Brainstack_

IT продуктові
Київ
Перевірена
Brainstack_ is a place where you grow together with the company

Brainstack_ — українська мультипродуктова IT-компанія, яка розробляє кросплатформенні додатки та сервіси.

11років на ринку
400+спеціалістів
№1продукт у своїй ніші
10+мільйонів завантажень додатків
100+країн-користувачів

Напрямки роботи Brainstack_

  • Parental Control
  • Wellness Ecosystem
  • Lifestyle Apps
  • Crypto & Blockchain

Напрями роботи Brainstack_

Parental Control
Wellness Ecosystem
Lifestyle
Apps
Crypto & Blockchain

Візія компанії  стати лідером B2C, SaaS & Software розробки в Україні за трьома 
показниками:

Revenue
Profit
Talents

Компанія дуже швидко розвивається. Станом на початок 2024 року тут працюють 400+ людей: це спеціалісти відділів розробки, маркетингу, аналітики, білінгу (проведення онлайн-платежів) та підтримки користувачів (customer care).

7 причин обрати роботу в Brainstack_

  • Це робота над продуктом, що є лідером у своїй ніші, у компанії з постійно зростаючим портфоліо продуктів на різних платформах та у різних напрямах. 
  • Це можливість втілювати свої ідеї та амбіції у життя. Тут не відмовлять жодній аргументованій гіпотезі та підуть назустріч вмотивованому спеціалісту.
  • Це відсутність бюрократизму, коли менеджери працюють спільно з командами та виконують радше лідерські функції, а кожен спеціаліст може впливати на процеси для досягнення результату.
  • Це кар’єрний розвиток: більшість керівників виросли всередині компанії, а багато спеціалістів переходять, наприклад, із Customer Care до департаментів Marketing, Product чи Development.
  • Це можливість навчатися в досвідчених фахівців різних напрямів (backend, frontend, paid marketing, SEO, customer care, project management, billing), які готові з задоволенням ділитися своїми знаннями.  
  • Це робота на результат, тому сюди ідеально «впишуться» спеціалісти, які готові брати на себе відповідальність і досягати цілей.
  • Попри те, що Brainstack_ — доволі велика продуктова компанія з певним досвідом, тут вірять, що їхня історія тільки розпочинається і цей шлях буде цікавим для кожного, хто прагне долучитися до команди. 
У Brainstack_ чекають на людей, які люблять технології та знають, як їх створювати. У свою чергу компанія надає комфортні умови для продуктивної роботи та подальшого розвитку.

Офіси

В компанії є два офіси — в Києві та Івано-Франківську. Це оупенспейси з робочими місцями та простори для окремих команд, переговорні кімнати, зони відпочинку, де можна посидіти на диванах та пограти в теніс. Обидва офіси повністю підготовлені до різних сценаріїв воєнного часу: забезпечені генераторами, екофлоу, безперебійним інтернетом. У кожному з офісів є приміщення, які слугують як укриття на час повітряних тривог. Франківський офіс додатково функціонує як прихисток, який з початку повномасштабного вторгнення рф прийняв велику кількість працівників та їх сімей.

Фішка київського офісу кішка із суто айтішним ім’ям Джира (Jira інструмент для управління проєктами в ІТ).

Джира у Brainstack_ уже 8 років, і за цей час вона настільки «зрослася» з командою, що навіть стала героїнею фірмового стікерпаку.

Ще в офісах є кілька кухонь, куди щоранку завозять свіжі й різноманітні сніданки з пропозиціями як для м'ясоїдів, так і для веганів.

Графік та інші умови роботи

У Brainstack_ гнучкий графік: головне — відпрацювати 8 годин на день, а початок і кінець робочого дня можна змінювати під себе. Як і обід — організувати собі годинну перерву можна в будь-який час. Тут налаштовані на досягнення результату, а не на відповідність жорстким рамкам.

Звісно, свій графік потрібно узгоджувати з командою, в якій ти безпосередньо працюєш.
Більшість має щоденні зустрічі, і якщо така зустріч починається о 12-й, уся команда має зібратися до цього часу. Загалом спеціалісти починають роботу в період із 8-ї до 11-ї, але все, знову ж таки, індивідуально й залежить від команди та тімліда. 

А от хто має власний фіксований графік, то це відділ підтримки клієнтів, який працює 24/7.

Фахівці customer care працюють позмінно, зокрема й уночі — адже клієнти компанії живуть в усіх часових поясах і потребують цілодобової підтримки. Відповідно й офіс Brainstack_ працює 24/7, тож приходити й іти можна в будь-який час.

Компанія стрімко зростає й цінує ефективну комунікацію та працює за гібридним графіком.

Що ще по умовах?

  • Комфортні умови
    — гібридний формат роботи: ви самі обираєте, як вам зручніше працювати — з будь-якої точки України та світу чи відвідувати зручний офіс у Києві (зі смачними сніданками) або Івано-Франківську;
    — працевлаштування ФОП;
    — 100% оплачувані лікарняні;
    — 18 днів щорічної відпустки та 3 days off;
    — медичне страхування для працівників, які проживають в Україні;
    — проведення творчих майстер-класів та тимбілдингів для команд.
  • Культура професійного розвитку
    — компенсація зовнішнього професійного навчання за запитом;
    — можливість відвідування профільних заходів для удосконалення скілів;
    — компенсація вивчення іноземної мови;
    — доступ до електронної бібліотеки;
    — Brainstack_Leadership school, де вирощують лідерів всередині компанії;
    — можливість здійснювати внутрішній перехід, якщо з часом захочете розвиватися в іншому напрямі — ви можете перейти на іншу позицію в межах компанії.
  • Допомога та підтримка
    У Brainstack_ створили внутрішній фонд «1% від винагороди» для допомоги ЗСУ, завдяки якому щомісяця покриваються потреби військових. Також є підтримка працівників компанії, які служать в ЗСУ — за ними зберігаються робоче місце, щомісячна грошова винагорода та покриваються запити на військову амуніцію. На постійній основі опікуються «сонячними дітьми» Івано-Франківщини.

Процеси

У Brainstack_ немає місця мікроменеджменту. Кожна команда може робити все що потрібно для досягнення результатів, якщо діє в межах своєї зони відповідальності. Якщо є необхідність обговорити або узгодити якесь питання з менеджментом, просто аргументуєте своє рішення, але приймати його можна цілком самостійно.

Команди працюють за OKR-методикою, яку використовують, щоб визначити цілі на квартал та надалі відстежувати їх прогрес та досягнення. Для вимірювання результатів роботи та обговорення планів компанії на наступний період щоквартально проводиться загальна зустріч з СЕО компанії.

Цілі за напрямами в компанії ставлять на квартал, бо місяць — надто короткий період для досягнення масштабних та амбітних результатів. Наприкінці кварталу збираються для обговорення результатів і планування наступних цілей. Раз на рік проходить спільна зустріч, де вся команда підсумовує рік. 

Володимир Ситніков,
СЕО
Я вважаю, що забагато зустрічей — це справжній саботаж роботи. Мені важливо, аби в нас мітинги проходили тоді, коли вони реально потрібні, й намагаюся не напружувати людей своєю присутністю зайвий раз. Але, звісно, я спілкуюся з командами за напрямами та знаю, що й де відбувається.

Про новини й зміни в компанії повідомляють в щомісячному дайджесті, а для неформального спілкування у Brainstack_ є корпоративний месенджер.

Команда й атмосфера

У Brainstack_ зібрали команду розумних, амбітних і мотивованих на результат фахівців, які постійно розвиваються і зростають разом із компанією, цінують партнерство й допомагають одне одному.

Серед якостей, які цінують у компанії — проактивна поведінка, відкрита комунікація та оптимізм. Тут звертаються одне до одного на «ти» і дотримуються неформального стилю спілкування. Кожен спеціаліст може звернутися до будь-кого з топ-менеджменту, зокрема й до СЕО, щоб поставити питання чи обговорити робочу ситуацію. 

Володимир Ситніков,
СЕО
Як керівник, я допомагаю команді тримати фокус на основних проєктах, мотивую їх досягати більшого та створюю атмосферу, в якій кожен може бути почутим та втілити свої ідеї в життя. У нас будь-який спеціаліст може спитати що завгодно у колег та отримати відповідь, підтримку й розуміння.

Ще одна важлива риса команди загалом і кожного її учасника зокрема — це відповідальність і небайдужість до своєї справи. Будь-який спеціаліст може вплинути на процеси — наприклад, запропонувати ідею для поліпшення роботи, затвердити її з керівником та запустити в тест.

А ще у Brainstack_ підтримують ідею гендерної рівності не на словах, а на ділі — 40% керівних посад у компанії займають жінки.

Корпоративне життя та благодійність

З 2022 року компанія змінила формат проведення корпоративних заходів. Тепер більшість з них сфокусовані на волонтерстві та допомозі військовим. Наприклад, благодійні аукціони та ярмарки, основна ціль яких — збір коштів на потреби армії.

Також у компанії проводять щоквартальні зустрічі для команд, творчі майстер-класи в офісах компанії, психологічні вебінари та спортивні активності. У Brainstack_ вважають, що такі заходи важливі для морального та психологічного розвантаження колег.

