Projector

Освітні
Київ
Перевірена
Projector Institute навчає креативних і технічних професій на реальних проєктах для бізнесу та держави. Долучайся до створення вільної освіти в Україні.

Projector — онлайн-інститут, який змінює і розвиває освітній ринок України вже 9 років. З них останні 3 — у форматі EdTech. Компанія довго напрацьовувала експертизу у темах, а тепер підсилює продукт технічними рішеннями. Projector поєднує стандарти академічної освіти з людиноцентричною філософією та драйвом технологічної команди.

140+співробітників
8років на ринку
70 тисячспеціалістів y ком’юніті
120+актуальних навчальних програм

Коротко про шлях тривалістю у 8 років

У 2015 році Саша Трегуб та Міша Рибачук заснували Projector — офлайн-школу, де проводили лише дві програми: з вебдизайну й айдентики. Відтоді компанія переросла в масштабний освітній проєкт, який із початком пандемії у 2020 році трансформувався в онлайн і зараз пропонує понад 160 курсів та інших навчальних форматів. Завдяки цьому аудиторія Projector розширилася на всю Україну й навіть за її межі.

У 2018 році в Проджі офлайнові лекції почали транслювати онлайн для тих, кому не вистачило місця в залі, і згодом таких записів зібрався цілий архів. Так з’явилася цифрова бібліотека Projector Library, доступна для охочих за підпискою. Сьогодні Бібліотека — не просто записи проведених лекцій, а цифровий сервіс із унікальним освітнім контентом і повноцінним продакшеном. Тут проводять презентації, дискусії, конференції, а також розміщують відеокурси.

У 2020 році команда запустила окремий соціогуманітарний факультет Humanitarium. Тут створюють курси з історії кіно, літератури, мистецтва, політології, соціології, філософії та різних напрямів сучасної культури. У соцмережах команда факультету ділиться дописами на дотичні теми для саморозвитку.

У 2021 році Projector зі школи переріс в онлайн-інститут із повноцінними річними програмами — професіумами.

В інституті студенти з різним досвідом роботи можуть опановувати не тільки окремі навички, а й повноцінні професії у сфері дизайну, програмування, менеджменту, реклами чи маркетингу.

У 2022 році, після повномасштабного вторгнення росії, Projector запустив нові проєкти. Ось кілька з них.

  1. Фундація для жінок — ініціатива для підтримки 5000 українок, які через війну були змушені покинути свої домівки та шукають можливості для розвитку в креативних і технологічних професіях.
  2. Платформа Projector Mentorship — майданчик для пошуку професійних менторів; усі кошти за проведені зустрічі спрямовують на благодійні цілі на вибір студента: до бюджету фундації або на потреби ЗСУ.
  3. Lezo — кар’єрний сервіс, який об’єднує чатбот, тематичні канали вакансій, анонси подій та професійні рекомендації.
  4. Безкоштовні курси для військових. Наприклад, був запущений курс із вивчення мови програмування Golang, на якому навчалися 16 студентів — військовослужбовці, члени сімей захисників, волонтери та інші люди, які постраждали від війни й хотіли опанувати нову професію у сфері IT. Далі таких курсів більшатиме.

У 2023 році вже запустилися освітня лабораторія AI Lab та благодійний стор з мерчем та колабами Projector Store. Далі — більше.

Саша Трегуб,
співзасновник і керівник
«Projector — інститут, що втілює вільну освіту: ставить у центр людину, мотивує через інтерес, розвиває через практику, змінює тих, хто прагне змін. У нас ті, кому більше за всіх треба, навчаються у тих, хто справді гідний навчати. Вчитися важко. Та вільна освіта дарує справжню свободу».

Де та як працює команда Projector

У часи офлайну серце й офіс Проджектора були в Києві на Подолі, а саме на Воздвиженці. Компанія змінювала будівлі в межах улюбленого району, але під час пандемії перебралася на Печерськ. І хоча зараз є змога працювати повністю віддалено, в офісі досі можна перетнутися з колегами, які засумували за офісною метушнею або ж потребують місця для роботи. Ремоут не вплинув на продуктивність команди, тож обов’язковий офлайн повертати не планують.

Після повномасштабного вторгнення офісне питання майже втратило актуальність. Крім Києва команда працює з Ужгорода, Львова, Луцька, Чернівців, Полтави, Южноукраїнська, Одеси тощо. А ще з різних куточків Європи: Словаччини, Чехії, Польщі, Німеччини, Португалії, Великої Британії та інших країн. Є навіть працівники, які на момент написання цього тексту працюють з Намібії (Африка).

