Всі статті Новини Пошук роботи Увійти в ІТ Кар'єра Історії Розвиток Happy HR Спецпроєкти

Через вимогу повертатися до офісів серед працівників з’явився новий тренд — coffee-badging

31.07.24 Новини 3 хв читання

Компанії все частіше вимагають від працівників з’являтися в офісах, й у відповідь на це з’явився новий тренд — coffee-badging: люди використовують свій робочий бейдж, аби лише засвітитися в офісі та випити кави з колегами. Роботодавці б’ють на сполох через цю імітацію продуктивності, натомість експерти радять їм передивитися весь підхід до організації гібридної роботи.

Coffee-badging — це новий тренд серед гібридних робітників: вони з’являються в офісах лише через вимогу компаній, але там лише п’ють каву, під’єднуються до корпоративного Wi-Fi на своїх ноутбуках, вітаються з керівництвом, а тоді швидко йдуть додому, аби вже працювати «по-справжньому».

Читайте також: Віддалені працівники виснажуються через презентеїзм: експерти радять, як це змінити

Вперше термін «coffee-badging» ввела у 2023 році компанія з відеоконференцзв’язку Owl Labs. Там провели опитування серед 2000 американських працівників, які працюють повний день у гібридному форматі. Тоді 58% опитаних повідомили, що «ходили в офіс на каву», ще 8% відзначили, що хотіли б теж так спробувати, а 34% сказали, що воліють працювати повний день в офісі.


Чому люди вдаються до coffee-badging


Практика coffee-badging показує опір, з яким стикаються деякі компанії, намагаючись збільшити відвідуваність офісів.

Деякі працівники кажуть, що вдома вони більш продуктивні або мають можливість краще доглядати за дітьми. Дехто не хоче витрачати час і гроші на дорогу.

Інші працівники кажуть, що coffee-badging — це «театр продуктивності»: вони лише зображують, що працюють, коли роботодавці знаходять все нові методи відстежувати їхню присутність.

Читайте також: Працівники вимагають від роботодавців оплачувати їхню дорогу до офісу

Досі немає широко відомих випадків, коли компанії б звільняли за coffee-badging. Проте деякі, як-от Bank of America, почали попереджати працівників, які не повністю дотримувалися вимог повернення до офісів. А технологічний гігант Dell впроваджує систему кольорового кодування: щокварталу роздає гібридним працівникам сині, зелені, жовті або червоні прапорці залежно від рівня відвідуваності, через що люди зізнаються, що почуваються «як у дитсадку».


Що робити компаніям


Експерти кажуть, що компанії не мають карати працівників за імітацію роботи. Деякі з них, як-от молоді співробітники, й справді можуть отримати додаткові переваги від особистого спілкування з більш досвідченими колегами. Проте більшість з них сидять в на дзвінках у Zoom, до яких вони могли доєднатися з дому, а тоді вертаються з офісів й надолужують решту роботи.

Читайте також: «Офісна культура» помирає: чим компанії тепер можуть привабити фахівців

На думку технічної рекрутерки Бонні Ділбер, працівники більше охоче відвідуватимуть місце, яке дозволить їм бути більш продуктивними. Тому вона радить компаніям у першу чергу вжити заходів, щоб така практика, як coffee-badging, стала непотрібною. 

  • Визначте мету.

Чи є у співробітників вагома причина приходити в офіс і залишатися там? Чи потрібна для роботи їхня особиста присутність? Чи працюють вони пліч-о-пліч із менеджерами та колегами, у яких можуть вчитися? Якщо ні, тоді розгляньте способи витрачати їхній робочий час більш цілеспрямовано: не просто з’являтися в офісі, а залишатися для чогось.

  • Зосередьтеся на результатах.

Подивіться на дані про продуктивність і результати команд. Чи ті, хто в офісах, дають кращі результати? Якщо так, це може допомогти обґрунтувати, чому вони мають бути присутні. Але якщо різниці немає або вони більш продуктивні вдома, можливо, настав час відмовитися від цієї вимоги.

  • Поговоріть зі своїми співробітниками.

Якщо ви помітили, що люди у вашій компанії почали практикувати coffee-badging, поговоріть з ними. Запитайте, чому вони приходять на такий короткий час. Вони можуть розповісти, що саме заважає їм залишатися працювати в офісі, а ви допоможете їм бути більш продуктивними.

Прагнете посилити бренд роботодавця?

Ось як ми можемо вам із цим допомогти 👉

Деталі
Розсилка, що розвиває вашу кар'єру

Підписуйтесь на щотижневу розсилку від головної редакторки Happy Monday з підбіркою найцікавішого контенту тижня, новин та кар'єрних можливостей.

Більше
Більше Більше для компаній
Пошукачу
Для компаній
Увійти
Є ідея!

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: