Дослідники з Університету Х’юстона, Державного університету в Техасі та Політехнічного університету з’ясували: дедлайни — не головна причина стресу журналістів, дослідників, менеджерів та всіх, хто працює з великими обсягами інформації.
Американські вчені на чолі з професором інформатики UH Іоаннісом Павлідісом спробували дослідити, чи справді дедлайни, які є невіддільною частиною роботи багатьох спеціалістів, провокують стрес у працівників.
Під час дослідження 10 учасників працювали протягом двох днів із дедлайном, і ще два дні — без. Мініатюрні камери, розміщені в університетському офісі, непомітно записували вирази та фізіологію облич, а також рухи учасників протягом робочого дня.
Також кожну секунду вимірювалася симпатична активація учасників: стан фізіологічного збудження, коли людина ніби «на голках», і який найчастіше призводить до стресу.
Виявилося, що висока симпатична активність в учасників лишилась приблизно однаковою — з дедлайнами чи без. Натомість симпатичну активацію посилювали інтенсивне використання смартфона, активне читання та письмо.
Перший фактор — це прояв залежності від гаджетів, які повністю змінили поведінку людей. Другий та третій фактори — неминучі при роботі з даними.
Втім, їхній вплив можна регулювати, регулярно перериваючись на фізичні вправи. Дослідники помітили, що в середньому учасники робили одну таку перерву кожні дві години. І кожного разу, коли симпатична активація підвищувалася на 50%, частота перерв подвоювалася.
6 способів впоратися зі стресом на роботі 👉
Читати
Додати коментар
Цікаве на Happy Monday
Встає з сонцем та завжди носить блокнот: правила успіху Річарда Бренсона
Схожі статті, які можуть сподобатись
На етапі резюме «зрізають» 86% розробників: причини
Що не так (або так) із вищою освітою? Результати опитування Happy Monday
У соцмережі X (Twitter) з’явилася можливість публікувати вакансії