Працівників, які довго працювали віддалено, роботодавці хочуть навчити, як поводитися в офісі. Для цього вони запрошують тренерів з етикету, які розповідають про дрес-код та правила спілкування, пише Business Insider.
Після декількох років віддаленої роботи працівники «розслабилися», і тому їм треба допомогти покращити офісні навички, вважають керівники.
У липні 2023 року онлайн-сервіс Resume Builder опитав понад 1500 бізнес-лідерів, і 45% відповіли, що вже почали пропонувати своїм співробітникам навчання з офісного етикету. Ще 18% відсотків сказали, що планують зробити це цього року. За словами респондентів, поширені проблеми включають дрес-код, взаємодію з клієнтами та загальну поведінку в офісі.
«На нашу думку, навчання з офісного етикету є життєво важливим не лише для новачків, але й для всіх у команді», — каже Майк Чаппел, генеральний директор компанії FormsPal.
«Етикет тепер схожий на модне слово», — каже тренерка з етикету Сюзі Лінс. Вона веде курс, на якому навчає студентів, як потискати руку та правильно вдягатися. Але молоді працівники — не єдині, кому може бути корисне таке навчання. Зокрема, деякі менеджери просять її допомогти командам навчитися спілкуватися з клієнтами телефоном та електронною поштою.
Читайте також: На зв’язку: як етично спілкуватися з колегами в онлайні
Рекрутери ж звертають увагу на манери кандидатів ще на етапі подання заявки, особливо на посади, орієнтовані на роботу з клієнтами. Ті, хто приходить на співбесіду у непрофесійному вигляді або демонструють погані навички спілкування протягом усього процесу найму, отримують відмови.
«Деякі посади вимагають сильніших комунікаційних навичок, — каже Кевон Мартін, координатор відділу людських відносин у фармацевтичній компанії. — Те, як ви розмовляєте зі мною під час співбесіди, показує, як ви будете розмовляти з клієнтами».
Й оскільки найближчим часом все більше людей повертатимуться до офісів, ймовірно, попит на тренерів з етикету тільки зростатиме.
Потрібна робота?
У нас на сайті ви знайдете вакансії перевірених українських та міжнародних компаній!
Вакансії
Дякуємо!
Тепер редактори знають.