З нагоди Дня маркетолога команда видавництва «Фабула» підготувала книги з маркетингу для тих, хто хоче розуміти ринкові тенденції, навчатися на досвіді експертів, шукати ефективні рішення та надихатися новими ідеями. Адже бути маркетологом, якого активно шукають роботодавці, означає тримати руку на пульсі та постійно вдосконалюватися.
Ел Райс — легендарний маркетинговий стратег, автор та співавтор 11 бестселерів із маркетингу, Джек Траут — президент однієї з найпрестижніших маркетингових компаній у світі, автор та співавтор 12 бестселерів. Автори адаптують стратегічні концепції з праці Карла фон Клаузевіца «Про війну» до сучасного світу бізнесу, пропонуючи читачам ефективні маркетингові стратегії, такі як удар із флангу та партизанська війна.
Ця книжка не лише перевертає уявлення про маркетинг, але й надає практичні поради, підкріплені прикладами успіхів і помилок гігантів індустрії, таких як Volkswagen, Sony, Coca Cola, Budweiser, IBM та McDonalds. Книжка стане корисною не лише для маркетологів, а й для підприємців, менеджерів та всіх, хто хоче краще зрозуміти механізми ведення бізнесу в умовах жорсткої конкуренції.
Наталія Заверуха успішно реалізувала понад 60 проєктів з налагодження процесів для бізнес-компаній, громадських організацій та держустанов. У своїй книжці вона по-новому дивиться на бізнес-процеси, їхню важливість для компаній та основні методи їх формалізації. Книжка стане в пригоді як тим, хто тільки починає знайомитися з процесним підходом, так і професіоналам із досвідом.
Авторка пояснює, як правильно організувати процеси, щоб зменшити ризики та підвищити продуктивність. У яскравій і гумористичній манері вона ділиться своїми знаннями, підкріплюючи теорію практичними прикладами з власної роботи та історіями клієнтів. Книжка включає практичні завдання, анкети та чеклісти, що дозволяють впроваджувати нові ідеї в життя вже під час читання.
Сафі Бакал — американський фізик і підприємець, який працює з гендиректорами й управлінцями різних компаній над питаннями стратегії та інновацій. У «Шалених задумах» Сафі Бакал пропонує революційний погляд на групову поведінку, який кидає виклик традиційним уявленням про прориви в науці та промисловості. Його дослідження пояснює, чому команди та організації можуть раптово змінювати свою поведінку: від прийняття нестандартних ідей до їх відторгнення.
Бакал використовує захопливі приклади: від поширення лісових пожеж до боротьби з тероризмом у соціальних мережах, — розкриваючи, як ці процеси можуть допомогти зрозуміти динаміку компаній. Книжка перетворює наукові знання на практичні уроки для творчих фахівців, підприємців і всіх, хто прагне зрозуміти та вплинути на світ навколо.
Оле Квіст-Сьоренсен — засновник і партнер Bigger Picture, скандинавського агентства зі стратегії навчання та дизайну. Лоа Баструп — візуальна фасилітаторка та одна з керівниць Bigger Picture. Книжка «Візуальна колаборація» пропонує свіжий і практичний підхід до роботи в команді. Автори звертаються до поширеної проблеми — застрягання в старих методах та інструментах, які вже не відповідають вимогам часу.
Основна ідея книжки полягає в тому, що візуалізація може стати потужним інструментом для досягнення спільних цілей. Коли команда працює разом, малюючи свої ідеї, вона не лише покращує комунікацію, але й стає більш зосередженою та продуктивною. Ядро книжки складають п’ять кроків, які спростять робочий процес і зроблять його більш привабливим та ефективним.
Ден Кеннеді — американський бізнес-консультант, мультимільйонер, автор 20 бізнес-книжок. Кеннеді стверджує, що одна вдала презентація здатна не лише зробити вас помітними, а й закласти фундамент для розвитку компанії. Він наводить реальні приклади успіху, підкреслюючи, що вміння виступати перед аудиторією — це ключ до досягнення високих результатів у бізнесі. Це книжка для тих, хто прагне підвищити свою впевненість і майстерність у донесенні думок та ідей.
Основна мета «Потужних презентацій» — навчити читача створювати презентації, які зможуть запалити аудиторію і надати вашому бізнесу конкурентну перевагу. Це безцінний ресурс для підприємців, маркетологів, менеджерів і всіх, хто прагне вдосконалити свої навички публічних виступів. Книжка не лише про техніку виступів, а й про силу слів, здатність впливати на людей та досягати успіху.
Олексій Філановський — український маркетолог, який понад 15 років обіймає позиції генерального та маркетинг-директора. У книжці «Карго-маркетинг і Україна» автор порушує тему сучасного стану маркетингу в Україні та зауважує, що країна, схоже, застрягла в концепції карго-маркетингу — маркетингу, що ґрунтується на міфах та ілюзіях. Філановський аргументовано розглядає, як цей культ може ввести бізнеси в оману та призвести до катастрофічних наслідків.
Філановський пропонує зрозумілі та практичні інструменти, які можуть допомогти підприємствам перейти від фікцій до реальної ефективності. Книжка стане корисним ресурсом для всіх, хто прагне покращити свої знання в маркетингу, адаптувати свої стратегії до вимог часу та зрозуміти, як працює маркетинг насправді і як уникнути пасток карго-маркетингу.
Більше книжкових добірок
Найкращі книги з психології українською: про травму, стосунки та шлях до щастя
Нонфікшн новинки осені: 15 книжок про травми, сценаристику та закони дурості
Від Ніцше до «Колонії»: що читають топи українських компаній
Шукаєте роботу?
У нас на сайті багато вакансій на будь-який смак для фахівців різних професій 👉
Вакансії
Додати коментар
Цікаве на Happy Monday
Мінцифри запускає цифровий рекрутинг через «Дію»
Українців запрошують пройти Національний тест з медіаграмотності
Pink Office Day: роботодавців закликають долучитися до «рожевого» руху
Схожі статті, які можуть сподобатись
Що таке піраміда Франкліна та як її використовувати у роботі та житті
Що таке матриця Ейзенхауера та як її використовувати у роботі та житті
Що таке #ЩедрийВівторок і як долучитися до нього самостійно, командою чи компанією