний цифровий підпис. — Ред.).

А ось суворого дрес-коду в IBOX банку немає. Співробітники дотримуються стилю smart casual, а у п’ятницю у нас взагалі день джинсів і кросівок.

Карантин показав, що співробітники back-офісу можуть працювати з будь-якої точки, тому ми відкриті до віддаленої роботи. Ті ж співробітники, які працюють з клієнтами, можуть зробити своє робоче місце більш затишним — принести картини, квіти. Крім того, зараз ми активно оновлюємо техніку в наших відділеннях і офісах. Зокрема, міняємо стаціонарні комп’ютери на ноутбуки, які дозволять співробітникам бути більш мобільними.

Сьогодні банк все більше стає IT-компанією, тому ми намагаємося забезпечувати співробітникам «плюшки», як і в сучасних IT-компаніях. Наприклад, наш банк покриває медичну страховку і відрядження, також зараз ми обговорюємо корпоративні курси англійської для співробітників, оскільки розуміємо, як важливо апгрейдити свій рівень.

Нацбанк регулярно проводить навчальні заходи для всіх профільних підрозділів. Ми розуміємо, наскільки важливо отримувати актуальні знання і спілкуватися з колегами зі сфери, тому оплачуємо семінари, конференції та мотивуємо їх відвідувати. Крім того, всередині IBOX Bank самі керівники готують навчальні тренінги та проводять їх для своїх підрозділів.

Також у нас діє система KPI, це мотивує персонал досягати своїх цілей і отримувати за це приємну винагороду.

Ми однозначно уявляли собі роботу в банку по-іншому. Але ніколи не варто потрапляти в тенета стереотипів. Працювати в банківській сфері може бути цікаво, технологічно і перспективно якщо ви проактивні та готові розвиватися.

Хочете працювати в IBOX Bank? Там саме зараз шукають таких спеціалістів:

Product manager до IBOX BANK
Київ Product management
ДЕТАЛЬНІШЕ
Начальник служби внутрішнього аудиту до IBOX BANK
Київ Фінансова сфера
ДЕТАЛЬНІШЕ

Читайте також

10 порад, як пройти випробувальний термін і залишитися в компанії

Як пандемія змінила ринок: найбільш затребувані та високооплачувані професії

Мірило успіху: навіщо потрібні KPI та як їх розрахувати

Долучайтеся!

Створюємо спільноту фанів Понеділків.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: