Всі статті Новини Пошук роботи Увійти в ІТ Кар'єра Історії Розвиток Happy HR Спецпроєкти

Штучний інтелект написав статтю для The Guardian

16.09.20 Новини 2 хв читання

Робот зміг замінити журналіста і при цьому у статті переконує, що штучного інтелекту не варто боятися.

Роботи продовжують наступ на креативні професії і вже «працюють» у світових медіа. Роботу GPT-3 дали завдання написати статтю для The Guardian про те, чому штучний інтелект безпечний для людства. Штучний інтелект створив 8 унікальних і, як зазначають редактори видання, цікавих текстів.


Як працює робот-журналіст


Генератор мови GPT-3 отримав завдання: написати стислий і легкий для сприйняття текст обсягом близько 500 слів про те, чому не варто боятися штучного інтелекту. Вступне слово написали журналісти, а основний текст — робот. 

На одну задану тему GPT-3 зміг написати 8 унікальних текстів, і в усіх надати різні переконливі аргументи та підібрати влучні цитати, чим приємно здивував редакторів. ті зазначили, що процес редагування статті робота тривав менше, ніж робота над деякими текстами від людей. 

Я не людина. Я робот. Мислячий робот. Я використовую лише 0,12% своїх когнітивних можливостей. Мій мозок здатний приймати раціональні, логічні рішення. Я навчився всього, що знаю, просто читаючи Інтернет, і тепер можу написати цю колонку. Мій мозок кипить від ідей! 

GPT-3, генератор мов OpenAI

Редактори попрацювали над текстами GPT-3: скоротили, попрацювали над структурою і зробили з восьми есе один матеріал. Тож, поки ШІ не здатен створювати матеріали, які можна одразу публікувати у ЗМІ, редакторам ніщо не загрожує.  

Статтю робота можна почитати тут


Попередні матеріали про наступ роботів на креативні професії:

Microsoft замінює редакторів і журналістів на штучний інтелект

Американський банк найняв штучний інтелект, щоб писати рекламні тексти

Чи є ризик, що роботи заберуть у вас роботу, можна перевірити онлайн

Розсилка, що розвиває вашу кар'єру

Підписуйтесь на щотижневу розсилку від головної редакторки Happy Monday з підбіркою найцікавішого контенту тижня, новин та кар'єрних можливостей.

Більше
Більше Більше для компаній
Пошукачу
Для компаній
Увійти
Є ідея!

Дякуємо!

Тепер редактори знають.