«Світ не стоїть на місці, і ми не повинні». Історія еволюції Happy Monday

06.03.23 Історії Кар'єра Пошук роботи 6 хв читання

Привіт, на зв’язку Анна та Кирило Мазури! Ми створили й розвиваємо Happy Monday. Ви, ймовірно, знаєте нас як нішеве кар’єрне медіа. Або як нішевий сайт із вакансіями. Або як нішевий телеграм-канал про пошук роботи. Це все про нас: дійсно, якийсь час ми були нішевим ресурсом для обмеженої аудиторії. But not anymore. Хто ми зараз і чим можемо бути корисні, розповідаємо в історії нашої еволюції.


Happy Monday


П’ять років тому ринок праці грав переважно на стороні компанії. Мало хто думав про потреби й запити кандидатів, хоча свідомі пошукачі вже тоді потребували глибшої взаємодії з потенційним роботодавцем. Спираючись на власну HR-експертизу й світові тренди, ми розуміли, що люди, які шукають роботу, хочуть не просто читати про обовʼязки й умови, а ближче познайомитися з компанією: її продуктом, процесами, культурою, командою, кар’єрними перспективами тощо. Ми також вірили, що робота повинна мати сенс, що її можна й навіть потрібно любити, і тоді життя буде в радість. 

«На улюбленій роботі й понеділки щасливі», — подумали ми, і так з’явився ресурс під назвою Happy Monday. 

Він став місцем зустрічі фахівців, які проактивно й свідомо підходять до побудови своєї кар’єри, з компаніями, що відповідають їхнім цінностям. Ми знайомили людей з перевіреними роботодавцями, публікували вакансії, писали статті про пошук роботи й кар’єру… І все ж довго лишалися нішевим порталом для доволі обмеженої аудиторії. Але з часом це змінилося.


Happy Monday. Перезавантаження


За останні п’ять років ринок праці пережив багато змін. Пандемія принесла тренд на дистанційку й гнучкий графік. Компанії усвідомили, що необов’язково збирати людей в одному місці й жорстко контролювати їхню роботу. Виявилося, що працювати можна навіть з різних країн і не лише з 9-ї до 18-ї. 

Те, про що ми говорили з 2018 року, стало реальністю: компанії почали конкурувати за таланти й масово розбудовувати свої HR-бренди, щоб залучити найкращих працівників. На жаль, в Україні цей тренд зіткнувся з реаліями повномасштабної війни: кількість вакансій зменшилась, і ринок кандидатів знову перетворився на ринок компаній. Але деякі процеси невідворотні: бізнеси вже усвідомили важливість бренду роботодавця і продовжать розвивати його за першої ж можливості. А ринок обов’язково відновиться після нашої Перемоги (віримо, що вже скоро!). 

Та найголовніші зміни сталися не з ринком, а з людьми. Останні події у світі й особливо розв’язана росією війна проти України показали, наскільки важливо не відкладати своє життя на потім, бо ми не знаємо, що чекає нас завтра. 

Бажання працювати на роботі, яка має сенс, стало не просто трендом, а іноді й потребою.

Люди більше не хочуть присвячувати значну частину свого часу роботі, яка не приносить задоволення і реалізації. Нові покоління прагнуть не просто заробляти гроші, а бути дійсно корисними та позитивно впливати на світ. Звідси — менеджмент своєї кар’єри, свідомий пошук роботи, необхідність знати про компанію більше. 

Ми в Happy Monday не ставили собі за мету відповідати цим трендам, а просто намагалися бути максимально корисними. Вміння з емпатією ставитися до потреб компаній і пошукачів дало нам можливість «підхопити» щось, як-от розвиток бренду роботодавця, раніше ніж це стало популярним. Втім, певний час ми жили з усвідомленням, що те, що ми робимо, цікаво не всім: не всі компанії готові відкриватися, не всі кандидати готові брати відповідальність за свою кар’єру. Лише нещодавно ми зрозуміли: суспільство змінилося, а отже, змінився й масштаб нашого впливу. 


Happy Monday. Еволюція


За п’ять років нішевий проєкт на основі HR-експертизи перетворився на технологічний онлайн-продукт із потужним міжнародним потенціалом. Ми зібрали сотні тисяч проактивних і свідомих кандидатів та запартнерилися з топовими українськими й міжнародними компаніями. Сьогодні нам є що запропонувати широкій аудиторії талантів, і не лише в Україні, тож ми бачимо себе гідними конкурентами світовим сервісам, якими раніше могли лише надихатись. 

Наша внутрішня еволюція, усвідомлення власних спроможностей і амбіцій потребували зовнішнього вираження. Тому ми запускаємо ребрендинг Happy Monday. 

За допомогою нового логотипа й нової візуальної подачі на сайті та в соцмережах ми хочемо оновити сприйняття нашого бренду на ринку й підкреслити зміни. Втім, візуальна складова — це ще не все. Протягом 2022 року ми активно оновлювали продуктовий бік Happy Monday: додали особистий кабінет для користувачів, запустили систему кар’єрних рекомендацій і навіть AI-генератор вакансій. Ми будуємо платформу, що має амбіції стати найкращим у світі інструментом для розвитку карʼєри, тож плануємо й надалі застосовувати техноновинки та експериментувати, щоб покращити досвід взаємодії з нашою платформою. Світ не стоїть на місці, і ми не повинні. 

Детальніше про те, що саме ми змінили в рамках ребрендингу і чому 👉

Читати


Happy Monday. Місія


Ми віримо, що робота має бути улюбленою, а понеділки — щасливими! 

Наша місія — бути помічниками й провідниками для людей на різних етапах їхньої карʼєри. 

Тож ми не просто медіа чи портал із вакансіями, ми — платформа з розвитку карʼєри, де зустрічаються сучасні й інноваційні компанії та свідомі мотивовані кандидати. Ми допомагаємо талантам будувати власний свідомий шлях професійного зростання, а компаніям — розвивати бренд роботодавця та знаходити «своїх» кандидатів. Які в нас є для цього інструменти?

  • Вакансії. Ми публікуємо креативні й диджитал-вакансії в перевірених компаніях: віддалені, в офісі або гнучкому форматі, в Україні чи за кордоном. А ще в нас є система персоналізованих рекомендацій, що підбирає найбільш релевантні пропозиції. 
  • Профілі компаній. Ми знайомимо кандидатів, яким важливо, де та з ким працювати, з компаніями, які відповідають нашим цінностям і вимогам сучасності. Для цього розповідаємо про їхні процеси, продукти, культуру, команду та принципи найму. 
  • Медіа. Ми створюємо контент на тему пошуку роботи, побудови кар’єри, професійного та саморозвитку для фахівців усіх рівнів: від студентів і джунів до лідерів компаній чи власників бізнесу. Тримаємо в курсі новин, розповідаємо історії та ділимося думками експертів. 
  • Проєкти для кандидатів і компаній. Ми створюємо ініціативи, які є відповіддю на соціальні потреби та виклики у суспільстві. Завдяки їм наша команда підтримує різні аудиторії українців (зокрема вразливі категорії населення) у професійному зростанні, працевлаштуванні та побудові кар’єри через співпрацю з компаніями. Тільки під час повномасштабного вторгнення ми організували вебінари про працевлаштування за кордоном та роботу на фрилансі, запустили кар’єрні проєкти для молоді, ВПО та жінок, а зараз плануємо активно працювати над працевлаштуванням ветеранів.

Ми переконані: нам із вами точно по дорозі. Ви хочете жити свідомим і щасливим професійним життям (адже хочете, правда?), а ми — створювати для цього всі необхідні інструменти. Тому давайте домовимось: за будь-чим, пов’язаним із пошуком роботи та побудовою кар’єри, насамперед до нас. Ми з вами на сайті, у фейсбуці, в інстаграмі, телеграмі, твітері, лінкедині та ютубі

А хто ж створює Happy Monday?

Детально про команду, наші принципи та традиції, а також про те, як доєднатися до фанів понеділків 👉

Читати

Ще більше про команду

Не лише робота: 10+ ідей корисних хобі від команди Happy Monday

Читаймо й дивимось українське: добірка книжок і фільмів від Happy Monday

Найкращі фільми й серіали, які наші експерти та команда дивилися в 2021 році

Розсилка, що розвиває вашу кар'єру

Підписуйтесь на щотижневу розсилку від головної редакторки Happy Monday з підбіркою найцікавішого контенту тижня, новин та кар'єрних можливостей.

Більше
Відгук

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: