Всі статті Новини Пошук роботи Увійти в ІТ Кар'єра Історії Розвиток Happy HR Спецпроєкти

Новий тренд у TikTok: користувачі практикують «мовчазну ходьбу»

27.10.23 Новини 2 хв читання

У тіктоці набув популярності новий лайфстайл-тренд silent walking («мовчазна ходьба»). Особливо він популярний серед зумерів, пише New York Post. Розповідаємо, у чому суть тренду.


Silent walking полягає в тому, щоб вийти на прогулянку без телефона, навушників та жодних інших гаджетів і просто гуляти в тиші, не слухаючи музику, подкасти й не відволікаючись на месенджери. 

У тіктоці тренд на мовчазну ходьбу започаткувала подкастерка Меді Майо після того, як її хлопець запропонував прогулятись без навушників. За словами дівчини, мовчазна ходьба дала їй «ясність», якої вона завжди шукала. 

«Жодних AirPods, жодних подкастів, жодної музики. Лише я, я і я», — каже Меді у відео, яке вже набрало 500 000 переглядів. За її словами, перші дві хвилини такої прогулянки були «хаосом», поки вона не потрапила в «стан потоку», у якому «раптом чуєш себе».

Меді Майо закликала своїх підписників спробувати цю практику, аби відчути те, про що вона каже.

Читайте також: Як війна посилює вигоряння та як цьому запобігти: поради психолога

Утім, як зазначає видання, ідея мовчазних прогулянок не нова. Термін silent walking використовувала ще в січні цього року нью-йоркська інфлюенсерка Аріель Лорре. Вона також розповідала про переваги цієї практики у своєму подкасті.

«Я відчуваю, що коли я йду в тиші, мої органи чуття перебувають у стані підвищеної готовності. Я все відчуваю, все чую, все бачу, і це так заземлює мене», — поділилась дівчина.

Той факт, що цей тренд викликає справжній ажіотаж в інтернеті, вказує на те, наскільки суспільство стало залежним від смартфонів. І змушує задуматись, а чи не вийти на прогулянку в повній тиші вже сьогодні.

Читайте також: Чому нам так складно відпочивати (особливо зараз) і як цього все-таки навчитися

Шукаєте роботу на ремоуті?

Перегляньте актуальні пропозиції компаній

Шукати
Розсилка, що розвиває вашу кар'єру

Підписуйтесь на щотижневу розсилку від головної редакторки Happy Monday з підбіркою найцікавішого контенту тижня, новин та кар'єрних можливостей.

Більше
Більше Більше для компаній
Пошукачу
Для компаній
Увійти
Є ідея!

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: