Всі статті Новини Пошук роботи Увійти в ІТ Кар'єра Історії Розвиток Happy HR Спецпроєкти

Як за два місяці зростити з нуля HRD для компанії: досвід Easy HR

16.04.20 Happy HR Кар'єра Новини компаній 3 хв читання

«HRD — це дорого» і «Я й сам можу 10 співбесід у день провести». Так міркують власники бізнесу, які досі обходилися без ейчара. Однак компанія підросла, і «як раніше» не виходить. А найняти крутого спеціаліста поки не можуть. На допомогу прийде нова послуга на ринку рекрутингу — HR-супровід бізнесу. Як вона працює, розповідає засновниця рекрутингової компанії Easy HR Ірина Перепелиця.

Ірина Перепелиця, засновниця компанії Easy HR
Ірина Перепелиця

Часто в нашій компанії Easy HR відкриті вакансії рекрутерів такого змісту: «Можна з невеликим досвідом і бажанням працювати у всіх HR бізнес-напрямах! Буде куратор, який буде навчати й супроводжувати вас перші два місяці!».

Так ми шукаємо фахівців на наш продукт — HR-супровід у компанії. Ми підбираємо рекрутера або HR-менеджера, або навіть офіс-менеджера без досвіду у сфері HR, і працюємо з ним протягом двох місяців.

Тобто, новоспечений HR працює в компанії, а ми супроводжуємо й навчаємо його. Контроль здійснюємо через сервіс-планувальник Trello, плюс щотижня зустрічаємося для розбору завдань, підведення підсумків тижня і планування наступного. Одночасно ейчар ВЖЕ працює в компанії над завданнями бізнесу, а не вчить теорію.


Переваги HR-супроводу


1. Поєднання теорії і практики. Ви не чекаєте, поки співробітник закінчить курси, а потім буде намагатися теорію поєднати з практикою — ми вивчаємо теорію під актуальні завдання бізнесу. Власники ставлять завдання через мене й отримують уже готовий результат.

2. Економія часу. Керівник компанії не займається адаптацією й навчанням рекрутера. Наприклад, власник ставить нам завдання — укомплектувати відділ продажу. Ми це завдання для підопічного HR-менеджера розбиваємо на маленькі й поетапні:

  • Створити приклад заявки (надаємо приклад).
  • Домовитися про зустріч із замовником (в цьому випадку, з керівником відділу продажу) й обговорити, які фахівці йому потрібні.
  • Переїхати на два дні працювати у відділ продажів — це чудова можливість зрозуміти портрет потрібного кандидата з великою точністю й нюансами.
  • Зробити аналітику можливих джерел майбутнього пошуку.
  • Написати текст вакансії й узгодити з нами.

Так ми з рекрутером проходимо всі етапи на практиці, він / вона все робить самостійно, а ми скеровуємо енергію в потрібному напрямку.

3. Економія грошей. Дуже часто стартапи чи середній бізнес (це наші головні клієнти) не можуть собі дозволити наймати готового HRD. А в результаті нашої співпраці ви отримуєте фахівця з невеликим чеком, реальною практикою й потрібною теорією.

Я вже 8 років в HR і інвестувала у своє навчання і знання вже 912 000 грн.

4. Виконання запитів бізнесу. Як правило, на початковому етапі це рекрутинг. Але він дуже важливий. Ми навчаємо виявляти на співбесіді такі риси кандидата як продуктивність, лідерство, стресостійкість, смиренність, старанність, відповідальність, результативність. Також пояснюємо, як отримувати зворотний зв’язок від попередніх роботодавців, яке тестування краще розробити під різні позиції.

5. Наші досвід і знання. Наприклад, я вже 8 років в HR і інвестувала у своє навчання і знання вже 912 000 грн (тобто, я майже мільйонер — тільки гроші неможливо помацати, але можна використати в роботі). Я пройшла навчання з HR і HR BP, рекрутингу, фізіогноміки, психології, емоційного інтелекту, отримала сертифікат коуча в ICF і mini MBA.

6. Гарантії. Якщо рекрутер йде або ми його звільняємо в період навчання, то ми відновлюємо пошук і починаємо роботу з нуля.

7. Результат. Тільки 3% ейчарів, яких ми супроводжували, йдуть з компанії протягом наступних двох років — і вони дуже вдячні своєму керівнику за грамотну інвестицію! Ну і звичайно, двома місяцями все не обмежується — я досі підтримую зв’язок зі своїми підопічними, тепер вже HRD в компаніях, ділимося інноваціями, трендами.


Наші принципи роботи


1. Працювати з нами — easy. Ми не ускладнюємо, а намагаємося спростити й систематизувати процеси.

2. Системність і прозорість. Усі завдання керівник бачить в Trello і розуміє продуктивність навчання.

3. Фінансова вигода. Можна, звісно, відправити свого рекрутера на курси, але йому буде дуже складно застосувати свої знання в реальних умовах. На таких важливих етапах краще мати провідника й наставника.

4. Ми не тільки про підбір. Без особистісного зростання самого рекрутера результат неможливий — важливо встановити правильну динаміку і прищепити любов до розвитку. Ми вивчаємо теорію, проводимо кінокейси, читаємо книги, вчимося планування й системності.

Дізнатися більше про те, як працює HR-супровід у компанії, можна за посиланням.

Читайте також

Сам собі HR: як підсилити свою мотивацію

За що нам платять роботодавці та як отримувати більше?

Що писати в резюме, якщо ви змінюєте кар’єру?

Розсилка для компаній-роботодавців від CEO Happy Monday

Розсилка з головними новинами ринку найму та бренду роботодавця, а також оглядом головних оновлень платформи для роботодавців.

Більше
Більше Більше для компаній
Пошукачу
Для компаній
Увійти
Є ідея!

Дякуємо!

Тепер редактори знають.