Всі статті Новини Пошук роботи Увійти в ІТ Кар'єра Історії Розвиток Happy HR Спецпроєкти

Які українські бренди знають за кордоном — опитування Brand Ukraine

07.06.24 Новини 3 хв читання

Громадська організація Brand Ukraine провела опитування щодо впізнаваності українських брендів серед мешканців Польщі, США, Туреччини, Іспанії, Німеччини, Великої Британії та Франції. Розповідаємо, які компанії називали найчастіше.

Найпопулярніші українські бренди серед іноземців


Загалом статистика невтішна: 82% іноземців не знають жодного українського бренду. А якщо й знають, то не здогадуються про їхнє українське походження. 

Організатори опитування зробили дві вибірки: компанії, які знають без підказки, та бренди, про які в респондентів запитали напряму.

Без підказки 3% іноземців назвали Roshen, і ще по 2% — бренди жіночого одягу Sleeper і Paskal, а також виробника алкогольних напоїв Nemiroff. Roshen найвідоміший у Польщі — там про нього згадали 10% опитуваних. У Туреччині найчастіше згадували соки Sandora (8%), у Франції — бренд головних уборів Ruslan Bagnskiy (3%), у Великій Британії — марку одягу Frolov (4%).

Інфографіка PaySpace Magazine
Інфографіка PaySpace Magazine

Коли іноземців попросили вибрати знайомі українські бренди з наведеного переліку, найпопулярнішою виявилася українська онлайн-платформа на основі штучного інтелекту для допомоги у спілкуванні англійською мовою Grammarly. Друге місце посіло вебсховище GitLab, а Roshen зайняв третю позицію. За ними йдуть ІТ-компанія, що створює застосунки для підтримки фізичного й ментального здоров’я, BetterMe та виробник охоронних систем Ajax. 

Інфографіка PaySpace Magazine
Інфографіка PaySpace Magazine

Що мотивує іноземців купувати українські товари


Основний стимул для іноземців купувати українські товари — можливість підтримати Україну. 47% опитаних готові спробувати український товар, якщо побачать його в магазині. 

На другому місці серед причин звернути увагу на українські бренди — доступна ціна. Особливо це важливо для французів (49%) та поляків (48%). На третьому місці в списку мотивацій — цікавість спробувати українські продукти або товари. Цей показник найвищий у Польщі (52%) та США (45%).

Більшість з опитаних утримуються від купівлі товарів від українських виробників через низьку обізнаність щодо них та відсутність реклами.

Опитування проводили в травні 2024 року. Загальна вибірка — 2800 респондентів, по 400 з кожної країни.

Потрібна робота?

У нас на сайті ви знайдете вакансії перевірених українських та міжнародних компаній!

Вакансії



Розсилка, що розвиває вашу кар'єру

Підписуйтесь на щотижневу розсилку від головної редакторки Happy Monday з підбіркою найцікавішого контенту тижня, новин та кар'єрних можливостей.

Більше
Більше Більше для компаній
Пошукачу
Для компаній
Увійти
Є ідея!

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: