Щоб досягти довготривалого успіху, будь-якому бізнесу важливо будувати міцні стосунки не лише з клієнтами, а й зі своїми працівниками. Саме так вважають у львівській ІТ-компанії Exoft, тому там вирішили модифікувати принцип «Клієнт завжди має рацію» і поставити у пріоритет своїх співробітників. Представники компанії розповідають, чим корисний такий підхід та як виглядає на практиці.
Львівська IT-компанія Exoft ось уже 7 років допомагає клієнтам з усього світу розвивати свій бізнес. Працює з медичними, логістичними, фінансовими, аграрними та енергетичними проєктами — як зі стартапами, так і з великими корпораціями. Команда з понад 65 спеціалістів займається розробкою програмного забезпечення різних типів та рівнів складності, надає послуги з тестування та пропонує допомогу кваліфікованих бізнес-аналітиків, UI/UX-дизайнерів та менеджерів проєктів.
Тут цінують кожного співробітника, враховують думку працівників, допомагають підтримувати баланс між роботою й життям і виділяють необмежений бюджет на навчання.
«У нас у компанії з клієнтом будують бізнес-відносини, а з командою — довірчі, рівноправні стосунки. Зі свого боку ми робимо все, щоб працівники могли сконцентруватись на якості їхньої роботи та професійно розвиватись. Це двостороння угода — як юридична, так і “джентльменська”».
Проєкт закінчився — співробітник лишився
Компанія Exoft працює здебільшого з такими технологіями, як Angular, VueJS та ReactJS для front-end, .NET і JAVA (8-11) для back-end та Xamarin для мобільних додатків. Така спеціалізація дозволяє уникнути доволі поширеної серед ІТ-компаній проблеми: коли співробітника звільняють після закінчення конкретного проєкту.
Особливо гостро ця проблема постала в часи пандемії — через економічну неспроможність навіть найбільші корпорації-гіганти масово скорочували штат. Але компанія Exoft за рік карантину зберегла всі робочі місця і не змінила домовлених сум винагород.
На першому місці — працівник, а не лише клієнт
В Exoft переконані, що і процесом, і результатом роботи мають бути задоволені не лише клієнти, а й самі співробітники. Цей принцип лежить ледь не в основі роботи компанії, тож інтереси та думка працівників завжди ставиться на перший план.
У компанії розповідають: клієнти тут проходять чесну співбесіду та екзамен на сумісність. Концепція «Ти працюєш на мене, тож буде так, як скажу я» приречена на провал, тому такої співпраці в Exoft уникають.
«Деякі клієнти люблять, коли їм говорять лише “так”. Але це не зовсім наша аудиторія, оскільки вона в підсумку губить фокус на якості продукту. Здорові, контрольовані та цивілізовані конфлікти є невід’ємним фактором співпраці, якщо обом сторонам не все одно, яким буде кінцевий результат. Клієнти цінують нашу здатність в потрібний момент сказати: “Ні, бо…”. Адже в подальшій співпраці це вберігає їх від неприємних ситуацій».
Здорові взаємини між клієнтами та працівниками компанії Exoft — запорука тривалої та продуктивної співпраці. Бо в їх основі насамперед лежить взаємоповага та чітке розмежування робочого та особистого часу.
«При виборі клієнтів ми звертаємо увагу в першу чергу на відповідність доменної експертизи компанії, актуальність технологічного стеку і можливість ухвалювати рішення з розвитку продукту. А також, що вкрай важливо, — на якість комунікації. Позаробочий час на те і позаробочий, щоб витратити його на відпочинок і відновлення. Показник дійсно якісної комунікації з клієнтами — спільне розуміння, чому work-life balance є справді важливим елементом роботи».
Прозорість і відкритість — ще з моменту співбесіди
У компанії не звикли обіцяти неможливе — ані клієнтам, ані працівникам. Чесно й прозоро відбувається і підбір команди. На співбесіді рекрутер і технічний інтерв’юер одразу бачать та аналізують, чи підходить кандидат компанії, а компанія — кандидату.
«Рекрутинговий процес прозорий: ми чесно розказуємо про деталі наших проєктів, відповідаємо на всі питання та не прикрашаємо реальність. Усе це викликає довіру в кандидатів і розуміння, що такої ж прозорості й відвертості компанія очікує і від них».
Робота в Exoft заснована на взаємоповазі, розумінні особливостей характеру, можливостей, вмінь та бажань одне одного. Усі відверті з усіма, розуміють реальну ситуацію, готові повністю приймати будь-які фейли та спільно знаходити способи їхнього вирішення.
«Хоча ми робимо все можливе, щоб уважно та ретельно обирати клієнтів та колег, трапляється всяке. З мого досвіду, значну частину робочих ситуацій чи проблем можна вирішити і навіть повернути на свою користь, якщо детально й неупереджено її проговорити. І замість шукати винуватців завжди можна запропонувати шляхи вирішення».
Комфорт та ріст працівників — запорука успіху компанії
Exoft пропонує систему компенсації медичних витрат для кожного співробітника, спільні поїздки в гори й на природу та гнучкий графік роботи, що задовольнить навіть найвибагливіших сов і жайворонків.
А ще Exoft компенсує працівникам половину вартості будь-яких курсів для підвищення кваліфікаційних навичок.
«З технічної точки зору ріст працівників — це ріст компанії. Тому ми працюємо над тим, аби залучати проєкти тільки з найновішими технологіями, і робимо все, щоб дати можливість нашим працівникам професійно розвиватися і підвищувати рівень своєї компетенції».
У команді Exoft усе дуже просто. Потрібно лише зібрати відповідальних і кваліфікованих людей, не заважати їм працювати, мотивувати до ухвалення рішень і висловлювання власних думок. І тоді трапляється магія.
Бажаєте долучитися до команди?
Надсилайте резюме на [email protected]
Читайте також
Як потрапити на роботу в IT-компанію без досвіду в IT?
Як журналістка, жонглер та аналітикиня змінили професію й перейшли в ІТ
Три дівчини-розробниці — про свою роботу в ІТ
Дякуємо!
Тепер редактори знають.