Всі статті Новини Пошук роботи Увійти в ІТ Кар'єра Історії Розвиток Happy HR Спецпроєкти

Як компанії відбирають нових фахівців до команди: 5 кейсів

04.10.23 Новини 5 хв читання

Серед профілів компаній на Happy Monday — відомі гравці ринку, які створюють продукти, технології та надають послуги у суспільно важливих сферах. Окрім цього, вони є надійними роботодавцями, що цінують у працівниках проактивність, розум і бажання розвиватися. Хочете потрапити до однієї із цих компаній — дізнайтеся, як відбирають кандидатів та на що звертають увагу.


Mazars


Mazars — міжнародна аудиторська, податкова та консалтингова фірма. Працює як об’єднане партнерство та єдина інтегрована команда. Найбільші відділи компанії — аудит і бухгалтерський аутсорсинг. Тож більшість кар’єрних можливостей у Mazars — для фахівців сфери фінансів. 

У компанії розглядають різних кандидатів: на стартові позиції готові брати студентів і кандидатів без досвіду, на більш просунуті посади — з досвідом, але необов’язково у тій самій індустрії й типі компанії. Наприклад, готові розглядати бухгалтерів, які раніше не працювали в консалтингу, або ж аудиторів, які працювали не з усіма компаніями, а лише з представниками певної індустрії.

Процес відбору залежить від позиції. Для junior-позицій і стажування етапи зазвичай такі:

  • резюме;
  • комплексний тест на 30 хвилин, в якому перевіряють одночасно знання англійської мови та фінансової термінології;
  • інтерв’ю (зараз переважно онлайн);
  • job offer.

Для управлінських і senior-позицій до етапів додається більш просунуте професійне тестування (наприклад, на знання бухгалтерського обліку), психологічне тестування та інтерв’ю з керівником напряму.

Читайте також: Як компанії організовують внутрішнє й зовнішнє навчання працівників: 5 кейсів


WOW24-7


WOW24-7 — аутсорсингова компанія, що надає бізнесу послуги з підтримки клієнтів. Фахівці WOW24-7 допомагають компаніям із 20+ країн підвищувати якість обслуговування своїх клієнтів за допомогою інноваційних інструментів та ефективної комунікаційної стратегії.

Ідеальний кандидат WOW24-7 — це людина, яка:

  • вже мала досвід роботи, необов’язково в customer support;
  • хоче працювати віддалено;
  • прагне рости та розвиватися в компанії;
  • поважає колег;
  • цінує неформальну атмосферу в команді;
  • любить працювати із цікавими проєктами;
  • шукає стабільності.

У відборі до команди WOW24-7 є три основні етапи та один опціональний:

  • первинне телефонне інтерв’ю — рекрутер з’ясовує очікування кандидата,  запитує про попередній досвід і мотивацію працювати у customer support;
  • тестове завдання для оцінювання рівня іноземної мови;
  • онлайн-інтерв’ю з рекрутером і менеджером; 
  • інколи може бути інтерв’ю з клієнтом.

Зазвичай випробувальний термін для працівників служби підтримки триває один місяць, для складніших проєктів — два місяці.


Quarks


Спеціалісти Quarks створюють продукти й технології у сфері social discovery (онлайн-знайомства та спілкування). Також компанія розробляє сервіси для маркетингу, аналітики й модерації користувачів.

Під час відбору нових людей у команду перевіряють мотивацію кандидата, його експертизу, софт і хард-скіли, а також відповідність цінностям компанії. Відбір займає 1,5-3 тижні та проходить у 5 етапів:

  • первинний скринінг — після розгляду резюме рекрутер організовує короткий дзвінок з кандидатом, щоб скласти його мінімальний портрет перед співбесідою;
  • співбесіда, знайомство з менеджером  — тут кандидат детально дізнається про роботу та може поставити всі запитання;
  • тестове завдання — для розробників це зазвичай написання коду в реальному часі під час онлайн або офлайн-співбесіди;
  • баррейзинг — на цьому етапі кандидат спілкується зі співробітником, який працює в іншому департаменті та займає нейтральну позицію щодо найму. Мета цього етапу — оцінити, чи підходить людина компанії за цінностями й принципами;
  • збір рекомендацій — у компанії вважають, що розмова з попереднім роботодавцем може багато чого розповісти про людину як працівника.

Усі ці етапи допомагають відбирати в команду саме тих гравців, які допоможуть компанії зростати.

Читайте також: Як компанії підтримують своїх працівників та ЗСУ під час війни


Laba Group


Laba Group — міжнародна EdTech-компанія, займає провідні позиції на ринку онлайн-освіти у Східній Європі. Сюди входять 5 шкіл, де можна здобути навички в бізнесі, креативній сфері та IT.

Серед якостей та навичок, які Laba Group хоче бачити у своїх майбутніх співробітників:

  • орієнтація на результат і вміння брати за нього відповідальність;
  • уміння самостійно ухвалювати рішення;
  • ініціативність і проактивність;
  • уміння докопуватись до суті;
  • залученість і прагнення поліпшувати себе та свою роботу;
  • сприйняття критики як можливості для зростання;
  • відкритість, небайдужість та нетерпимість до посередності.

Відбирають кандидатів у кілька етапів:

  • інтерв’ю з рекрутером — він оцінює мотивацію, софт-скіли та відповідність культурі компанії, розповідає про всі процеси та відповідає на запитання кандидата;
  • тестове завдання (для кандидатів на креативні позиції) — його пропонують виконати лише тим, хто пройшов перший етап інтерв’ю і відповідає загальним вимогам компанії;
  • інтерв’ю з тимлідом або керівником відділу, в якому працюватиме новачок. На цьому етапі оцінюють хард-скіли кандидата, обговорюють конкретні обов’язки та перспективи розвитку в компанії.

Після отримання офферу та підписання всіх документів починається процес адаптації новачка у команді. Йому допомагають розібратися з усіма робочими процесами, надсилають необхідні інструкції та матеріали, знайомлять з командою, організовують one-to-one зустрічі.


Brainstack_


Brainstack_ — українська мультипродуктова IT-компанія, яка розробляє кросплатформенні додатки та сервіси. Тут чекають на людей, які люблять технології та знають, як їх створювати. Незалежно від посади у Brainstack_ шукають кандидатів із високим рівнем комунікаційних навичок, гнучкості й адаптивності, готових брати на себе відповідальність. 

Відбір кандидатів проходить у середньому в 3-4 етапи, залежно від позиції:

  • інтерв’ю з рекрутером;
  • інтерв’ю з тимлідом команди, що наймає;
  • тестове завдання, якщо передбачає позиція (наприклад, для креативних позицій чи фахівців customer care, для яких симулюють чат або листування з клієнтом);
  • фінальна співбесіда з HR Director та СЕО.

На додачу до кількох етапів інтерв’ю під час розгляду кандидатів звертаються за відгуками до попередніх роботодавців. Потім усі інтерв’юери діляться своїм фідбеком і спільно ухвалюють рішення, чи варто наймати людину.

Хочете дізнатися більше про ці та інші компанії?

Читайте їхні профілі на Happy Monday

Компанії
Розсилка, що розвиває вашу кар'єру

Підписуйтесь на щотижневу розсилку від головної редакторки Happy Monday з підбіркою найцікавішого контенту тижня, новин та кар'єрних можливостей.

Більше
Відгук

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: