Всі статті Новини Пошук роботи Увійти в ІТ Кар'єра Історії Розвиток Happy HR Спецпроєкти

ChatGPT та інші інструменти ШІ більше «розкручені», аніж популярні: дослідження

29.05.24 Новини 3 хв читання

Міжнародне опитування показало, що дуже мало людей регулярно використовують «розкручені» ШІ-продукти, такі як ChatGPT.


З моменту запуску ChatGPT у листопаді 2022 року технологічні гіганти вкладають мільярди доларів у розробку власних генеративних ШІ. Але як ставляться до цих інструментів пересічні громадяни? Щоб з’ясувати це, Інститут Рейтер та Оксфордський університет провели онлайн-дослідження, в якому взяли участь 12 000 людей у шести країнах: Аргентині, Данії, Франції, Японії, Великобританії та США. 

Читайте також: Новий голосовий помічник від OpenAI «фліртував» з користувачами голосом Скарлетт Йоганссон


Щодня використовують ШІ лише 1-7% людей


Виявилося, що ШІ-інструментами користуються щодня лише 7% американців, 2% британців та французів й 1% японців. Молоді люди використовують генеративні ШІ частіше. У середньому по усіх шести країнах 56% опитаних у віці 18-24 років кажуть, що вони користувалися ChatGPT принаймні один раз, порівняно з 16% осіб віком 55 років і старше.

Генеративний ШІ люди використовували, щоб:

  • отримувати інформацію (24%);
  • створювати різні види медіа, включаючи текст, аудіо, код, зображення та відео (28%);
  • дізнаватися останні новини (5%).

Доктор Річард Флетчер, провідний автор звіту, каже, що існує «невідповідність» між ажіотажем навколо ШІ та суспільним інтересом до нього. Попри великі гроші та увагу, які витрачаються на генеративний ШІ, він ще не став частиною повсякдення користувачів.

«Значна частина людей не особливо зацікавлена ​​в генеративному штучному інтелекті, і 30% людей у ​​Великій Британії кажуть, що вони не чули про жоден із найвідоміших продуктів, включаючи ChatGPT», — каже доктор Флетчер. В інших п’яти країнах, згідно з дослідженням, ситуація не сильно відрізняється: там про жоден з інструментів ШІ не чули від 20% до 30% респондентів.

Читайте також: Що таке Gemini, як працює та кому буде корисний новий ШІ від Google


ШІ: допомога чи загроза


Нове покоління ШІ-продуктів викликає гострі публічні дебати щодо того, який вплив вони матимуть — позитивний чи негативний.

Зокрема, оптимісти сподіваються, що ці інструменти допоможуть досягти економічного зростання або навіть відкрити нові ліки, які рятують життя. Песимісти ж припускають, що технологія є загрозою для самого людства.

Читайте також: Керівники та працівники переживають через ШІ, але з різних причин: опитування

Доктор Річард Флетчер каже, що надії та побоювання людей відрізняються залежно від сфери:

«Люди загалом оптимістично налаштовані щодо використання генеративного штучного інтелекту в науці та охороні здоров’я, але з більшою обережністю ставляться до його використання в новинах і журналістиці, а також стурбовані впливом, який він може мати на безпеку роботи».

Дослідник дійшов висновку, що для всіх, включаючи уряди та регулятори, важливо враховувати ці нюанси в дебатах навколо ШІ.

Крута робота вже чекає!

Знайдіть вакансію до душі — у нас є з чого обрати 😉

Вакансії
Розсилка, що розвиває вашу кар'єру

Підписуйтесь на щотижневу розсилку від головної редакторки Happy Monday з підбіркою найцікавішого контенту тижня, новин та кар'єрних можливостей.

Більше
Більше Більше для компаній
Пошукачу
Для компаній
Увійти
Відгук

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: