Всі статті Новини Пошук роботи Увійти в ІТ Кар'єра Історії Розвиток Happy HR Спецпроєкти

ШІ виявив типові помилки менеджерів з продажу під час розмов з клієнтами: дослідження

17.12.24 Новини 5 хв читання

Платформа Ringostat (входить у Netpeak Group) вперше в Україні провела дослідження діалогів менеджерів з клієнтами з використанням штучного інтелекту. ШІ проаналізував 50 тисяч розмов між працівниками та потенційними покупцями декількох компаній. Розповідаємо, які типові помилки менеджерів виявили під час дослідження.

В межах дослідження аналізували розмови працівників компаній, що використовують мовну аналітику Ringostat зі штучним інтелектом. 


Типові помилки менеджерів з продажу: результати дослідження


Середня оцінка проаналізованих розмов ― 2 з 5. Найвищий бал отримав лише 1% менеджерів. Роботу 3% ШІ оцінив на 4 бали.

Після аналізу усіх дзвінків ШІ склав перелік загальних помилок, яких найчастіше припускаються менеджери під час розмови:

  • недостатня готовність (відсутність базової інформації про продукт, послугу чи клієнта);
  • неконструктивна комунікація, монолог замість діалогу;
  • надлишкова формальність;
  • ігнорування запитань клієнта;
  • порушення правил етикету (перебивання, грубий тон) та ін.
Помилки менеджерів з продажу
Більше половини фахівців припускаються помилок через неналежну підготовку до розмови


Далі розповідаємо, які помилки робили менеджери на кожному з етапів діалогу.

Читайте також: Людина, що приносить гроші: усе про менеджера з продажу та як ним стати


Етап відкриття


На початку розмови менеджери з продажу роблять найбільше помилок. Майже 40% з них не представляються клієнту, а понад третина забуває назвати компанію. 

Кожен п’ятий менеджер не запитує, чи зручно зараз говорити, а кожен десятий не вітається повноцінно.

Помилки менеджерів з продажу на початку розмови
Багато менеджерів забувають назвати своє ім’я


Помилки менеджерів при виявленні потреб


Понад половина працівників компанії не підсумовують отриману від клієнта інформацію. Це важливо для виявлення реальних потреб і їх подальшого задоволення.

Які помилки сейлзів заважають продавати товари
Через ці помилки менеджерів не вдається чітко сформувати потреби клієнтів

Читайте також: Навички продажу для життя й кар’єри: 8 скілів, що стануть у пригоді кожному


Етап презентації


Найчастіше менеджери з продажу не надавали інформацію про товар чи послугу. Цієї помилки припустилися 46% працівників. 

Кожен четвертий не розповів у діалозі про сильні сторони компанії. Приблизно стільки ж зовсім не презентували продукт, послугу чи бізнес, який представляють.

AD 4nXefxNC5VM2XEiugHxLtqZGRm1Z1nC Yqt2GApfQ1Ob901gX0lsPmBen
Помилки менеджерів при презентації знижують ймовірність продажу товарів та послуг


Помилки менеджерів при завершенні розмови


Найбільш поширена помилка ― відсутність підсумків діалогу. Її припускаються 80% менеджерів. 

Майже кожен п’ятий не описує наступні кроки.

Менеджери з продажу не підбивають підсумки діалогу
В кінці менеджер повинен підбити підсумки та чітко описати клієнту наступні кроки

Читайте також: Слухати vs чути: як зробити розмови продуктивними


Сильні сторони менеджерів з продажу


ШІ фіксував не лише помилки, а й позитивні моменти. Згідно з результатами дослідження, у 41% розмов менеджери були ввічливими. 

Серед інших сильних сторін: швидкість відповіді чи дії, професіоналізм, надання детальної інформації покупцю. 

Skrin 6 1
ШІ перерахував сильні сторони менеджерів з продажу

Шукаєте роботу або співробітників?

У розділі «Вакансії» ми допомагаємо компаніям і кандидатам знайти одне одного!

Вакансії
Розсилка, що розвиває вашу кар'єру

Підписуйтесь на щотижневу розсилку від головної редакторки Happy Monday з підбіркою найцікавішого контенту тижня, новин та кар'єрних можливостей.

Більше
Більше Більше для компаній
Пошукачу
Для компаній
Увійти
Є ідея!
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x

Дякуємо!

Тепер редактори знають.