Всі статті Новини Пошук роботи Увійти в ІТ Кар'єра Історії Розвиток Happy HR Спецпроєкти

Кого шукають топові роботодавці: розповідаємо про 7 компаній

29.11.23 Новини 6 хв читання

Розповідаємо, які soft і hard skills шукають у кандидатах та яким бачать свого ідеального працівника компанії, чиї профілі є на Happy Monday. Ми щиро радимо стежити за їхніми вакансіями, адже це справді компанії мрії.


Mazars


Mazars — міжнародна аудиторська, податкова та консалтингова фірма. Більшість кар’єрних можливостей тут — для фахівців сфери фінансів. Бухгалтери в Mazars займаються не тільки веденням бухгалтерського обліку, а й консультують клієнтів.

У Mazars немає жодного вікового порогу для кандидатів: у команді — як студенти другого курсу, так і люди 50+. На стартові позиції тут готові брати студентів і кандидатів без досвіду, на більш просунуті посади — з досвідом, але не обов’язково у тій самій індустрії й типі компанії. Наприклад, готові розглядати бухгалтерів, які раніше не працювали в консалтингу, або ж аудиторів, які працювали не з усіма компаніями, а лише з представниками певної індустрії.

Якщо спеціаліст готовий оптимізувати процеси та пропонує свої ідеї, то компанія завжди підтримає ініціативу.


Livingston Research


Livingston Research — це глобальна динамічна EdTech-компанія, яка працює на ринку вже 14 років. Її місія — надавати студентам освітню підтримку за допомогою технологій, об’єднуючи мільйони студентів із фрилансерами по всьому світу.

Компанія шукає мотивованих людей із творчою енергією та настроєм «давайте все зробимо». Її працівники орієнтовані на результат і відчувають відповідальність за свої дії, не бояться висловлювати власну думку та втілювати її в життя.

Фахівці Livingston Research постійно шукають кращий спосіб розв’язання завдань і прагнуть бути інноваційними в підходах і методах досягнення результатів. 

Читайте також: Як компанії відбирають нових фахівців до команди: 5 кейсів


Qollabe


Qollabe — екосистема команд, об’єднаних жагою створювати визначні продукти та робити з неможливого найкраще. Тут працюють українці, які мають чітку позицію щодо війни, бажання розвивати економіку своєї країни, допомагати людям та перемагати. Разом вони створюють унікальні та рейтингові продукти.

Один із принципів роботи в Qollabe — це wow-ефект. Тобто кожен працівник намагається давати більше, ніж від нього очікують. А це неможливо без захоплення своєю справою, бажання постійно виходити за межі й шукати варіанти.

У людях тут цінують самостійність, відкритість, ентузіазм та професіоналізм, вміння генерувати нові ідеї та ніколи не здаватись. У компаніях екосистеми мало стандартних завдань, тому постійно необхідно шукати цікаві рішення, дізнаватися щось нове, розвиватися. 


Boosta


Boosta — міжнародна IT-компанія, що створює digital-бізнеси. У портфоліо компанії багато успішних IT-продуктів, проєкти з performance-маркетингу, а також власний інвестиційний фонд.

Компанії потрібні фахівці різних професій та напрямів. Відповідно, від кандидатів на вакансії чекають різного досвіду й навичок. Але «внутрішньо» людина, яка впишеться в команду, має відповідати таким критеріям: завжди шукає можливості для самореалізації та професійного розвитку; вмотивована на досягнення крутих результатів та готова висувати класні ідеї; несе відповідальність за свої слова, рішення та дії; проактивна та не потребує постійного контролю; нетоксична, адекватно та з повагою спілкується з колегами та готова прийти їм на допомогу.

Читайте також: Як компанії організовують внутрішнє й зовнішнє навчання працівників: 5 кейсів


Sigma Software


Це шведська компанія з українським корінням, яка надає послуги з ІТ-консалтингу. Серед її клієнтів — стартапи, продуктові компанії та корпорації у 10+ бізнес-доменах з усього світу: від Австралії до Західного узбережжя США.

У Sigma Software відкриті до різних кандидатів: як для досвідчених мідлів чи синьйорів, так і для студентів, яких беруть інтернами. Через стажування чи курси в Sigma Software University до команди можуть потрапити й світчери. На певні позиції, які потребують передусім soft-, а не hard-скілів, можуть взяти людей без досвіду. Незалежно від посади, в компанії чекають на автономних, відповідальних, відкритих до нового кандидатів.


Reprezent


Reprezent створює презентації та навчає їх створювати. Компанія на ринку з 2014 року, і за цей час встигла реалізувати сотні класних проєктів для клієнтів. 

Ідеальний кандидат для Reprezent насамперед повинен аналітично мислити та вміти розібратися в тонкощах бізнесу клієнта. Адже на основі наявних даних потрібно підготувати промову або контент для презентації. 

З hard skills у Reprezent цінують креативність, вміння заглиблюватися в якусь тему, грамотність. Знання англійської мови має бути не нижче рівня B1 для дизайнерів і на рівні B2 або C1 — для акаунт-менеджерів. 

Найважливіші soft skills: адекватна оцінка своїх можливостей, уміння розв’язувати проблеми, а не ховатися від них, навички тайм-менеджменту. Ще бажано бути ідейним і володіти емоційний інтелектом. Якщо ви запропонуєте класну ідею та візьметеся за її реалізацію, то команда завжди підтримає.

Читайте також: Як компанії піклуються про ментальне здоров’я працівників: 8 кейсів


Belkins


У Belkins у людях цінують самостійність, вміння працювати в команді, прагнення вчитися, гнучкість мислення, відкритість до нового і змін.

У команді завжди відкриті вакансії Researcher і Sales Development Representative (SDR). Подаватися на Researcher можна навіть без релевантного досвіду роботи: якщо кандидат впорається з тестовим завданням, то у нього є шанс потрапити в команду.

На посаду SDR зазвичай беруть людей з досвідом роботи в продажах або підтримці клієнтів. І звісно, для будь-якої позиції важлива хороша англійська, адже Belkins працює із західними клієнтами.

Хочете дізнатися більше про ці та інші компанії?

Читайте їхні профілі на Happy Monday

Компанії
Розсилка, що розвиває вашу кар'єру

Підписуйтесь на щотижневу розсилку від головної редакторки Happy Monday з підбіркою найцікавішого контенту тижня, новин та кар'єрних можливостей.

Більше
Більше Більше для компаній
Пошукачу
Для компаній
Увійти
Є ідея!

Дякуємо!

Тепер редактори знають.