MacPaw опитала фахівців українських продуктових ІТ-компаній, щоб з’ясувати, які характеристики бренду роботодавця для них важливі в пошуку роботи. Ділимося результатами дослідження.
В опитуванні взяли участь 584 спеціалісти українських продуктових компаній, зокрема Jooble, Reface, Uklon, ЛУН, Monobank. Висновки з нього будуть корисні ІТ-компаніям під час розроблення або вдосконалення своїх стратегій щодо управління брендом роботодавця у 2024 році.
Що важливо для кандидатів
З огляду на попередній досвід досліджень, команда MacPaw визначила, що ключовими чинниками у виборі компанії для айтівців є зарплата, бенефіти й сучасні технології.
Проте є ціла низка інших, матеріальних і нематеріальних, критеріїв, на які вони звертають увагу:
- фінансова надійність/стабільність компанії — 49%;
- атмосфера в компанії та позитивні відгуки команди — 43%;
- гнучкість щодо місця та часу роботи — 40%;
- можливість професійного розвитку — 36%;
- щирість та чесність компанії в комунікації назовні та з командою — 32%.
В умовах повномасштабної війни для 26% опитаних дуже важливо, аби їхній роботодавець долучався до фінансової або технічної підтримки ЗСУ. А для 24% опитаних принципово, щоб громадянська позиція керівництва збігалася з їхньою особистою.
Як видно з інфографіки, найменш значущими критеріями для респондентів є наявність у компанії ініціатив з підтримки ментального здоров’я та позаробочих активностей, зокрема корпоративів.
Також наразі доволі невелика частка опитаних (8%) ставить у пріоритет соціальну відповідальність компанії та внутрішню політику підтримки інклюзивності й різноманітності (4%). Можливо, це зміниться з часом.
Ознайомитися з дослідженням повністю ви можете за посиланням.
Читайте також: Для керівників створили посібник про адаптацію ветеранів до професійного життя
Шукаєте роботу в IT?
Перегляньте вакансії від найкращих роботодавців у цій сфері
Вакансії
Дякуємо!
Тепер редактори знають.