Юлія Клебан,
Head of Brand
«Напевно, найкраще команді Проджектора дається унікальне вміння рухатися синхронно та відчувати одне одного не просто на відстані — а на дуже-дуже далекій відстані, коли між вами не лише кілометри, але й кордони та часові пояси. Після повномасштабного вторгнення робоча комунікація перейшла на 100% в онлайн. При цьому вона стала більш душевною — запитання «як ти?», більше життєвих історій, краще розуміння ситуації, у якій зараз живуть учасники твоєї тімки. Це допомагає водночас і набирати однакову швидкість у роботі, і вчасно робити зупинки, щоб перевести подих та підбити підсумки».

За 2020 рік команда Проджа виросла вдвічі, а у 2023 році тут працюють вже 140 людей. Зовнішні обставини стали поштовхом до трансформацій і росту. Оскільки більшість на ремоуті, для продуктивної роботи використовують:

  • Slack — робочий месенджер;
  • Notion — база знань з усіма необхідними даними;
  • Basecamp — інструмент для менеджменту поточних завдань;
  • Zoom та Google Meet — відеодзвінки, синхронізації та навіть онлайн-бари;
  • PeopleForce — для менеджменту процесів найму та HR.

Щоб залишатися на одній хвилі, коли у компанії постійно запускаються й розвиваються нові проєкти, команда використовує кілька методів: планування, регулярні зідзвони, неформальний нетворк. Це допомагає впоратись і з форматом роботи команди: від офлайн в офісі в Києві до віддаленого в іншому місті чи з-за кордону.

Аня Черниш,
Head of Product
«Ми плануємо за OKR-методологією: прописуємо основні цілі та ключові результати на рік і квартали. На їхній основі кожна команда визначає власні цілі та декомпозує їх на членів команди — так кожен розуміє, як його дії приводять до загальних результатів. Рухатися до цих результатів допомагають регулярні командні зідзвони. Щоб зробити їх ефективними, замінюємо сінки про апдейти на обговорення ідей, запитань і проблем. Щоб залишатись up-to-date — маємо окремий чат із новинами та щомісячний дайджест про команду. Зрештою, спілкуємось не лише про роботу, бо нетворк усередині команди важливий, як і розуміння цілей, інтересів і болей людей, з якими працюєш. Це допомагає зрозуміти одне одного й налагодити кращу комунікацію».

У Проджекторі не наполягають на обов’язкових неформальних зустрічах, але їхній вибір чималий: від ранкової йоги та вечірніх настолок до квест-прогулянок містом, походів у кіно та спільних подорожей Україною чи за кордон. Якщо хочете зовсім відпочити від роботи, у Projector можна брати відпустку без лімітів та обмежень за умови, що ваша зона відповідальності закрита.

Аня Кущєва,
менеджерка Projector Library
«Наша команда — це драйвові, заряджені люди, у яких завжди є чого повчитися. Ми швидко відреагували на світову ситуацію і почали працювати над тим, щоб і в онлайні в Проджі було добре, а головне — так само якісно. Притаманна нам гнучкість дозволила швидко звикнути до нових реалій».
Лєна Ковальчук,
SMM Lead
«Мені не дуже подобалися тимбілдинги в компаніях, де я колись працювала. Найчастіше це було щось або зовсім нецікаве, або натужне та вистраждане, або подібними зустрічами зовсім ніхто не опікувався. У Проджі жодна командна зустріч не схожа на іншу: щоразу для нас вигадують такий формат, щоб було цікаво кожному. Тут я по-справжньому відчуваю себе частиною команди і що роблю щось важливе, адже ми разом щодня змінюємо освіту в Україні. А ще точно знаю, що за час роботи тут я прокачала свої софт скіли і стала значно м’якше реагувати на речі та події, які раніше вибивали мене з колії. Здається, що разом ми зможемо абсолютно все».

Про підтримку та розвиток працівників

Кожен працівник Projector рано чи пізно опиняється в ролі студента, бо працювати в інституті й не навчатися самому справді неможливо. Усі мають безлімітний доступ до Бібліотеки, знижки на курси й інтенсиви Проджектора.

А от послаблених вимог «для своїх» немає. Члени команди проходять відбір на курси на загальних умовах, і куратор справді може когось не взяти, якщо за навичками та мотивацією він/вона програє іншим кандидатам. А коли член команди таки стає студентом, то відчуває більшу відповідальність під час навчання. Як у дитинстві, коли мама — директорка школи.

Projector — це також місце, де фахівці ростуть всередині команди. Багато теперішніх тимлідів та продуктових менеджерів починали з адміністративних посад або були менеджерами курсів та івентів. Наприклад, Анна Черниш була адміністраторкою коворкінгу, потім івент-менеджеркою, проєктною менеджеркою, менеджеркою продукту, а зараз вона — Head of Product.

Аліна Скорик виросла з менеджерки курсів до акаунт-менеджерки факультету Development & Data Science. Вона почала працювати в Проджі на четвертому курсі університету в Харкові, а потім так загорілась роботою, що перевелась на заочне відділення та переїхала до Києва.

Аліна Скорик,
акаунт-менеджерка
«Найбільше в роботі я ціную команду, яка завжди поруч. Ми об’єднуємось і разом лупаємо цю скалу. Радіємо кожному нашому досягненню та рефлексуємо після поразок. Працювати в Проджі — це постійно бути в русі, експериментувати та розвивати круті проєкти».

Іван Бутко долучився до команди у 2020 році як Customer Support & Sales Manager. Після курсів у Projector перекваліфікувався у продуктового маркетолога й відтоді вже понад півтора року працює за цим напрямом. А навесні 2023 він отримав нову роль,  яка передбачає технічну підтримку інших маркетологів — Marketing Technical Lead. Такої посади в компанії досі не існувало, тож вона є і своєрідним експериментом для команди, і новим кар’єрним етапом для Івана.

Іван Бутко,
Product Marketing Manager
«Хороші компанії будують хороші команди, а хороші команди створюються з хороших людей. Цінність Проджектора — люди. Вони різні, але поєднання досвіду та свободи дій дає гарний результат. Маркетинг у нас різноманітний, оскільки багато дотичних проєктів, та в цьому і перевага, бо завжди є можливості для професійного розвитку».

Усю необхідну для роботи техніку — ноутбуки, планшети тощо — компанія закупить перед вашим першим робочим днем. Але спочатку дізнається, чого саме ви потребуєте. Крім того, допоможуть із підписками й налаштуваннями необхідних сервісів і програм для персональної роботи.

«У Проджекторі я відчув потужний culture fit, і це не дивно, коли маєш справу з прогресивними, креативними та професійними людьми. Великим плюсом є те, що в компанії прозора й зрозуміла внутрішня система взаємин: за пів року роботи я ніколи не відчував себе розгубленим чи непочутим. Приємно вразила ситуація, коли колектив згуртовано підтримав мене у важкий період життя, це тільки підсилило думку, що я в правильному місці.

Раніше мені інколи бувало складно працювати над тим, що не зовсім чіпляє зсередини, але в Проджекторі склалася крута комбінація: свої люди, цікава та перспективна галузь, велика увага до якості в усьому від корпоративних процесів до результатів проєктів. Вірю, що це буде плідна й тривала співпраця!»

Сергій Казарян,
журналіст Telegraph.design

Внутрішній кодекс прописували усією командою

Карантин у 2020 році став справжнім трампліном для Проджектора: він повністю перейшов у онлайн, виріс за розміром аудиторії, кількістю проєктів, студентів і працівників. Саме тоді команда зібралася разом, щоб сформулювати, що всіх об’єднує і на яких колег вони чекають. Усі думки та позиції оформили у внутрішню конституцію. Через два роки поспілкувалися з командою про прийняті раніше цінності — і побачили, що вони й досі актуальні. Якщо цікавить робота в команді Проджа, перевірте, чи відгукуються вам ці меседжі.

  • «Починай із пристрасті»

    У Projector людей мотивують займатися тим, що їх справді драйвить. Адже коли людина горить своєю справою, її не втомлюють навіть рутинні завдання.

  • «Ніщо не є проблемою інших»

    Круто мати можливість допомагати людям, місту, країні, коли це в твоїх силах. Всередині команди це працює так само: усі допомагають усім.

  • «Ти можеш краще»

    Цінність, що народилася з фірмової фрази Саші Трегуба та його виступу на TEDx. У Проджі вважають, що перед собою завжди треба ставити високу планку і мріяти про велике. Тільки тоді вдасться робити значущі речі.

  • «Об’єднуйся»

    Важливі речі робляться спільно, в колаборації. Інститут завжди допомагатиме Бібліотеці, Бібліотека — інституту та навпаки. З цієї ж цінності народжуються і зовнішні колаборації Projector з іншими брендами, продуктами та організаціями.

  • «Створюй попри страх»

    У Проджекторі переконують: боятися — це нормально, але не можна дозволяти страхові зупиняти тебе. Тому команда завжди підтримає прагнення ризикувати та експериментувати.

Юлія Клебан,
Head of Brand
«Найбільше мене захоплює, що ми як команда не втратили здатність створювати крейзі штуки, ризикувати та експериментувати навіть у найтемніші часи. Коли ми знову відчули ґрунт під ногами після 24 лютого 2022-го року, почали генерувати по новому проєкту ледь не щомісяця. Збирали кошти на ЗСУ, на стипендії для тих, хто постраждав від війни, випускали благодійні колаборації, розвішували зовнішню рекламу Києвом… Все це дає відчуття, що ми живіші, ніж будь-коли, — і готові вкладатися у розвиток компанії та української освіти, попри тривоги, непевності та труднощі».

Кого шукають у Projector

Зараз Projector, як справжній інститут, працює над створенням повноцінних програм для вивчення креативних і технологічних професій. Для цього продуктові команди забезпечують розвиток усіх факультетів, окремі спеціалісти займаються Бібліотекою, Фундацією, менторською платформою та новими проєктами.

Крім продуктових, у Проджекторі є експертні команди з таких напрямів:

  • SMM;
  • бренд;
  • контент;
  • маркетинг;
  • дизайн;
  • відеопродакшн;
  • customer support;
  • education-to-business;
  • HR;
  • розробка;
  • фінанси й юриспруденція.

А ще є найбільша команда Courses Care, куди входять менеджери та акаунт-менеджери навчальних програм.

Поки не бачите свою сферу у цьому переліку? Не засмучуйтеся: Projector росте так швидко, що ніхто точно не знає, які ще фахівці знадобляться найближчим часом. Проте точно відомо, які якості тут шукають в людях, незалежно від посад: відповідальність за власні рішення, пристрасть до своєї справи, ініціативність та віра в практичну освіту.

Міра Миронова,
тимлідка Courses Care
«Одним із запитань на співбесіді було: “Що для тебе найважливіше при виборі компанії?“. Я без вагань відповіла: “Люди”. Минуло майже два роки, як я працюю в Проджі, і моя думка не тільки не змінилась, а й підтвердилася. Людина в нашій команді — це найцінніший ресурс, двигун прогресу, генератор ідей, а не просто “виконавець“. Кожна думка важлива і може впливати на розвиток продукту і проєкту загалом. Саме в Projector я зрозуміла, що хотіти почати робочий день — це норма, а не виняток».
Лєна Ковальчук,
SMM Lead
«Я працюю в Projector понад три роки. Зараз розумію, що час летить невпинно. Я можу сказати, що прийти в цю компанію було найкращим рішенням. З першого дня тебе підтримують, намагаються класно онбордити та поступово знайомити з внутрішніми процесами й особливостями компанії. Ключове тут “поступово”, а не одразу все, як сніг на голову. У багатьох людей є звичка казати, що колеги — їхня сім‘я. Я завжди досить іронічно сприймала щось подібне, але у випадку з Проджем це не пусті слова. Тут дійсно є люди, на яких ти завжди можеш покластися і знаєш, що вони допоможуть».
Артур Федоренко,
рекрутер, HR кураторів для освітніх програм
«Я знаю Projector ще з 2015 року. Весь цей час я хантив їх для компаній, де працював. А наприкінці 2020 року Продж “захантив” мене. Як людина, яка знає компанію зовні і вже зсередини, можу сказати: мало де можна зустріти таких заряджених однодумців, які переживають за свій продукт і готові допомагати один одному. Бажання створювати щось круте, ділитися знаннями один з одним і постійно підвищувати планку — основні цінності, які можна відразу побачити, коли сюди потрапляєш».

До чого готуватися, якщо хочете податися на вакансію?

Процес відбору, залежно від позиції, складається з таких етапів:

  • розгляд резюме, портфоліо й мотиваційного листа; 
  • тестове завдання (здебільшого для контент-команди та дизайнерів);
  • співбесіда з HR;
  • співбесіда з тимлідом і продакт-менеджером;
  • співбесіда з одним зі співзасновників та HR-директором.
Катерина Шквара,
HR Generalist
«Перше запитання, яке ми чуємо він новачка: «Як проходитиме онбординг?». Тому на старті ми надаємо план на перший місяць, який містить знайомство з нашими цінностями, цілями, командою, продуктом, процесами та інструментами. До онбордингу залучені HR, продуктовий/а менеджер/ка та тимлід/ерка. Окрім запланованих навчань, ці фахівці регулярно проводять one-to-one з новачками, де обговорюють їхні враження та процес онбордингу, взаємодію з командою та моменти, де потрібна підтримка».

Ніхто не підкаже, як отримати роботу у Projector, краще за його засновника. 7 порад від Олександра Трегуба шукайте у нашому матеріалі.

А якщо вас вже взяли на роботу, то класичного випробного терміну не буде.
Оксана Молочко,
HR
«Якщо людина пройшла відбір, вона — повноцінний член команди. Ми не встановлюємо окремі фінансові умови на старті, наше основне завдання — познайомитися. Перший місяць є адаптаційним, далі рев’ю, а потім — довгострокові плани на спільну роботу».

Готові будувати нову українську освіту разом із неймовірною командою?
Напишіть у Projector вже зараз. 

Поскаржитися на компанію
Всі вакансії
Більше
Відгук

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: