Щоб управляти людьми, треба розуміти, що їх мотивує, заряджає, гнітить, треба вміти управляти їхніми та своїми емоціями. А ще — адекватно реагувати на зміни, які без упину приходять в наше життя. Прокачати ці компетенції HR-ам і не тільки допоможуть 5 книг, які рекомендує до прочитання бізнес-партнерка комерційних функцій в Carlsberg Ukraine Любов Ворона.
Зміни — неодмінна умова нашого життя, і у кожного з нас є вибір: або ми адекватно реагуємо на них та отримуємо максимальну користь, або вони керують нами та вводять у стан стресу. Як на мене, дуже актуальна тема для сьогодення. Адже починаючи з березня 2020 року всі компанії зіткнулися з численними викликами.
Зокрема, наша HR-команда, як і більшість наших колег в різних компаніях, були змушені переглянути свої пріоритети. Найважливішими стали турбота та безпека. Важливо було вчасно підтримати керівників в умовах віддаленої роботи, навчити команди працювати в новій реальності. Читаючи книгу, особисто я знайшла відповіді на питання, які турбували мене і моїх колег. Як знайти в собі сили, щоб турбуватись і про здоров’я рідних, і про безпеку та залученість команди? Де шукати ресурс для власного психологічного відновлення в умовах постійних змін тощо? Автор не просто відповідає на ці питання, але й дає чимало практичних порад.
У серії зібрано 10 найкращих статей з відомого журналу, які будуть цікаві як HR-фахівцям, так і керівникам.
Упродовж 2020 року більшість компаній відзначали зниження рівня залученості співробітників. Роль лідера мала неабияке значення під час глобального переходу до режиму домашнього офісу, та, на жаль, не всім керівникам це легко далося.
В одній зі статей досить зрозуміло описані всі стилі лідерства та на прикладах показано, наскільки важливо застосовувати ситуативне лідерство. Ці знання мені стали в пригоді під час розробки тренінгу для керівників. Також у збірку увійшли статті про команду та мотивацію, секрет мистецтва переконання, ефективні трудові відносини як з підлеглими, так і з керівником.
Одне із важливих завдань HR-команди — створювати умови для розвитку актуальних компетенцій працівників. Серед таких в доповіді The Future of Jobs відзначається критичне мислення. Ця навичка буде дуже затребуваною в найближчі 10-15 років.
Тому раджу прочитати книгу Тома Чатфілда (в книгарнях є в перекладі на російську). Автор пояснює основні аспекти різних сторін мислення, розкриває суть критичного мислення, вчить аналізувати та сумніватись, описує практичні інструменти та наводить цікаві приклади. Книга написана легко та з гумором, вчить переконувати інших за допомогою влучних аргументів та емоційного підходу.
У кожного в житті бувають ситуації, коли хочеться голосно закричати або в інший спосіб випустити свої емоції. Де ця точка кипіння? Як не накоїти дурниць та вчасно зрозуміти свої почуття? Це особливо непросто, коли щодня працюєш з людьми та їхніми робочими й особистими ситуаціями.
На ці питання можна знайти відповіді в книзі. Авторка закликає читачів розібратися у власних емоціях. В книзі цікаво поєднана теорія, яку Сьюзен Девід вивчала протягом 20 років, життєві ситуації, дослідження, факти та практичні поради. Також авторка описала поняття «фіксованого розуму» — мислення, що не дозволяє змінюватись та розвиватись, і додала поради, як з ним боротися.
Книга від директора Інституту дослідження щастя Міка Вікінга була для мене не випадковим вибором. Я її замовила відразу після бестселера про щастя «Маленька книга хюґе». Саме ці книжки надихнули нас, HR-команду, на проєкт Happiness at work та створення формули щастя, за допомогою якої ми вимірюємо рівень задоволення співробітників в нашій компанії.
Автор розповідає про секрети щастя людей з різних країн, про різні його складові: здоров’ я, свободу, гроші, довіру, доброту та інше. Щастя багато не буває! Читайте із задоволенням 🙂
Що ще почитати
6 книг про продуктивність
7 книг, які допоможуть навчитись нового
25 книжкових новинок на літо
Потрібна нова робота?
Шукайте її у нас серед вакансій від крутих українських та міжнародних компаній →
Вакансії
Дякуємо!
Тепер редактори знають.