Компанія Deloitte презентувала щорічне дослідження щодо настроїв міленіалів та зумерів у світі — 2023 Gen Z and Millennial Survey. Його результати стануть у пригоді роботодавцям та HR-фахівцям. Розповідаємо коротко про основні висновки дослідження.
Про що це дослідження
Глобальне дослідження 2023 Gen Z and Millennial Survey проводять 12-й рік поспіль. Воно розкриває настрої та думки понад 22 тисяч представників поколінь зумерів та міленіалів із 44 країн світу.
У цьогорічному дослідженні проаналізували вплив кризових подій останніх трьох років, зокрема пандемії та геополітичної нестабільності, на погляди й цінності представників двох поколінь. Зокрема, ідеться про те, чим зараз живуть міленіали й зумери, що їх непокоїть у найближчому майбутньому, як обирають роботодавця та в яких компаніях не хочуть працювати.
Як ставляться до роботи й чого прагнуть
Пандемія змусила молодь переосмислити роль роботи в житті. Тепер вони прагнуть більшої гнучкості у виборі місця й часу для роботи, бажаючи зберігати баланс професійного й особистого життя. Зараз ці критерії є основними для представників обох поколінь під час вибору роботодавця.
Багато респондентів зазначили, що мають гібридний формат роботи або працюють віддалено, і це для них принципово. Від роботодавців очікують:
- кращих можливостей кар’єрного зростання для працівників, які працюють неповний робочий день;
- більше робочих місць із частковою зайнятістю;
- можливості більш гнучкого графіка роботи для тих, хто працює фултайм, — наприклад, 4-денний робочий тиждень.
Представники обох поколінь зазначили, що бачать зрушення в гнучкості робочих процесів та увазі до теми ментального здоров’я з боку працедавців. Проте все ж очікують більш вагомих зрушень у майбутньому.
Читайте також: Як підтримувати work-life balance? Поради Надії Двойнос
Що важливо у виборі роботодавця
Більш як третина респондентів стверджують, що не приймали пропозиції роботи від компаній, які не відповідали їхнім цінностям. А майже 4 з 10 відмовлялися від роботи з етичних міркувань.
Загалом зумери та міленіали хочуть мати можливість впроваджувати зміни у своїх компаніях. Ідеться про забезпечення різноманітності, рівності та інклюзивності, можливість самостійно керувати своїм робочим навантаженням тощо. Також для представників обох поколінь важливо, щоб роботодавці забезпечували їм можливості для навчання й професійного розвитку.
Про що хвилюються й чому вигоряють
Головною причиною занепокоєння щодо майбутнього для міленіалів і зумерів є вартість життя. Вони кажуть, що економічна невизначеність заважає планувати майбутнє, народжувати дітей тощо. Понад половина зумерів (51%) і міленіалів (52%) зазначили, що живуть від зарплати до зарплати. Через це, незважаючи на прагнення до work-life balance та скорочення робочого часу, 46% зумерів та 37% міленіалів змушені шукати підробіток.
Майже половина представників покоління зумерів (46%) і 4 з 10 міленіалів (39%) зазначили, що постійно або часто відчувають стрес. Пов’язують цей стан з такими чинниками як:
- тривога щодо власного фінансового становища й добробуту родини;
- дисбаланс роботи й особистого життя;
- велике робоче навантаження, тиск на робочому місці.
Респонденти також зауважили, що їм складно «відключитися» від роботи. 23% зумерів та 30% міленіалів стверджують, що відповідають на робочі електронні листи в неробочий час. Це також провокує вигоряння.
Ознайомитися з повним текстом дослідження та переглянути звіт про психічне здоров’я Mental Health Deep Dive на основі отриманих результатів опитування можна за посиланням.
Шукаєте роботу з гнучким графіком?
Переглядайте вакансії від провідних компаній на Happy Monday
Вакансії
Додати коментар
Цікаве на Happy Monday
Де безкоштовно отримати психологічну допомогу під час війни: список ресурсів
Де безкоштовно отримати психологічну допомогу під час війни: список ресурсів
Мінцифри запускає цифровий рекрутинг через «Дію»
Де безкоштовно отримати психологічну допомогу під час війни: список ресурсів
Схожі статті, які можуть сподобатись
В Україні хочуть створити аналог Upwork для айтівців
200 українок отримають до $8000 на розвиток власної справи
Які бенефіти пропонують своїм працівникам роботодавці: кейси 5 компаній