Платформа Ringostat (входить у Netpeak Group) вперше в Україні провела дослідження діалогів менеджерів з клієнтами з використанням штучного інтелекту. ШІ проаналізував 50 тисяч розмов між працівниками та потенційними покупцями декількох компаній. Розповідаємо, які типові помилки менеджерів виявили під час дослідження.
В межах дослідження аналізували розмови працівників компаній, що використовують мовну аналітику Ringostat зі штучним інтелектом.
Типові помилки менеджерів з продажу: результати дослідження
Середня оцінка проаналізованих розмов ― 2 з 5. Найвищий бал отримав лише 1% менеджерів. Роботу 3% ШІ оцінив на 4 бали.
Після аналізу усіх дзвінків ШІ склав перелік загальних помилок, яких найчастіше припускаються менеджери під час розмови:
- недостатня готовність (відсутність базової інформації про продукт, послугу чи клієнта);
- неконструктивна комунікація, монолог замість діалогу;
- надлишкова формальність;
- ігнорування запитань клієнта;
- порушення правил етикету (перебивання, грубий тон) та ін.
Далі розповідаємо, які помилки робили менеджери на кожному з етапів діалогу.
Читайте також: Людина, що приносить гроші: усе про менеджера з продажу та як ним стати
Етап відкриття
На початку розмови менеджери з продажу роблять найбільше помилок. Майже 40% з них не представляються клієнту, а понад третина забуває назвати компанію.
Кожен п’ятий менеджер не запитує, чи зручно зараз говорити, а кожен десятий не вітається повноцінно.
Помилки менеджерів при виявленні потреб
Понад половина працівників компанії не підсумовують отриману від клієнта інформацію. Це важливо для виявлення реальних потреб і їх подальшого задоволення.
Читайте також: Навички продажу для життя й кар’єри: 8 скілів, що стануть у пригоді кожному
Етап презентації
Найчастіше менеджери з продажу не надавали інформацію про товар чи послугу. Цієї помилки припустилися 46% працівників.
Кожен четвертий не розповів у діалозі про сильні сторони компанії. Приблизно стільки ж зовсім не презентували продукт, послугу чи бізнес, який представляють.
Помилки менеджерів при завершенні розмови
Найбільш поширена помилка ― відсутність підсумків діалогу. Її припускаються 80% менеджерів.
Майже кожен п’ятий не описує наступні кроки.
Читайте також: Слухати vs чути: як зробити розмови продуктивними
Сильні сторони менеджерів з продажу
ШІ фіксував не лише помилки, а й позитивні моменти. Згідно з результатами дослідження, у 41% розмов менеджери були ввічливими.
Серед інших сильних сторін: швидкість відповіді чи дії, професіоналізм, надання детальної інформації покупцю.
Шукаєте роботу або співробітників?
У розділі «Вакансії» ми допомагаємо компаніям і кандидатам знайти одне одного!
Вакансії
Дякуємо!
Тепер редактори знають.