fbpx

Американський банк найняв штучний інтелект, щоб писати рекламні тексти

Редакція Ср., 07/08 Новини

Нейромережа, що виконує обчислення, вже нікого не дивує. Чого не скажеш про АІ-копірайтера, який не просто складає слова у речення, а генерує справжні рекламні креативи для одного з банків у США.

Незвичайний співробітник з’явився в американському банку JPMorgan Chase: тепер рекламні тексти для компанії буде створювати штучний інтелект. 

Перш ніж наважитись на такий крок, у JPMorgan Chase 3 роки тестували технологію разом із компанією Persado, що спеціалізується на digital-маркетингу і використовує АІ для розробки креативів. Результати тестового періоду вражають: виявилося, що рекламні меседжі, створені штучним інтелектом, демонстрували у 2-5 разів кращі результати, ніж тексти, написані людьми.

Тепер банк JPMorgan Chase підписав 5-річний контракт на використання АІ-копірайтера і планує залучити його до створення медійної реклами, реклами у Facebook та email-розсилок. У компанії зазначають, що скорочувати штат копірайтерів-людей при цьому не планують. 

Джерело: MMR


Вас також зацікавить 

Червона книга професій: що робити, якщо ваша посада в зоні ризику

Як і навіщо розвивати навички майбутнього?

Долучайтеся!

Створюємо спільноту фанів Понеділків.

Asset 1logo_Hm

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: