Соцмережа LinkedIn змінила свої алгоритми, оскільки користувачі скаржилися на велику кількість нерелевантного контенту й «вірусних» публікацій у стрічці. Відтепер платформа прагнутиме показувати користувачам лише той контент, що відповідає їхнім інтересам, пише Медіамейкер.
За словами головного редактора LinkedIn Дена Рота, корисно думати про LinkedIn як про цифрову версію колективу, де є багато команд та окремих розмов. Жодна дискусія не може бути актуальною для всіх без винятку членів команди — так само жодна публікація не може бути актуальною для всіх у LinkedIn. Саме тому соцмережа вирішила зосередитися на більш цільовому розповсюдженні контенту й запровадила низку оновлень:
Поліпшення класифікації контенту за темами. Алгоритм сортуватиме публікації за темами, щоб релевантно показувати їх зацікавленим користувачам. Що частіше користувач буде ділитися дописами, то краще алгоритм LinkedIn розумітиме, хто він, чим цікавиться та які публікації йому пропонувати.
Експертні знання й поради. Алгоритм намагатиметься визначити інтереси користувача на основі його активності та інформації в профілі. Якщо інші користувачі платформи цікавляться подібними публікаціями — алгоритм вважатиме контент цього користувача актуальним та цінним і для них.
Читайте також: Як шукати та знаходити кандидатів у LinkedIn: гайд для рекрутера
Пріоритет контенту від контактів першого рівня. Користувачі LinkedIn кажуть, що найцінніший контент надходить їм від людей, яких вони знають. Тож тепер алгоритм пропонуватиме більше оновлень від акаунтів, на які вони підписані.
Перевага авторам, які пишуть у своїй ніші. Платформа оцінюватиме не лише цінність публікації користувача, а й чи є він експертом у тому, про що пише.
Розпізнавання особистих думок. Новий алгоритм краще просуватиме публікацію, де користувач не просто репостить чийсь допис, а додає кілька слів від себе. Таку публікацію платформа вважатиме унікальною думкою автора і покаже більшій кількості користувачів.
Читайте також: Штучний інтелект допоможе писати супровідні листи: нова функція у LinkedIn
Значущі коментарі. Ваги дописам додаватимуть значущі коментарі та відповіді на них. LinkedIn також буде враховувати, хто є коментаторами — чи належать ці люди до певної групи. Якщо багато фахівців з однієї спільноти коментують публікацію, алгоритм сприйматиме це позитивно.
Усунення «вірусності». Під час пандемії у LinkedIn спостерігався наплив контенту в стилі Facebook — дописи більше стосувалися особистого життя, аніж роботи й кар’єри. Тоді алгоритм LinkedIn прагнув збільшити кількість цікавих для користувача публікацій і для цього, зокрема, просував «вірусний» контент з інших платформ. Тепер це припинять робити.
1200+ компаній уже шукають таланти на нашій платформі
Розміщуйте вакансії на Happy Monday — тут їх побачать саме ті люди, які вам потрібні
Дізнатися більше
Дякуємо!
Тепер редактори знають.