Генеральний директор OpenAI Сем Альтман дотримується певної філософії менеджменту, що дозволяє йому управляти командою та бізнесом. Видання Business Insider поділилося його порадами, як робити це ефективно.
Американський підприємець та колишній президент бізнес-інкубатора Y Combinator Сем Альтман часто ділиться секретами своєї власної продуктивності. Втім, у своїх порадах окрему увагу він приділяє й тому, як правильно організувати роботу команди, аби кожен її учасник зміг розкрити свій потенціал та успішно співпрацювати з іншими.
Ось деякі з його порад для керівників та власників бізнесів.
1. Знайдіть баланс в управлінні людьми
Альтман вірить, що потрібно «підштовхувати людей достатньо сильно, щоб вони досягли більшого, ніж думали, що здатні досягти — але не настільки сильно, щоб вони вигоріли».
Крім того, він вважає, що усталена організаційна структура компанії не має заважати людям продуктивно працювати разом.
Читайте також: 7 ефективних інструментів для підвищення продуктивності команди
2. «Пильнуйте» кількість та тривалість зустрічей
Альтман зазвичай намагається обмежити час, який витрачає на зустрічі чи конференції. Він ніколи не призначає їх на перші кілька годин свого дня, які є для нього найпродуктивнішими. А ідеальна, на його думку, тривалість зустрічі — це приблизно 15-20 хвилин, або ж 2 години. Натомість стандартну тривалість у годину він вважає «неправильною».
Втім, Альтман визнає, що «важливо, щоб у розкладі залишалося достатньо місця для випадкових зустрічей і знайомств з новими людьми та ідеями». Кожен співробітник OpenAI може зв’язатися з Альтманом у Slack, і «божевільна» кількість людей має його особистий номер телефону.
3. Спілкуйтеся стисло
Альтман вважає великою зміною на краще — навчитися розповідати за 30 секунд те, на що більшість людей витрачає 5 хвилин. І як сам зізнається, в електронних листах він «лаконічний аж до грубості».
4. Делегуйте обережно
Альтман зізнався, що не може бути дуже продуктивним, працюючи над речами, які його не хвилюють або не подобаються, тому в довгостроковій перспективі іноді передає ці обов’язки комусь із колег. Але радить також пам’ятати, що інші люди також продуктивніші у завданнях, які їм подобаються і добре вдаються. Тож краще знати інтереси та схильності своїх колег та підлеглих.
Читайте також: Делегувати правильно: кому, як і навіщо передавати свої повноваження?
5. Приділяйте більше уваги процесу найму
Альтман радить витрачати більше часу на підбір персоналу. Давати шанс людям із високим потенціалом, які швидко розвиваються, а крім їхнього інтелекту, шукати підтвердження того, що вони здатні досягати результатів.
Крім того, Альтман вважає, що вкрай важливо «вміти виявляти нерозкриті таланти».
Хочете залучати найкращих талантів у вашу компанію?
Ми знаємо, як допомогти в цьому 👉
Деталі
Дякуємо!
Тепер редактори знають.