Всі статті Новини Пошук роботи Увійти в ІТ Кар'єра Історії Розвиток Happy HR Спецпроєкти

Які приватні компанії найбільше донатять на ЗСУ та гуманітарні потреби: дослідження

30.05.23 Новини 3 хв читання

Видання NV зібрало дані та склало список українських приватних компаній за обсягом донатів за рік повномасштабної війни. Дізнайтесь, які компанії роблять найбільший внесок в оборону держави, підтримку населення та наближення нашої Перемоги.


Лідери за сумою донатів


За даними NV, загалом приватні компанії перерахували на потреби оборони України та гуманітарні цілі 17,9 млрд грн. Очолила список компанія «Метінвест», що належить найбагатшому, за версією Forbes, українцю Рінату Ахметову. Вона перерахувала на потреби оборони й гуманітарні цілі 3,3 млрд грн. На другому місці Roshen — 1,8 млрд, на третьому Vodafone — 1,3 млрд грн.

У списку також 10 ІТ-компаній: GlobalLogic Ukraine, SoftServe, Genesis, EPAM Ukraine, ELEKS, Sigma Software, N-iX, Intellias, Infopulse й Mate academy. Зокрема, GlobalLogic Ukraine на п’ятому місці в загальному списку — компанія задонатила 1 млрд грн.

Багато з компаній зі списку є в нашій добірці надійних роботодавців 🙂

Знаходьте компанії, які вам цікаві, та дізнайтеся, як в них працюється 👉

До компаній


Хто ще активно допомагає


Загальна сума донатів за рік повномасштабної війни становить 98,9 млрд грн. Це кошти, які збирали благодійні фонди (54,6 млрд грн), надавали приватні компанії небанківського сектору, банки, а також перекази приватних осіб через банківські рахунки (22,7 млрд грн).

Читайте також: Чи задоволені українці своєю роботою і зарплатою: дослідження


Як збирали дані


Видання надіслало запит у 50 найбільших за обігом коштів приватних компаній України, а також у 10 найбільших IT-компаній. Усім їм запропонували відповісти на запитання, скільки коштів вони спрямували на потреби ЗСУ та гуманітарні цілі, пов’язані з війною? 

Свої цифри надали 47 компаній, решта відмовились розголошувати таку інформацію через конфіденційність та безпеку.

Водночас, як зазначає видання, «тисячі малих і середніх бізнесів донатять напряму в підрозділи ЗСУ або локальні фонди, ремонтують техніку, годують бійців, допомагають шпиталям і лікарням тощо. Сотні тисяч людей через соцмережі збирають на свої картки кошти для воїнів. Усі ці внески відіграють значну роль у загальному процесі допомоги армії, але підрахувати їх неможливо».

Читайте також: 77% військових вважають, що після Перемоги матимуть проблеми з працевлаштуванням

Розсилка, що розвиває вашу кар'єру

Підписуйтесь на щотижневу розсилку від головної редакторки Happy Monday з підбіркою найцікавішого контенту тижня, новин та кар'єрних можливостей.

Більше
Більше Більше для компаній
Пошукачу
Для компаній
Увійти
Відгук

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: