Всі статті Новини Пошук роботи Увійти в ІТ Кар'єра Історії Розвиток Happy HR Спецпроєкти

Як шукати та знаходити кандидатів у LinkedIn: гайд для рекрутера

31.10.22 Happy HR 10 хв читання

LinkedIn — улюблений інструмент рекрутерів для пошуку кандидатів. Дослідження показують, що 87% рекрутерів використовують цю соцмережу у своїй роботі. Та як робити це максимально ефективно? Команда HURMA підготувала детальний гайд з пошуку кандидатів в LinkedIn і розкрила способи та лайфхаки, які допоможуть швидко та ефективно закривати вакансії. 


Чому саме LinkedIn?


87% — це не 100%, і ми розуміємо, що 13% рекрутерів можуть не погодитися з твердженням щодо ефективності лінкедину. Тож є сенс пройтися фактами, що саме робить LinkedIn найкращою мережею для пошуку фахівців. 


Факт №1. Тут люди відкриті до нових карʼєрних можливостей

LinkedIn — професійна соціальна мережа. Якщо тут ви запропонуєте кандидату розглянути вашу вакансію, це не викличе здивування. Чого не скажеш, якщо ви напишете ту саму пропозицію людині в Instagram. 

За статистикою Kinsta, щотижня 50 млн кандидатів шукають роботу в LinkedIn і чекають пропозицій від рекрутерів та бажаного офера. За цією ж статистикою, кожної секунди через соцмережу компанії отримують 95 відгуків, а кожну хвилину на роботу наймаються три кандидати. 


Факт №2. Рекрутерам доступна величезна база кандидатів 

За останні 12 років пошуковий інтерес до LinkedIn виріс на 212%. І у 2022 році кількість активних користувачів платформи складає 830 млн, а кількість зареєстрованих компаній — 58 млн.

Навряд чи якийсь джоб-сайт зможе похвалитися схожою статистикою і такою потужною базою. Тож якщо ви вже напамʼять вивчили резюме кандидатів з популярних сайтів пошуку роботи, саме час приєднатися до лінкедину. 


Факт №3. LinkedIn постійно розвивається

У грудні 2016 року компанія Microsoft придбала LinkedIn за $26,2 млрд. Значна фінансова підтримка дала змогу компанії постійно оновлювати функціонал платформи та змінювати методи роботи. Наприклад, наприкінці 2020 року, в розпал пандемії, соцмережа додала можливість компаніям бачити користувачів, які підписані на їхню сторінку. Завдяки цьому функціоналу рекрутери можуть одразу контактувати з кандидатами, яких цікавить компанія. 

Щоб не пропустити нові корисні статті для пошукачів, HR-ів та рекрутерів, підписуйтесь в LinkedIn на Happy Monday.

Щоб не пропустити нові корисні статті для пошукачів, HR-ів та рекрутерів, підписуйтесь в LinkedIn на Happy Monday.

Підписатися


Перевірені та ефективні способи сорсингу в LinkedIn


Давайте покроково розглянемо способи пошуку кандидатів, які допоможуть створити ефективну рекрутингову стратегію в LinkedIn.


1. Пошук за допомогою Boolean Search

Boolean Search — це пошук кандидатів в базах даних лінкедину з використанням логічних операторів. Це спеціальні символи (або поєднання символів), що дозволяють сформувати більш точні запити  та отримати вибірку з релевантних фахівців. Найпопулярніші — лапки “”, а також двокрапка. Здійснюється пошук за допомогою фільтрів, наприклад, навички, досвід роботи, заголовок. 

  • Фільтр “skills”. Дає змогу знайти кандидатів, які володіють потрібними вам навичками. Активувати фільтр легко — достатньо ввести в пошукову стрічку skills: і додати необхідну навичку, наприклад php. 
пошук кандидатів в лінкедин по фільтру skills
  • Фільтр “headline”. Дає змогу шукати кандидатів за необхідними заголовками. Наприклад, ви можете прописати у пошуковій стрічці headline: + посада. Також є змога шукати фахівців, які відкриті до нових карʼєрних можливостей — headline:looking for new opportunities. Система покаже вам профілі всіх кандидатів, в яких у заголовках вказана така інформація. 
пошук кандидатів в лінкедин по фільтру headline
  • Фільтр «досвід роботи». Використовуючи команду yoe:цифра, рекрутери можуть знаходити фахівців з необхідним досвідом роботи. Для цього потрібно ввести запит і після двокрапки вказати потрібну вам кількість років досвіду.
пошук кандидатів в лінкедин по досвіду роботи
  • За допомогою Google. LinkedIn настільки зручна соцмережа, що для пошуку кандидатів не обовʼязково навіть заходити в профіль 🙂 А якщо серйозно, то рекрутери мають можливість знаходити кандидатів з лінкедин через Google. Для цього потрібно ввести в пошуковій стрічці site:linkedin.com/in і додати запит, наприклад, copywriter
пошук кандидатів з лінкедин через Google


2. Пошук у групах

У LinkedIn for recruiters є багато груп із вакансіями, де кандидати активно пишуть коментарі та навіть дописи. Завдяки цьому ви легко зможете знайти відповідний профіль. 


3. Пошук за допомогою плагінів та розширень для LinkedIn

Соцмережа активно розвивається, і зʼявляється велика кількість інструментів, які допомагають рекрутерам планувати дописи, робити розсилки, зберігати контактну інформацію про кандидатів і багато чого іншого. Розгляньмо найефективніші з них. 

Apply with LinkedIn

Плагін, що дає можливість інтегрувати сторінку вакансії на сайті зі сторінкою компанії в LinkedIn. Працює плагін наступним чином:

  1. Кандидат переглядає вакансію на вашому сайті та бачить кнопку «Подати заявку через LinkedIn». 
  2. Після натискання кнопки система пропонує йому авторизуватися в соцмережі (якщо він не авторизований). 
  3. Відбувається запит на дозвіл обміну інформацією.
  4. Після того як кандидат дає дозвіл, соцмережа передає компанії інформацію з профілю кандидата, автоматично заповнюючи форму на сайті. 

Окрім цього, плагін дає можливість відстежувати конверсії та розрізняти кандидатів, які тільки ініціювали подання заявки, і тих, хто заповнив заявку і перебуває в базі ATS (система управління кандидатами). За даними Microsoft, цей плагін допомагає рекрутерам заощадити до 30% часу. 

Dux-Soup

Зручний плагін для створення нотаток після першого скринінгу профілів кандидатів в лінкедині. Функціонал плагіну дає змогу занотувати будь-яку інформацію про скіли кандидата, досвід роботи чи навіть хобі. Під час створення персоналізованого листа ви зможете використовувати цю інформацію, щоб виділити свою пропозицію серед інших. Окрім того, всі створені нотатки з посиланнями на профілі кандидатів можна імпортувати на компʼютер у форматі .csv.

Scrapp

За допомогою цього застосунку рекрутер має можливість отримати email і номер телефону кандидата, навіть якщо вони не в списку контактів один одного. Функціонал плагіну також дозволяє зберігати історію пошукових запитів і повідомлень. 

AI FOX

Плагін AI FOX від української HRM-системи HURMA дає рекрутерам можливість в один клік переносити всі дані фахівців у картку кандидата. Функціонал плагіну досить широкий. AI FOX сканує відкриті сторінки користувачів у соцмережах та на джоб-порталах, збираючи всі «відкриті» дані, а також визначає, чи є кандидат в системі. Якщо кандидата немає в системі HURMA, плагін автоматично створює його профіль. Якщо кандидат вже є в системі, AI FOX перевіряє дані та додає нову інформацію в профіль фахівця. 

Але і на цьому функціонал не закінчується. Для ще більшої зручності рекрутерів плагін дає змогу одразу налаштовувати статус кандидата, наприклад, інтервʼю чи відправка тестового завдання. А щоб рекрутери не плутались в картках кандидатів, плагін самостійно знаходить і видаляє дублікати, якщо фахівець був доданий до системи раніше. 

Buffer

Зручний застосунок для планування контенту сторінки та відстежування його ефективності. За допомогою цього інструменту ви можете заздалегідь запланувати пости в різні соцмережі та займатися більш пріоритетними справами. 

LinMailPro

Розширення, яке автоматизує надсилання особистих повідомлень в LinkedIn. Функціонал інструменту також дозволяє створювати шаблон привітального листа для нових контактів і структурувати список контактів за допомогою тегів. 


4. Створення привітального персоналізованого листа

Ми всі знаємо безліч прикладів, коли рекрутери звертались до кандидатів, неправильно вказуючи імʼя чи пропонуючи нерелевантну досвіду спеціаліста вакансію. Такі «незручності» сильно впливають не лише на особистий бренд рекрутера, а ще й на бренд роботодавця. Тож якщо ваша стратегія передбачає надсилання персоналізованого листа, приділіть йому багато уваги та продумайте кожне слово. 

Окрім того, лист повинен мати чітку структуру. 

  1. Вступ. Привітайте кандидата, назвіться та подякуйте, що він додав вас у свої контакти. Коротко поясніть мету повідомлення. Доброзичливий початок і чітка ціль точно не відверне кандидата від подальшого читання листа. 
  2. Основна частина. Назвіть напрям діяльності компанії. Згодом напишіть вашу пропозицію і поясніть, чому вона вигідна як для кандидата, так і для компанії. 
  3. Заклик до дії. Вкажіть в листі, яких дій ви очікуєте від кандидата. Наприклад, «Дайте відповідь, якщо цікаво», або поставте питання: «Коли вам було б зручно більш детально обговорити вакансію?». Але памʼятайте, що надмірний тиск ніхто не любить.
  4. Підпис. Нагадайте кандидату ще раз, яку компанію ви представляєте та яку позицію займаєте.


Приклад персоналізованого листа фахівцю в LinkedIn

Добрий день, Сергію! 

Мене звати Дарина, я HR-менеджерка компанії Tech Development. Дякую, що додали мене в контакти, та сподіваюсь на продуктивне спілкування. У вашому профілі вказаний великий досвід роботи у розробці iOS застосунків. 

Наша компанія займається повним циклом розробки технологічних продуктів та просування їх на світовий ринок. Наші найвідоміші проєкти мобільний застосунок CharityNature, який дає змогу відправляти благодійні внески для підтримки світової екології одразу зі смартфона. Ознайомитися з ним ви можете тут. 

Зараз у нас відкривається багато проєктів розробки мобільних застосунків з орієнтацією на користувачів iOS. Судячи з інформації у вашому профілі, ви маєте великий досвід в iOS розробці. Тому ми хочемо запропонувати позицію в нашій команді, яка прагне диджиталізувати всі сфери життя людей за допомогою якісних технологічних продуктів. Ми гарантуємо вам цікаві завдання, гідну оплату за роботу над продуктами, які змінюють світ.

Я була б рада поспілкуватися з вами та розповісти детальніше про проєкт, команду, компанію та умови роботи з нами. Можемо зв’язатися у будь-який зручний для вас спосіб. Напишіть мені, якщо вас зацікавила моя пропозиція. Детальну інформацію про відкриту позицію ви можете знайти на нашому сайті. 

Дарина

HR-менеджер Tech Development

Поділіться з кандидатом профілем компанії

Профіль на Happy Monday — це можливість розказати більше про себе, свою культуру, команду та продукти.

Профіль


Шукайте та знаходьте з LinkedIn


Соціальна мережа LinkedIn весь час активно розвивається, що робить її максимально зручною та ефективною для сорсингу, хантингу та пошуку нових кандидатів. І ще один важливий факт для рекрутерів: як свідчить статистика Small Business Trend, кандидати з LinkedIn на 40% рідше покидають компанію, ніж фахівці з інших ресурсів. 

Використовуйте описані способи пошуку в LinkedIn та інструменти, які позбавлять вас рутини, дотримуйтесь правил написання персоналізованого листа — і ви будете легко та швидко закривати вакансії найкращими кандидатами!

Шукаєте працівників?

Розміщуйте вакансію в нас на сайті та чекайте на топових кандидатів!

Розмістити

Читайте також

Як успішно наймати ІТ-спеціалістів під час війни: поради рекрутерки

Як гейміфікація впливає на ефективність роботи рекрутера

Прокачатися у пошуку та наймі: 33 ресурси для рекрутерів

Розсилка для компаній-роботодавців від CEO Happy Monday

Розсилка з головними новинами ринку найму та бренду роботодавця, а також оглядом головних оновлень платформи для роботодавців.

Більше
Більше Більше для компаній
Пошукачу
Для компаній
Увійти
Є ідея!

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: