Всі статті Новини Пошук роботи Увійти в ІТ Кар'єра Історії Розвиток Happy HR Спецпроєкти

Не резюме єдиним: як іще розказати про себе роботодавцю?

12.05.20 Пошук роботи 3 хв читання

Резюме вже давно вийшло за рамки звичного аркуша А4 і набуло різних форм вираження в залежності від сфери працевлаштування. І якщо у кандидата немає резюме — це ще не привід не розглядати його на певну вакансію. Ірина Чубинська, Senior Talent Acquisition Specialist в ІТ-компанії Genesis, ділиться альтернативними варіантами, як розказати про себе роботодавцю.

Основна мета резюме або його альтернативи — надати потенційному роботодавцю максимально вичерпну інформацію про ваш досвід, знання та навички. І тут уже ваша черга вибрати, в якому форматі подати цю інформацію, щоб вашу кандидатуру не просто помітили, а головне — розглянули і запросили на співбесіду.


Які є альтернативні варіанти розповісти про себе? 


1. Профіль на LinkedIn

Детально заповнений профіль на LinkedIn — альтернатива резюме на будь-яку вакансію. Я завжди уточнюю у кандидата, з яким спілкуюся, чи інформація у профілі актуальна. У разі необхідності ставлю додаткові запитання, щоб не витрачати час на формальності. 

2. Репозиторій з кодом

Ще один формат, який особливо важливий для розробників —  репозиторій з кодом. Дуже часто це дозволяє технічним спеціалістам об’єктивно оцінити технічний рівень кандидата, не витрачаючи його час на виконання тестового завдання. Ще один варіант розповісти потенційному роботодавцю про ваш досвід, якщо ви розробник — дати лінки на свої застосунки в App Store або Play Market. 

3. Інші професійні соцмережі

Для дизайнерів хорошою альтернативою резюме буде профіль на Behance або Dribbble з прикладами ваших робіт. Зазвичай це те, на що роботодавець у першу чергу звертає увагу, коли шукає дизайнера. 

Це лише декілька прикладів альтернативних форм резюме. Важливо, щоби вони були максимально доступними і зручними способами подачі інформації про вас і ваш досвід. Їх можна міксувати між собою — наприклад, додавати лінки на профіль на Github чи Behance у стандартне резюме. 


Чи потрібне резюме, якщо вас рекомендують?


Тут усе залежить від інформативності інтро про вас як спеціаліста — добре, якщо воно максимально детальне й зрозуміле. Але будьте готові, що людина, яка розглядатиме вашу кандидатуру — чи то СЕО бізнесу чи рекрутер, — все одно запросить інформацію для уточнення основних моментів, що стосуються вашого досвіду.

Перший крок до омріяної роботи — якісне резюме

Онлайн-гайд від Happy Monday допоможе скласти резюме, яке точно сподобається роботодавцям 👉

До гайду


А що з класичним резюме?


Класичне резюме не втрачає своєї актуальності, якщо мова йде про вакансії фінансистів, юристів, HR-менеджерів, маркетологів etc. Також класичний формат важливий, якщо ви junior спеціаліст. У такому випадку ваше резюме — це свого роду самопрезентація, що дає потенційному роботодавцю уявлення не лише про ваші вміння, освіту, навички, але й показує, як ви структуруєте інформацію, на чому акцентуєте увагу. 

Резюме не є архаїчним пережитком, воно просто видозмінюється під впливом вимог ринку і дає можливість адаптувати його під потреби кожного з кандидатів. 

Читайте також

Чи варто надсилати резюме на вихідних?

10 помилок в резюме, які заважають вам потрапити на співбесіду


У якому форматі краще надсилати резюме?

Розсилка, що розвиває вашу кар'єру

Підписуйтесь на щотижневу розсилку від головної редакторки Happy Monday з підбіркою найцікавішого контенту тижня, новин та кар'єрних можливостей.

Більше
Відгук

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: