Американський блогер розіслав сотні компаній резюме під фейковим ім’ям, в якому вказав не тільки вигадані навички, а й абсурдний досвід. В результаті третина з них запросила його на інтерв’ю. На своїй сторінці він розібрав, що тому сприяло, і поділився порадами з оформлення резюме для тих, хто справді шукає роботу.
Джеррі Лі, блогер та співзасновник сервісу для розвитку кар’єри Wonsulting, вирішив перевірити рекрутерів на уважність. Він провів експеримент, у якому розсилав різним компаніям фейкове резюме.
«Кандидат» на ім’я Kismma D. Nhuhts, за описом в резюме, працював у Google, Amazon та Instagram. Він запускав продукти, яких не існує, організовував промокампанії з інфлюєнсерами OnlyFans, брав участь в офісних оргіях, видобував криптовалюту за допомогою ресурсів компаній та постійно плакав. Попри це, 29 великих та малих компаній відповіли, що готові запросити його на інтерв’ю для подальшого етапу.
Про хід експерименту Джеррі розповів у відео.
Чому це спрацювало
Автор абсурдного CV рекомендує поглянути на своє резюме очима рекрутерів, які, незалежно від розміру компанії:
- витрачають лише близько 6 секунд на розгляд кожної заявки;
- читають резюме за F-подібною схемою;
- звертають увагу на головне — заголовки першого рівня та цифри.
Спираючись на це, Джеррі Лі дає поради, які можуть спрацювати для кожного резюме.
- Оберіть хороший шаблон (можна взяти за приклад навіть резюме Джеррі).
- Додайте цифри у більш ніж 80% пунктів (наприклад, вкажіть, на скільки вам вдалося покращити показники компанії).
- Вкажіть чіткі назви посад, які ви займали на попередніх місцях роботи.
Те, як ви подасте омріяній компанії свій попередній досвід, може визначити весь наступний процес відбору. Наприклад, раніше ми писали про світчера, який насправді зміг отримати роботу в Google, просто зробивши правильні акценти в резюме. А інша кандидатка змогла отримати роботу завдяки вірусному відео.
Хочете так само потрапити до компанії вашої мрії?
Допоможуть поради найкращих експертів-практиків, зібрані в нашому онлайн-гайді
До гайда
Дякуємо!
Тепер редактори знають.