Жовтень — місяць боротьби з раком молочної залози. Головна мета — підвищити обізнаність про це захворювання та заохотити жінок проходити планові обстеження. Корпоративний сектор також може долучитися до поширення інформації про хворобу, влаштувавши PinkOfficeDay. В Україні таку ініціативу організовує Фонд Inspiration Family. Розповідаємо, що таке PinkOfficeDay та як українські роботодавці можуть підтримати рух.
Що таке PinkOfficeDay
Щороку рак молочної залози діагностують у 500 тисяч жінок в Європі та понад 12 тисяч жінок в Україні. PinkOfficeDay — це чудова нагода підвищити обізнаність про це захворювання серед співробітників компанії, що може врятувати не одне життя в майбутньому. Також можна долучитися до зборів, які проводять пацієнтські організації та фонди в усьому світі.
Рожевий традиційно вважають кольором, який асоціюється з раком грудей. Провідну роль у цьому відіграє рожева стрічка — символ однойменної ініціативи, яка поширює інформацію про рак. Прикріпити рожеву стрічку до одягу означає показати, що людина сама є частиною спільноти онкопацієнтів або без слів підтримати тих, хто проходить лікування.
Є кілька глобальних подій зі збору коштів на боротьбу з раком молочної залози, під час яких компанії заохочують своїх співробітників одягати рожевий одяг. Це і Wear It Pink у Великобританії, і Pink@Work у країнах Європи, і Pink Fridays, до яких долучаються офіси компаній в усьому світі.
В Україні такий збір проводить Фонд Inspiration Family, який допомагає українським дорослим онкопацієнтам. Мета збору — 2,5 мільйони гривень на закупівлю препарату для пацієнток із метастатичним раком молочної залози, що проходять лікування у Національному інституті раку.
«Нас надихає те, якою масштабною є залученість корпоративного сектору до ініціатив, пов’язаних з обізнаністю про рак молочної залози, які організовують наші європейські колеги. Вони завжди про єдність, корпоративну культуру та цінність знань, і щороку дедалі більше компаній інтегрують своїх співробітників у щорічний “рожевий рух” жовтня. Ми хочемо започаткувати культуру підтримки дорослих онкопацієнтів та надихнути людей не боятись говорити про рак. Ми сподіваємося, що ця ініціатива відгукнеться українським бізнесам і з часом стане такою ж популярною, як ми бачимо це у світі»,
Як компанії організувати PinkOfficeDay
Українські компанії також можуть приєднатися до загального «рожевого» руху — для цього Фонд Inspiration Family підготував спеціальний гайд.
Для проведення PinkOfficeDay можна обрати 20 жовтня, Всеукраїнський день боротьби з захворюванням на рак молочної залози, або будь-який зручний для компанії день у жовтні.
Ось кілька порад з організації 👇
- У цей день важливо додати офісному простору рожевого кольору. Наприклад:
- прийти в офіс в рожевому одязі чи одягнути рожевий елемент (наприклад, символічну рожеву стрічку);
- прикрасити офіс рожевими елементами декору;
- замовити рожеві десерти та влаштувати частування в обідню перерву.
- Не забувайте робити фото та комунікувати у соціальних мережах організації про PinkOfficeDay та місяць обізнаності про рак грудної залози. Це допоможе іншим компаніям дізнатися про активність та долучитися до загального руху.
- Донат на профільний збір чи пацієнтську організацію — це пряма допомога жінкам, які проходять лікування від раку просто зараз. Ви можете переказати будь-яку комфортну суму на загальний збір Фонду Inspiration Family та за бажанням отримати освітню лекцію від співзасновниць Фонду.
- Розмістити в офісі плакати про жіночий чекап з посиланням на збір. Можливо ваша колега потребує саме цього нагадування, щоб записатися на плановий огляд та подбати про своє здоров’я. Також в пригоді може стати матеріал про те, як спілкуватися з людиною, яка має історію раку — PinkOfficeDay може спонукати колег до відвертості в цій темі.
Яку підтримку пропонує Фонд Inspiration Family
Менеджерка Inspiration Family готова відповісти на всі ваші питання та допомогти з організацією PinkOfficeDay. Для цього потрібно заповнити реєстраційну форму.
Також від Фонду ви отримаєте 👇
- Гайд зі статистикою та рекомендаціями МОЗ з питань діагностики та симптомів раку молочної залози; алгоритм дій, як пройти обстеження безкоштовно за направленням від сімейного лікаря.
- Посилання на лендинг, де зібрана інформація про найпоширеніші міфи, повʼязані з раком грудей, а також перелік лікарень, де можна перевірити груди.
- Візуальні матеріали, які можна використати для внутрішньої розсилки та соціальних мереж.
- Плакати, які можна роздрукувати та розмістити в офісі для підвищення обізнаності персоналу про рак грудей, а також з посиланням на збір.
Читайте також: Як створити здорове робоче середовище для працівників: поради для роботодавців
Хто такі Фонд Inspiration Family
Inspiration Family — це благодійний фонд підтримки дорослих онкопацієнтів, який створили п’ять жінок, що мають власну історію раку.
Напрями діяльності Фонду:
- Інформаційна підтримка — інформування онкопацієнтів щодо можливостей отримання безоплатних послуг та лікування в Україні, а також продовження лікування за кордоном.
- Канцеросвіта — фонд розповідає про рак доступно, послуговуючись науковими фактами, щоб змінити ставлення до онкопацієнтів та допомогти їм подолати страх перед хворобою.
- Адвокація прав пацієнтів — представлення інтересів дорослих онкопацієнтів на державному та міжнародному рівнях.
- Розширення доступу до лікування — збір коштів на закупівлю ліків та діагностику, які не покриваються державним коштом. Програма реалізується через проєкт на базі Національного інституту раку.
- Емоційна підтримка — проведення заходів на підтримку онкопацієнтів у період лікування та після нього. Такими проєктами є Goodbye hair та онлайн-спільнота на Facebook.
За Фондом можна стежити у Facebook та Instagram.
Шукаєте роботу?
Заповніть свої кар’єрні вподобання, і наша система метчингу підбере найбільш релевантні вакансії за вашим запитом.
Вакансії
Дякуємо!
Тепер редактори знають.