Новий формат роботи протестують у Новій Зеландії. На зарплаті співробітників це не позначиться, але і на обсягу навантаження теж.
Світовий виробник споживчих товарів, компанія Unilever, в якості експерименту на рік переведе співробітників у Новій Зеландії на чотириденний робочий тиждень, повідомляє AIN.
Час на роботі — не мірило продуктивності
У Новій Зеландії у компанії немає виробництва, команда займається продажем, дистрибуцією та маркетингом. Новий режим з чотирма робочими днями і трьома вихідними ніяк не позначиться на зарплатах співробітників, проте і обсяг їхньої роботи не зміниться. Керуючий директор Unilever в Новій Зеландії Нік Бенс пояснив, що мета експерименту — почати вимірювати продуктивність конкретними результатами, а не проведеним на робочому місці часом.
Для аналізу ефективності «чотириденки» Unilever залучить бізнес-школу Сіднейського технологічного університету. Якщо експеримент виявиться вдалим, компанія розгляне варіант перекладу на чотириденний робочий тиждень 155 000 співробітників по всьому світу.
Раніше подібний експеримент провели у японському офісі Microsoft, і він виявився вдалим. Дослідження вчених також вказують на те, що 4-денний робочий тиждень позитивно впливає на настрій та продуктивність співробітників.
Якими ще бувають графіки роботи?
Ми зібрали 14 історій людей, які працюють не за стандартнм офісним розкладом.
Читати