Серед профілів компаній на Happy Monday — відомі гравці ринку, які створюють продукти, технології та надають послуги у суспільно важливих сферах. Окрім цього, вони є надійними роботодавцями, що цінують у працівниках проактивність, розум і бажання розвиватися. Хочете потрапити до однієї із цих компаній — дізнайтеся, як відбирають кандидатів та на що звертають увагу.
Mazars
Mazars — міжнародна аудиторська, податкова та консалтингова фірма. Працює як об’єднане партнерство та єдина інтегрована команда. Найбільші відділи компанії — аудит і бухгалтерський аутсорсинг. Тож більшість кар’єрних можливостей у Mazars — для фахівців сфери фінансів.
У компанії розглядають різних кандидатів: на стартові позиції готові брати студентів і кандидатів без досвіду, на більш просунуті посади — з досвідом, але необов’язково у тій самій індустрії й типі компанії. Наприклад, готові розглядати бухгалтерів, які раніше не працювали в консалтингу, або ж аудиторів, які працювали не з усіма компаніями, а лише з представниками певної індустрії.
Процес відбору залежить від позиції. Для junior-позицій і стажування етапи зазвичай такі:
- резюме;
- комплексний тест на 30 хвилин, в якому перевіряють одночасно знання англійської мови та фінансової термінології;
- інтерв’ю (зараз переважно онлайн);
- job offer.
Для управлінських і senior-позицій до етапів додається більш просунуте професійне тестування (наприклад, на знання бухгалтерського обліку), психологічне тестування та інтерв’ю з керівником напряму.
Читайте також: Як компанії організовують внутрішнє й зовнішнє навчання працівників: 5 кейсів
WOW24-7
WOW24-7 — аутсорсингова компанія, що надає бізнесу послуги з підтримки клієнтів. Фахівці WOW24-7 допомагають компаніям із 20+ країн підвищувати якість обслуговування своїх клієнтів за допомогою інноваційних інструментів та ефективної комунікаційної стратегії.
Ідеальний кандидат WOW24-7 — це людина, яка:
- вже мала досвід роботи, необов’язково в customer support;
- хоче працювати віддалено;
- прагне рости та розвиватися в компанії;
- поважає колег;
- цінує неформальну атмосферу в команді;
- любить працювати із цікавими проєктами;
- шукає стабільності.
У відборі до команди WOW24-7 є три основні етапи та один опціональний:
- первинне телефонне інтерв’ю — рекрутер з’ясовує очікування кандидата, запитує про попередній досвід і мотивацію працювати у customer support;
- тестове завдання для оцінювання рівня іноземної мови;
- онлайн-інтерв’ю з рекрутером і менеджером;
- інколи може бути інтерв’ю з клієнтом.
Зазвичай випробувальний термін для працівників служби підтримки триває один місяць, для складніших проєктів — два місяці.
Quarks
Спеціалісти Quarks створюють продукти й технології у сфері social discovery (онлайн-знайомства та спілкування). Також компанія розробляє сервіси для маркетингу, аналітики й модерації користувачів.
Під час відбору нових людей у команду перевіряють мотивацію кандидата, його експертизу, софт і хард-скіли, а також відповідність цінностям компанії. Відбір займає 1,5-3 тижні та проходить у 5 етапів:
- первинний скринінг — після розгляду резюме рекрутер організовує короткий дзвінок з кандидатом, щоб скласти його мінімальний портрет перед співбесідою;
- співбесіда, знайомство з менеджером — тут кандидат детально дізнається про роботу та може поставити всі запитання;
- тестове завдання — для розробників це зазвичай написання коду в реальному часі під час онлайн або офлайн-співбесіди;
- баррейзинг — на цьому етапі кандидат спілкується зі співробітником, який працює в іншому департаменті та займає нейтральну позицію щодо найму. Мета цього етапу — оцінити, чи підходить людина компанії за цінностями й принципами;
- збір рекомендацій — у компанії вважають, що розмова з попереднім роботодавцем може багато чого розповісти про людину як працівника.
Усі ці етапи допомагають відбирати в команду саме тих гравців, які допоможуть компанії зростати.
Читайте також: Як компанії підтримують своїх працівників та ЗСУ під час війни
Laba Group
Laba Group — міжнародна EdTech-компанія, займає провідні позиції на ринку онлайн-освіти у Східній Європі. Сюди входять 5 шкіл, де можна здобути навички в бізнесі, креативній сфері та IT.
Серед якостей та навичок, які Laba Group хоче бачити у своїх майбутніх співробітників:
- орієнтація на результат і вміння брати за нього відповідальність;
- уміння самостійно ухвалювати рішення;
- ініціативність і проактивність;
- уміння докопуватись до суті;
- залученість і прагнення поліпшувати себе та свою роботу;
- сприйняття критики як можливості для зростання;
- відкритість, небайдужість та нетерпимість до посередності.
Відбирають кандидатів у кілька етапів:
- інтерв’ю з рекрутером — він оцінює мотивацію, софт-скіли та відповідність культурі компанії, розповідає про всі процеси та відповідає на запитання кандидата;
- тестове завдання (для кандидатів на креативні позиції) — його пропонують виконати лише тим, хто пройшов перший етап інтерв’ю і відповідає загальним вимогам компанії;
- інтерв’ю з тимлідом або керівником відділу, в якому працюватиме новачок. На цьому етапі оцінюють хард-скіли кандидата, обговорюють конкретні обов’язки та перспективи розвитку в компанії.
Після отримання офферу та підписання всіх документів починається процес адаптації новачка у команді. Йому допомагають розібратися з усіма робочими процесами, надсилають необхідні інструкції та матеріали, знайомлять з командою, організовують one-to-one зустрічі.
Brainstack_
Brainstack_ — українська мультипродуктова IT-компанія, яка розробляє кросплатформенні додатки та сервіси. Тут чекають на людей, які люблять технології та знають, як їх створювати. Незалежно від посади у Brainstack_ шукають кандидатів із високим рівнем комунікаційних навичок, гнучкості й адаптивності, готових брати на себе відповідальність.
Відбір кандидатів проходить у середньому в 3-4 етапи, залежно від позиції:
- інтерв’ю з рекрутером;
- інтерв’ю з тимлідом команди, що наймає;
- тестове завдання, якщо передбачає позиція (наприклад, для креативних позицій чи фахівців customer care, для яких симулюють чат або листування з клієнтом);
- фінальна співбесіда з HR Director та СЕО.
На додачу до кількох етапів інтерв’ю під час розгляду кандидатів звертаються за відгуками до попередніх роботодавців. Потім усі інтерв’юери діляться своїм фідбеком і спільно ухвалюють рішення, чи варто наймати людину.
Хочете дізнатися більше про ці та інші компанії?
Читайте їхні профілі на Happy Monday
Компанії
Дякуємо!
Тепер редактори знають.