У червні 2022 року компанія створила свій внутрішній корпоративний фонд «1% від винагороди». Метою якого є закриття потреб військових, які захищають нашу країну. Це добровільна ініціатива, до якої може доєднатися кожен співробітник. Щомісяця за згодою колег від їхньої винагороди вираховується 1%. Зібрану суму компанія подвоює. Першочергово з фонду покриваються запити колег, які доєдналися до лав ЗСУ, а також потреби родичів та друзів співробітників.

Навчання й розвиток співробітників

У Brainstack_ уважно стежать за тим, як розвивається команда. Щороку кожен спеціаліст проходить performance review, де аналізуються його результати за рік, а колеги та керівники надають фідбек стосовно його роботи. Якщо на рев’ю з’ясовується, що людина вже переросла свою посаду, їй пропонують більшу зону відповідальності, додатковий функціонал чи вищу позицію.

У компанії розвинена культура внутрішнього зростання. За 2021-2023 роки 77% менеджерів виросли всередині Brainstack_. Тут діє система грошової компенсації зовнішнього навчання співробітників, які прагнуть професійно зростати, допрацьовувати свої soft та hard skills, щоб покращувати результати своєї роботи. У кожного спеціаліста є корпоративний ліміт, який можна використати протягом року на навчання на профільних курсах, вивчення іноземних мов, відвідування конференцій та мітапів тощо.

З 2023 року Brainstack_ став членом Lviv IT Cluster. Також компанія бере активну участь у проєкті IT Expert, в межах якого університети співпрацюють з IT-компаніями, щоб створити та модернізувати бакалаврські програми у сфері ІТ. За рік співпраці спеціалісти Brainstack_ стали менторами для Львівського національного університету ім. Івана Франка та «Львівської Політехніки».

Менторство для брейнстеківців — це трамплін для переходу на менеджерські позиції в межах компанії. Тому компанія зі свого боку створила програму заохочення до менторства, після завершення якої учасники мають змогу отримати грошову винагороду.

Як потрапити в команду

Незалежно від посади, у Brainstack_ шукають кандидатів із високим рівнем комунікаційних навичок, гнучкості й адаптивності, готових брати на себе відповідальність. 

Відбір кандидатів проходить у середньому в 3-4 етапи, залежно від позиції:

  • інтерв’ю з рекрутером;
  • інтерв’ю з тімлідом наймаючої команди;
  • тестове завдання, якщо передбачає позиція (наприклад, для креативних позицій чи фахівців customer care, для яких симулюють чат або листування  з клієнтом);
  • фінальна співбесіда з HR Director та СЕО.

На додачу до кількох етапів інтерв’ю при розгляді кандидатів звертаються за відгуками до попередніх роботодавців. А ще в компанії працює реферальна система, і протягом останніх пів року 40% нових працівників прийшли в компанію за рекомендацією чинних співробітників.

Окремо варто розповісти про набір у Customer Care Department, який постійно зростає. Робота в підтримці клієнтів — це чудовий спосіб почати кар’єру в Brainstack_. Фахівці цього відділу дуже швидко ростуть — стають координаторами зміни, тімлідами, менторами для новачків, а також переходять в інші департаменти. За минулі два роки 20 спеціалістів з відділу Customer Care здійснили внутрішній перехід на посади: Email Marketing Manager, Creative Producer, Project Manager, Product Researcher, Product Manager, Billing Product Manager.

"У Customer Care Department ми готові брати людей без досвіду й навчати за спеціально розробленою програмою. Для кандидатів у підтримку потрібне бажання розвиватися в цьому напрямку, готовність вивчати нове, а також хороша англійська — бо з більшістю клієнтів потрібно спілкуватися англійською.

Тих, хто потрапить у команду Customer Care, чекає інтенсивна програма онбордингу: вони вивчатимуть технічну частину, інструменти, з якими працюватимуть, а також прокачуватимуть навички та культуру спілкування. Перший тренінг триває 2 тижні, але навчання на цьому не закінчується: фахівці підтримки можуть за потреби звертатися з питаннями до спеціального менеджера, у них також час від часу проходять інші тренінги тощо."

Катерина Юрчук,
HR Director

Загалом у Brainstack_ дуже привітно зустрічають нових спеціалістів. Під час онбордингу кожен спеціаліст отримує welcome pack: екоторбинку, горнятко, блокнот, ручку, печиво з передбаченням та фірмовий стікерпак з кішкою Джирою.

У перший робочий день новенького вітають листівкою у вигляді анкети — щоб колеги могли ближче познайомитись із новим членом сім'ї Brainstack_. 

Протягом першого місяця за кожним новачком закріплюється ментор, який допомагає адаптуватися в команді. А після успішного проходження випробувального терміну, що триває три місяці, співробітник отримує ще один подарунок: брендовану іграшку й коробку горішків.

Готові приєднатися до команди Brainstack_? Надсилайте резюме на одну з відкритих вакансій компанії!

Поскаржитися на компанію
Більше
Відгук

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: