Напередодні нового навчального року в чотирьох торговельних центрах України встановлять інтерактивні стенди про перспективні сфери працевлаштування молоді. Розповідаємо, в чому суть ініціативи та де можна буде побачити стенди.
Про кампанію «Поглянь на професії по-новому»
Видання The Village Україна повідомляє, що встановлення стендів відбудеться в межах кампанії «Поглянь на професії по-новому», яка реалізується за підтримки програми USAID «Мріємо та діємо» у співпраці з МОН.
Інформаційна кампанія створена, аби допомогти молоді зорієнтуватися у чотирьох перспективних галузях української економіки, які розвиватимуться у наступні роки: сільському господарстві, будівництві, енергетиці та логістиці. Мета ініціативи — допомогти дослідити перспективні можливості та полегшити вибір майбутнього фаху.
Читайте також: Як обрати професію, щоб працювати в задоволення: поради з профорієнтації
Що буде на стендах
На інтерактивних стендах відвідувачі зможуть переглянути ролики, що висвітлюють переважно робітничі професії, та дізнатися про різноманітні можливості в цих галузях.
«Ми прагнемо розмаїття професій у перспективних галузях української економіки, як-от будівництво, логістика, енергетика й сільське господарство, щоб розвінчати поширені стереотипи про ці галузі»,
Також на стендах будуть QR-коди, за якими можна пройти короткий тест. Він допоможе визначити інтереси дитини й дізнатися про нові спеціальності, які можуть її зацікавити. Підлітки зможуть прочитати факти, цікаві й неочікувані нюанси майбутніх професій.
Фото: The Village Україна
Де будуть стенди
Напередодні навчального року стенди для профорієнтації встановлять у чотирьох містах України:
- у Києві — ТРЦ Lavina Mall (вулиця Берковецька, 6-Д);
- у Львові — ТРЦ Victoria Gardens (вулиця Кульпарківська, 226-А);
- у Сумах — ТРЦ «Мануфактура» (вулиця Харківська, 4);
- у Вінниці — ТРЦ Sky Park, (вулиця Миколи Оводова, 51).
Перший крок до омріяної роботи — якісне резюме
Онлайн-гайд від Happy Monday допоможе скласти резюме, яке точно сподобається роботодавцям
До гайда
Дякуємо!
Тепер редактори знають.