Всі статті Новини Пошук роботи Увійти в ІТ Кар'єра Історії Розвиток Happy HR Спецпроєкти

Дедлайни ні до чого: що насправді провокує стрес на роботі

03.05.23 Новини 2 хв читання

Дослідники з Університету Х’юстона, Державного університету в Техасі та Політехнічного університету з’ясували: дедлайни — не головна причина стресу журналістів, дослідників, менеджерів та всіх, хто працює з великими обсягами інформації.


Американські вчені на чолі з професором інформатики UH Іоаннісом Павлідісом  спробували дослідити, чи справді дедлайни, які є невіддільною частиною роботи багатьох спеціалістів, провокують стрес у працівників.

Під час дослідження 10 учасників працювали протягом двох днів із дедлайном, і ще два дні — без. Мініатюрні камери, розміщені в університетському офісі, непомітно записували вирази та фізіологію облич, а також рухи учасників протягом робочого дня.

Також кожну секунду вимірювалася симпатична активація учасників: стан фізіологічного збудження, коли людина ніби «на голках», і який найчастіше призводить до стресу.

Виявилося, що висока симпатична активність в учасників лишилась приблизно однаковою — з дедлайнами чи без. Натомість симпатичну активацію посилювали інтенсивне використання смартфона, активне читання та письмо.

Перший фактор — це прояв залежності від гаджетів, які повністю змінили поведінку людей. Другий та третій фактори — неминучі при роботі з даними.

Втім, їхній вплив можна регулювати, регулярно перериваючись на фізичні вправи. Дослідники помітили, що в середньому учасники робили одну таку перерву кожні дві години. І кожного разу, коли симпатична активація підвищувалася на 50%, частота перерв подвоювалася.

6 способів впоратися зі стресом на роботі 👉

Читати
Розсилка, що розвиває вашу кар'єру

Підписуйтесь на щотижневу розсилку від головної редакторки Happy Monday з підбіркою найцікавішого контенту тижня, новин та кар'єрних можливостей.

Більше
Відгук

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: