За нашою сезонною традицією пробіглися сайтами українських видавництв, щоб зібрати для вас нон-фікшн новинки. Фокус, як завжди, — на книжки для саморозвитку, кар’єри та підвищення ерудиції, хоч це й далеко не вичерпний список усього, чим радують нас українські видавці.
Це книга про те, як стратегічно мислити про продажі та маркетинг і максимізувати сильні сторони своєї команди. Нік Міллер продав дуже багато пива за роки роботи у британській пивній індустрії. Він та його команда перетворили бренд Peroni з нішевого італійського імпорту на провідний британський лагер. Пізніше він очолив виробництво крафтового пива Meantime, кардинально змінив бренд і зрештою продав його компанії SABMiller за 120 мільйонів фунтів стерлінгів. У книжці «Справа часу» зібрані всі уроки, які Нік отримав протягом своєї виняткової кар’єри.
У цій книзі відомий нейробіолог Норман Фарб та клінічний психолог Зіндел Сіґал розповідають, як вирватися з негативних шаблонів, залучаючи органи чуття. Коли ми боремося з проблемою чи шкідливою звичкою, то вважаємо, що потрібно бути стійкими, все витримати і докласти більше зусиль. Але варто діяти якраз навпаки — зробити паузу, щоб помітити і відчути динамічний, живий світ навколо нас і підвищити нашу стійкість.
Це сплав прикладної бізнес-літератури та реальних історій становлення бізнесу і громадських організацій, зокрема Google, інноваційної піцерії Zume, благодійної кампанії лідера групи U2 Боно і фундації Ґейтсів. Автор понад тридцять років допомагає підприємцям будувати проривні компанії та сміливі команди завдяки методиці OKR (objectives and key results). У своїй книзі він засвідчує, що великі гроші й успіх у діловому світі — це водночас історія взаємної поваги і людяності.
Понад шістдесят років тому, в час чорно-білого телебачення і радіо, Маклюену вдалося передбачити стрімкий перехід від технологій, що ґрунтуються на механіці колеса, до технологій, основа яких — електричні сплетіння. «Галактика Гутенберга» — це низка історичних спостережень за новими культурними формуваннями, які є результатом «збуджень», викликаних спершу писемністю, а згодом друкуванням. Ця праця принесла автору славу медіатеоретика і прогнозиста нових медіа, а читачам вона дає глибше розуміння того, як працює медіа в епоху технологічних інновацій.
Книга, написана ексдиректором з маркетингу Nike — це практична дорожня карта для будь-якого бізнесу, який прагне розповісти унікальну історію свого бренду. Запрошуючи читачів за лаштунки Nike, автор дає уроки зі створення потужного бренду, який полюблять люди, а ще навчає, як мотивувати команду працювати креативно. Свій метод роботи він називає «дизайн емоцій». І розкриває його головні секрети у цій книжці.
У книзі зібрано 75 медитацій, що допоможуть подолати стрес, покращити психічне здоров’я та знайти спокій у кожному дні. Медитативна практика усвідомленості повертає свободу обирати, як реагувати на все, що відбувається, допомагає залишатися врівноваженими у складних обставинах. Не ігнорувати некомфортні емоції та почуття. Давати раду стресу, тривожності, панічним атакам, фізичному болю, залежностям. Щоб цього досягти, потрібно трохи часу, терпіння й довіри до себе.
Читайте також: Що таке mindfulness і як навчитися жити усвідомлено? Інтерв’ю з Віктором Ширяєвим
Прочитавши цю книжку, ви навчитеся мислити нестандартно, але не надто довго. Перестанете розглядати психологію і владу як окремі сили. Навчитеся ставити правильні запитання, перш ніж вимагати правильних відповідей, і думати справа наліво. Приймете той факт, що жоден процес не є ідеальним. А ще по-новому подивитеся на прогнозування й управління ризиками, аналізуючи досвід світових компаній: Amazon, Pixar, Apple, Mass Transit Railway (MTR), Tesla, Facebook тощо.
Шонда Раймс — сценаристка популярних серіалів «Анатомія Ґрей», «Скандал», «Бріджертони» і «Як уникнути покарання за вбивство». На піку своєї кар’єри Шонда зрозуміла, що надто часто відмовляється від щедрих можливостей, які пропонує їй життя. Тож безстрашно вирішила цілий рік відповідати всім викликам «так»! Цей досвід вона й описала у книзі.
У цій книзі викладена авторська методика OKR, спроєктована на українські реалії. Автор крок за кроком пояснює, якими є переваги цілепокладання, які нові підходи до планування застосовують у сучасному світі, а також розповідає про основні принципи, структуру й інструменти OKR. Особливу увагу приділено впровадженню методу на практиці й опису типових помилок. Книга буде корисною для генеральних директорів, керівників, менеджерів проєктів, лінійних менеджерів, фахівців з HR, які прагнуть розкрити потенціал своєї компанії.
Автор поєднує знання з еволюції, нейробіології та психіатричної практики й розповідає, чому мозок функціонує так, а не інакше. Чому, коли ми погано спимо, багато сидимо, дивимося на чуже щастя в інстаграмі, мозок реагує у стилі «цей світ небезпечний», «моє життя нічого не варте», «я недостатньо хороший чи хороша». Гансен не тільки пояснює, чому ми відчуваємо певні стани та емоції, а й дає поради, як вплинути на власне самопочуття і жити краще.
Військовий психіатр, полковник Армії США Чарльз Гоуґ присвятив своє життя допомозі ветеранам у подоланні впливу війни на психічне здоров’я. Його книжка пропонує конкретний набір навичок і порад, що допоможуть впоратися з психофізіологічними наслідками війни, бойовим стресом та посттравматичним стресовим розладом. Видання буде корисним учасникам бойових дій, членам їхніх родин, військовим лікарям, психотерапевтам і психіатрам, а також роботодавцям, працівникам держустанов, громадських та благодійних організацій.
Джек Велч — ікона американського бізнесу, генеральний директор General Electric протягом 20 років. Сюзі Велч — колишня головна редакторка Harvard Business Review. На прикладі власних злетів і падінь успішне подружжя розповідає про типові стратегічні, організаційні й особисті проблеми, з якими підприємець стикається на кожному етапі своєї кар’єри. Цю книгу варто прочитати тим, хто хоче змінити своє ставлення до роботи та стати лідером у своїй галузі.
Є постаті, які кардинально змінюють хід історії. Часто їхня доля складається трагічно. Знамениті монархи, політичні діячі, полководці й учені. Від короля Генріха IV Бурбона до Джона Кеннеді, від імператриці Єлизавети Австрійської до борців за незалежність України — Симона Петлюри, Євгена Коновальця та Степана Бандери. Автор книжки намагається розібратися, чим були зумовлені їхні вбивства: політикою чи економікою, яка котиться у прірву, ідеологічною чи релігійною боротьбою. Або ж це звичайна спроба залишити кривавий «слід в історії»?
Сет Ґодін навчив і надихнув мільйони підприємців, маркетологів, лідерів і прихильників через свій блог, онлайн-курси, лекції та книги-бестселери. Тепер Ґодін уперше пропонує квінтесенцію своєї маркетингової мудрості в одній компактній і доступній книжці. «Це маркетинг» розповідає, як виконувати роботу, якою ви б пишалися, незалежно від того, чи ви засновник технологічного стартапу, власник малого бізнесу, чи частина великої корпорації.
Читайте також: Що читати маркетологам: 7 книг для професійного розвитку
Експертка Гарвардської бізнес-школи з індустрії розваг Аніта Ельберс проводить новаторські дослідження у світі медіа та спорту вже понад десять років. У своїй книзі вона пояснює важливу правду про жорстку конкуренцію у світі бізнесу навколо блокбастерів — фільмів, телевізійних шоу, пісень і книг, виробництво та збут яких надзвичайно дорогі. Прочитавши її, ви дізнаєтеся, що стоїть за феноменальним успіхом розважальних компаній, зокрема Warner Bros., Marvel Entertainment і NFL, а також таких зірок, як Jay-Z, Lady Gaga та LeBron James.
У книзі «Пам’ятати» нейробіологиня та письменниця Ліса Дженова пояснює природу спогадів. Чому деякі з них тимчасові (пароль до вайфаю), а інші довготривалі (день весілля), чітку різницю між звичайним забуванням і тим, що вже є симптомом хвороби Альцгеймера або деменції. Коли ви зрозумієте мову пам’яті й те, як вона функціонує, дізнаєтеся про природні слабкості та потенційні надздібності, ви зможете значно покращити свою здатність запам’ятовувати й не боятися забувати.
Це історія про те, як цілком посередня компанія з оренди нерухомості ошукала ввесь світ. Адам Нейманн — іммігрант, який вирішив заробити статок у Сполучених Штатах, ухопився за ідею перепрофілювання численних вільних офісних приміщень у Нью-Йорку для потреб фрилансерів. За десять років WeWork залучила мільярди доларів від провідних світових інвесторів, витративши їх на побудову глобальної імперії. Однак та карколомна швидкість, з якою Нейманн будував свою компанію, характеризувала і її не менш захопливий і гучний крах.
Термін «Метавсесвіт» раптово почав лунати звідусіль. Навіть відомий бізнесмен Марк Цукерберг оголосив про перейменування своєї компанії на Meta. Але що ж це насправді таке? Метью Болл легко й доступно розповідає про Метавсесвіт і його будову. Він проводить для читачів екскурсію «Інтернетом майбутнього» і показує, що мережі віртуальних 3D-світів можуть об’єднатися між собою і стати невіддільною частиною нашого фізичного світу.
Це своєрідна інструкція з прикладами історій реальних людей, які змогли створити своє щасливе життя. Автор пропонує прості стратегії для створення більш щасливих стосунків, отримання задоволення від роботи, розвитку мислення достатку та багато іншого. Кожна практична вправа, попри свою простоту, допоможе подолати перешкоди на шляху до наповнення щастям вашого життя.
Це одна з небагатьох варіацій біографії Анни Вінтур, головної редакторки Vogue, яка стала прототипом героїні фільму «Диявол носить Prada». Емі Оделл мала власний досвід співпраці з Анною, а у процесі роботи над книгою зібрала інформацію із 250 інтерв’ю та свідчень від колег, друзів та найближчого оточення Анни. З книги читач дізнається, що саме допомогло Анні Вінтур досягти висот, вистояти в часи криз, втримати і розвинути індустрію медіа світової моди.
Потрібна робота?
Маємо безліч вакансій у креативній індустрії, ІТ-компаніях, освіті тощо 👉
ВакансіїЧитати також
Щодня однакові вбрання та ранні підйоми: правила успіху Анни Вінтур
Життя як книга: 10 автобіографій відомих людей, які надихають
Це наші: 10 книжок з біографіями видатних українців та українок
Дякуємо!
Тепер редактори знають.