Всі статті Новини Пошук роботи Увійти в ІТ Кар'єра Історії Розвиток Happy HR Спецпроєкти

5 порад для стажерів: як справити враження і приєднатися до компанії

24.09.21 Кар'єра Партнерський матеріал 6 хв читання

Чому стажування — найкращий спосіб початківцям потрапити в ІТ-компанію? У цьому можна переконатися на прикладі стажування для креативних маркетологів Epic Growth від компанії Amazing Apps. Менеджер проєкту та колишні стажери радять, як проявити себе, щоб приєднатися до компанії.


Epic Growth — це проєкт оплачуваних стажувань з креативного маркетингу від міжнародної компанії Amazing Apps, що розробляє мобільні додатки для покращення здоров’я людей. Додатки компанії — Muscle Booster, Yoga Go, Runiac та інші — були встановлені понад 100 мільйонів разів. 

Це стажування для тих, хто поки не має досвіду, але хоче розвиватися в digital-маркетингу та будувати кар’єру в продуктовій ІТ-компанії Amazing Apps. Стажування проходить онлайн і триває 4 тижні, за які учасників навчають створювати рекламні креативи (концепції для реклами мобільних додатків).


Чому стажування Epic Growth — топова можливість для початківців?

🔝 Тут можна не просто отримати нові знання, а й одразу застосувати їх на практиці: стажери тестують свої креативи на реальній аудиторії.

🔝 На стажерів чекає тиждень теоретичного навчання і три тижні практики, під час яких вони розробляють рекламні концепції та тестують їхню працездатність. Успішні креативи можна додати до свого портфоліо як реальний результат своєї роботи.

🔝 У кожного стажера є досвідчений куратор, який допомагає розібратися з навчальними матеріалами й ділиться порадами зі створення й просування рекламних креативів.

🔝 Стажування займає до чотирьох годин на день протягом чотирьох тижнів, тому його зручно поєднувати з навчанням в університеті чи роботою.

🔝 Проєкт Epic Growth існує з 2020 року, і з кожної хвилі стажувань учасники з найкращими результатами отримують пропозицію долучитися до компанії на постійній основі.  

Marketing team Amazing Apps - як пройти стажування
Фото з архіву Amazing Apps, 2021


5 порад, як справити враження під час стажування


Project Manager Epic Growth розповідає, які якості стажерів допомагають їм успішно завершити проєкт і приєднатися до компанії. 

  1. Цікавість і прагнення постійно розвиватися. Щодня дізнавайтеся щось нове зі своєї професійної сфери, займайтеся самостійно та прокачуйте свої навички. Будьте готові зростати над собою, робити більше, бути більш ефективними й результативними — і не тому, що від вас цього очікують, а тому, що вам самим хочеться й цікаво.
  2. Навички візуального аналізу та «надивленість». Впродовж програми стажери працюють із відео, анімованими та статичними креативами, де візуальна складова має велике значення. Тому перевагою буде «надивленість» на контент у соцмережах —  Facebook, Instagram, TikTok, Pinterest, Snapchat. Круто, якщо стажер розбирається у візуальних трендах.
  3. Проактивність. Проявляйте ініціативу, беріть на себе додаткові завдання і не соромтесь ставити питання куратору за потреби — він із задоволенням допоможе знайти відповіді та дасть необхідні поради.
  4. Креативність. Не чіпляйтеся за одну-єдину ідею, навіть якщо вона здається вам «сильною» — намагайтеся придумувати якомога більше різних ідей, тестувати їх та аналізувати результати.
  5. Аналітичні й організаційні навички. Хороший спеціаліст має не лише придумати ідею, а й розуміти, як щонайкраще її реалізувати. Попри те, що творчість часто асоціюється із хаосом і браком логіки, креативне мислення не виключає аналітичні та організаційні здібності.
Marketing team Amazing Apps - як пройти стажування
Фото з архіву Amazing Apps, 2021

А що допомагає успішно пройти стажування, на думку самих стажерів? Відповідають учасники Epic Growth, які потрапили до команди після стажування. 


Олександра


Перейшла у маркетинг зі сфери дизайну. За рік показала круті результати й виросла до тімліда команди.

«Я давно стежила за стажуванням Epic Growth, але не думала, що вдасться потрапити на проєкт. Зрештою вирішила, що варто бодай спробувати, й успішно пройшла всі етапи відбору.

Під час стажування я створювала детальні технічні завдання для створення креативів, багато вивчала Facebook Ads Manager і розбиралася, як працюють алгоритми фейсбуку. Зараз я тімлід однієї з команд маркетингу. Відповідаю за кілька проєктів, плюс у мої обов’язки входить менторити нових членів команди.

Успішно пройти стажування і приєднатися до команди мені допомогли: цікавість, вміння аналізувати показники й робити правильні висновки, постійне дослідження віжуалів, мотивація та емпатія».  


Кирило


Перейшов у маркетинг із суміжної сфери медіабаїнгу.

«Я знайшов інформацію про стажування Epic Growth на сайті з пошуку роботи. Пройшов кілька доволі складних етапів відбору і потрапив на проєкт.

Під час стажування розробляв технічні завдання для створення креативів, аналізував різні додатки та результати рекламних кампаній. Вивчав теорію, проходив тести. Усі завдання виконував вчасно, регулярно спілкувався з куратором. У підсумку завершив програму з найкращими результатами, і мене запросили приєднатися до команди.

Зараз я є спеціалістом з креативного маркетингу у компанії Amazing Apps: створюю та візуально аналізую сильні креативи, досліджую аналітику ринків. Роблю висновки про те, які рекламні кампанії працюють найбільш ефективно або які методи слід використати для досягнення компанією кращих результатів.

Успішно пройти стажування і почати співпрацю з компанією мені допомогла насамперед мотивація — я хотів приєднатися саме до цієї команди і розумів, що інтенсивне навчання допоможе мені швидко опанувати нову професію і «влитися» у команду. Також допомогли проактивність, ініціативність, самостійність і попередній досвід у суміжній сфері».  


Анастасія


Потрапила на стажування після університету, без досвіду роботи. 

«Я давно цікавилася сферою інтернет-маркетингу. Вивчала багато матеріалів з теми, але мені бракувало практичного досвіду. Це стажування стало чудовою можливістю на практиці застосувати все, що я вже знала про digital-маркетинг, і перевірити, наскільки добре я можу генерувати ідеї для реклами та аналізувати отримані результати. 

На стажуванні я повністю занурилась у створення креативів, пошук нових ідей та напрацювання концептів. Пам’ятаю, як нервувалася перед запуском своєї першої рекламної кампанії та не могла дочекатись результатів. Сьогодні згадую про свої перші кроки в маркетингу з посмішкою.

Після стажування я отримала пропозицію стати постійним членом команди. Зараз працюю над створенням і тестуванням сильних креативів та займаюсь різними аналітичними задачами.

Успішно пройти стажування і стати частиною команди мені допомогла, на мою думку, моя щира цікавість, готовність робити більше та дослухатися до фідбеку кураторів, а також, звісно, результати моїх креативів». 


Як потрапити на стажування Epic Growth


Кількість проєктів компанії Amazing Apps постійно зростає, тому набір на стажування стартує щомісяця: тут шукають амбітних і талановитих стажерів, які прагнуть долучитись до компанії та разом із нею розвивати мобільні продукти.

Аби потрапити на стажування, потрібно пройти кілька етапів відбору:

  • зареєструватися на сайті;
  • виконати два тестові завдання — аналітичне й креативне;
  • пройти співбесіду з рекрутером проєкту.

Зацікавила участь у проєкті? Тоді не баріться та заповнюйте форму! І не забудьте продемонструвати на стажуванні всі ті якості, про які говорили наші герої — саме вони допоможуть вам досягти потрібних результатів і якнайкраще проявити себе. 

Більше цікавих пропозицій — у рубриці «Стажування» у нас на сайті 👉

Стажування

Читайте також

Як потрапити на стажування за кордон? Історія Анастасії Петрової

5 професій в ІТ, де не потрібен досвід роботи

6 порад для студентів, які хочуть почати кар’єру ще під час навчання

Розсилка, що розвиває вашу кар'єру

Підписуйтесь на щотижневу розсилку від головної редакторки Happy Monday з підбіркою найцікавішого контенту тижня, новин та кар'єрних можливостей.

Більше
Відгук

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: