Вже традиційно зібрали актуальні події місяця у Києві – куди сходити та кого послухати у травні, щоб прокачати свої навички, необхідні для побудови успішної кар’єри у будь-якій сфері.
2.05 | 3.05 | 7.05 | 10.05 | 11.05 | 13.05 | 14.05 | 15.05 | 16.05 | 17.05 | 18.05 | 19.05 |20.05 | 21.05 | 22.05 | 23.05 | 24.05 | 25.05 | 26.05 | 28.05 | 29.05 | 30.05 | 31.05 |
Як увійти в ІТ, якщо не закінчував КПІ
На зустрічі з Володимиром Демяненком обговорюватимуть міфи та правду про роботу в ІТ для гуманітаріїв та технарів та чому творчим людям не варто боятися tech-компаній. А ще ви почуєте поради, як пройти шлях від дизайнера до СЕО ІТ-компанії.
Балачка про журналістські турботи і страхи з редакцією MediaLab
Видавці Medialab Люда Смоляр та Отар Довженко говоритимуть про гризоти, сумніви, проблеми у стосунках з колегами і всякі інші малоприємні складові журналістської професії.
Арт-директор Антон Гусаков прочитає лекцію для тих, хто хоче навчитися грамотно оцінювати проект і не впадати в ступор від питання про його вартість. Ви отримаєте покроковий алгоритм підрахунку своїх дизайн-проектів.
Культура компанії. Як її дешифрувати та розпізнати
Базуючись на роботах провідних вчених практиків та кейсах провідних компаній світу, ви розберете поняття культури компанії, інструменти діагностики, розбудови та зміни організаційної культури, а також роль лідера у даному процесі.
Це серія майстер-класів, які допоможуть зрозуміти, як розвивати себе далі, як розвивати інших, що зупиняє вас на даному етапі, чого варто прагнути і як провести діагностику свого теперішнього емоційного стану.
Ви дізнаєтесь, як влаштована модель роботи агентства на Upwork і чому на фріланс-біржах зручно працювати не лише індивідуально. А також почуєте правила побудови та просування компанії, нюанси продажів та практичні рекомендації тих, хто вже активно заробляє на Upwork.
Стратегія і процеси в продукті V2
Продуктовий менеджер в Grammarly Ілля Соколов розповість, як у продуктовій організації поставити покращення на потік, працюючи з двома ключовими параметрами: стратегією та процесами.
Google Tag Manager: перше занурення
Ви навчитесь налаштовувати базові цілі в Google Analytics, базові метрики ефективності для сайту, налаштовувати теги Google Analytics та Google AdWords, вивантажувати потрібні дані у зручному вигляді та формувати потрібні звіти.
Globalization, Design and Hustle
Ви дізнаєтесь, як визначити і створити власний бренд, його відмінність та унікальність, які плюси та мінуси має робота з різних міст та країн та чому краще не працювати в Google.
Як захистити свій креативний продукт
Які продукти культурних та креативних індустрій актуальні та затребувані в Україні? Як захистити свій креативний продукт, як оформити відносини між усіма учасниками проекту та чи можливо відстояти свої інтереси в суді — досвід і поради від юристів та проектних менеджерів ILF.
Як підприємцю самому написати текст про компанію
Засновник креативного агентства «Люди слова» Антон Черничко на конкретних прикладах покаже, як створювалися тексти для клієнтів його компанії, та поділиться техніками, які допоможуть описати себе і запустити власний бізнес, не звертаючись до копірайтера.
Безкоштовний вебінар «Про професії: викладач англійської мови»
Академічний директор Grade Education Centre Олена Бочкарьова розповість, де шукати і як отримати роботу викладача англійської, і які є перспективи кар’єрного розвитку у викладачів.
Як відрізнити красиву книжку від некрасивої? Від чого залежить вигляд книжки і скільки вона має коштувати? Що взагалі роблять книжкові дизайнери і чому не варто називати їх верстальниками? На ці питання відповість дизайнер книжок Микола Ковальчук.
Підприємець і бізнес-тренер Ваче Давтян на майстер-класі розкаже, як виявити і попередити вигорання на роботі та як навчитися змінювати свої звички.
Для чого бізнесу інстаграм і як отримати з нього максимум
Лекція допоможе систематизувати свої знання про сучасний інстаграм-світ, дізнатися про майбутні тренди цієї соцмережі та можливості, які можна отримати, якщо правильно користуватися всіма інструментами.
Онлайн-курс з усіх часів англійської мови
Онлайн-курс від Карини Драган навчить розбиратися в усіх 12 часах англійської мови, а 6 з них вільно використовувати у письмовій та усній мові. У результаті ви зможете вспокійніше почувати себе за кордоном, на зустрічах і уникати помилок на письмі.
Як знайти співробітника, якого немає на ринку?
Сертифікований коуч, бізнес-тренер і засновниця HR-компанії UniSkill Катерина Вольська детально розбере пункти, які допоможуть скоротити час на пошук співробітників і зробити пропозицію про роботу максимально цікавою для претендентів.
Навіщо бізнесу інтернет-маркетолог?
Засновник компанії Marketorium Микита Поляк пояснить різницю між маркетологом та інтернет-маркетологом, розкаже, що повинен робити штатний інтернет-маркетолог, як оцінювати ефективність його роботи та як шукати кандидата на цю посаду.
Від ідеї до реалізації: як зареєструвати бізнес
Зустріч для тих, хто вирішив займатись власною справою чи відкривати стартап. Адвокат Людмила Аверіна розповість, як почати свою справу грамотно, яку форму діяльності обрати та як вибудувати відносини з державою, найманими працівниками та клієнтами.
Лекція під бокал апероля про те, як зробити своє життя більш продуктивним, а сон — більш якісним. Ви навчитесь краще розуміти сигнали, які надсилає ваше тіло, реагувати на них і завжди почуватися добре.
Секрети PR-аналізу конкурентів
Корисна зустріч для PR-менеджерів, PR-директорів та маркетологів. Обговорюватимуть інструменти, які мають бути в арсеналі кожного піарника, як правильно аналізувати нову нішу та як збільшити кількість згадувань у ЗМІ.
Третя конференція Ad Summit Kyiv присвячена відео та мобільній рекламі. Експерти з YouTube, Facebook, Google, Twitter, Viber та інші інноватори розберуть практичні кейси, розкажуть про нові інструменти та дадуть відповіді на актуальні для вашого бізнесу питання.
Фінансове планування без сліз, страждань і марних надій
Разом з Альоною Мисько ви розберетесь, як перетворити фінансове планування у легкий, цікавий і ефективний процес. Після зустрічі ви зможете скласти фінансовий план для свого бізнесу, правильно робити прогноз доходів і витрат та знатимете, які фактори потрібно брати до уваги.
Лекція і практичний тренінг, які навчать проводити самопрезентації так, щоб вас слухали із задоволенням і просили продовжувати говорити.
Стратегії, які вбивають прибуток і команду. Як вчасно помітити?
Не всі стратегії однаково корисні. Як розпізнати стратегії-кілери та з чого почати, щоб вийти на стратегію, яка зростить і команду, і прибуток компанії, навчать на зустрічі від Kyiv-Mohyla Business School.
Science&Wine. Креативність: як це працює з точки зору науки
У неформальній атмосфері під келих вина разом з науковцями — генетикинею та психологом — ви розглянете креативність з точки зору психології та біології.
SMM, який не зміг. Поговоримо?
Корисна зустріч для всіх, хто хоче навчитися просувати власний бренд. На конкретних кейсах ви розберете, як SMM став одним із найдорожчих каналів комунікації, але працювати в соцмережах «за замовчуванням» хоче кожен бізнес.
Креативний менеджмент для розвитку команди та ком’юніті
На зустрічі ви поговорите про ідеологію й спільні цінності спільноти, про інструменти взаємодії, ефективну комунікацію з творчими командами та принципи саморегулювання, про джерела фінансування, власні ноу-хау та про те, як креативні практики об’єднують людей.
Міжнародний івент для креаторів, які працюють у візуальних комунікаціях, дизайні, рекламі та продакшені. До Києва приїдуть представники Берліна як однієї зі світових креативних столиць, щоб познайомитися з українською творчою спільнотою.
Безкоштовна онлайн-конференція для email-маркетологів, маркетологів та керівників відділу маркетингу, власників бізнесу і керівників компаній, а також представників e-commerce.
Демо-лекція. Мистецтво говорити і думати
На лекції вам розкриють секрети успішного спілкування та навчать отримувати задоволення від бесіди, зчитувати співрозмовника і при цьому бачити себе зі сторони, а також трансформувати усім відоме хвилювання у азарт та драйв.
Хакатон із цінними призами для студентів-технологів, на якому вони зможуть представити свої інноваційні ідеї з технологій виробництва та переробки продукції тваринництва. Реєстрація до 15 травня за посиланням: http://bit.ly/2Ptx4zL
Базові компетенції бізнес-аналітика
Тренінг для HR-спеціалістів, які беруть участь у підборі бізнес-аналітиків для ІТ-проектів, для новачків в бізнес-аналізі, які хочуть приміряти на себе роль бізнес-аналітика, та для досвідчених професіоналів, які прагнуть зрозуміти свої потенційні зони розвитку.
Конференція для представників світу цифрових комунікацій, інтернет-маркетингу, мобільних додатків, систем автоматизації бізнесу та інновацій, де кожна доповідь заснована на конкретному кейсі.
Міжнародна конференція з грантів, проектів та академічних обмінів
Це безкоштовна конференція, мета якої — обмін досвідом грантової діяльності, презентація новітніх грантових дослідницьких програм та проектів, стипендій на навчання за кордоном та академічних обмінів.
Захід для підприємців, маркетологів та всіх любителів бізнесу, які хочуть розробити правильну концепцію та створити дійсно якісну франшизу навіть для маленького бізнесу.
Курс нон-фікшн і бізнес-літератури
Короткий дводенний курс від LITOSVITA для тих, хто хоче написати цікавий нехудожній текст та створити український нон-фікшн, на який полюють видавці.
Воркшоп «Від ідеї до успішного проекту»
Безкоштовний воркшоп про те, як створювати та запускати власні проекти. Основну увагу буде приділено залученню ресурсів на старті. На учасників чекає багато алгоритмів, кейсів, фану та можливостей для нетворкінгу.
Нейро-English: секрети нейрохакингу для вивчення англійської
Два практичні майстер-класи для того, щоб розуміти англійську без зазубрювання термінів, використовуючи базові здібності людського мозку: так само, як ви свого часу вивчили рідну мову, не знаючи жодного граматичного терміну.
Моделі впливу, або навіщо віддавати половину роботи безкоштовно?
Відкрита зустріч з американським підприємцям, дизайн-стратегом та викладачем Метью Маносом, який розробив методологію Models of Impact, яка дозволяє знайти точки перетину імпакту і бізнесу і створити соцпідприємство.
Models of Impact — це інноваційний підхід до створення бізнес-моделей, який дозволяє соціальним підприємствам поєднати модель впливу і прибутку. В Україні такий воркшоп відбудеться вперше, і проведе його автор підходу Метью Менос.
Зворотний зв’язок як інструмент управління командою
На майстер-класі від Львівської бізнес-школи УКУ розкажуть про зворотний зв’язок як ключову складову всіх комунікацій, про задачі та цінності зворотного зв’язку та його відмінності від критики, і як не зіпсувати все.
Вебінар «Як побудувати свій стартап»
Вебінар англійською мовою від засновника навчального центру DAN.IT education Ерана Лассера допоможе зробити так, щоб ваш стартап не лише вижив, але й «вистрілив».
HR-компас 2019: люди-скарби поруч
Безкоштовна конференція для рекрутерів, HR-менеджерів та всіх, хто займається пошуком та розвитком персоналу. Говоритимуть про те, як оцінити hard skills, розвивати soft skills і мотивувати персонал.
ІХ Міжнародний фестиваль «Книжковий Арсенал»
5 днів, тисячі книжкових новинок, зустрічі з авторами, спеціальні та кураторські програми і фокус-тема цьогорічного фестивалю «Сусідство: відкрите питання», яка охоплює охоплює прояви взаємин між культурами, історіями й політиками сусідніх країн.
Як не облажатися під час надсилання розсилки
Безкоштовний вебінар про те, як зробити так, щоб листи не потрапляли у спам. Ви отримаєте чек-лист, що перевіряти перед відправкою, та інструменти, які варто використовувати.
Email like a PRO або ефективне листування англійською
Захід для тих, кому доводиться часто писати листи робочі листи англійською мовою. Ви отримаєте готові шаблони для різних випадків, безліч лайфхаків для ефективного імейлінгу, поповните словниковий запас, почнете підходити до імейл-комунікації системно.
Серія міждисциплінарних зустрічей для представників культурних та креативних індустрій, де учасники будуть обмінюватись думками, презентувати проекти, ділитись, кого і що саме шукають для втілення ідей, шерити свій досвід та планувати подальші колаборації.
Синдром самозванця: хвороба успішних людей
Воркшоп для тих, хто досяг значних успіхів у різних сферах життя, але досі вважає, що йому просто пощастило. Як виявити і подолати цей синдром, розповість «самозванець» зі стажем Ігор Ніколенко.
Форум працюватиме за 7 напрямами: інтернет-бізнес, стартапи, реклама і просування, інтернет-технології, майбутнє, digital fun та CRM. Але головним напрямом iForum організатори вважають нетворкінг.
Інтенсив «Керівник проекту та робота в команді»
Ви зрозумієте, як будувати ефективні команди, та засвоїте ключову різницю між функціями та ролями, спробуєте сформулювати портрети ролей на пошук людей в свої майбутні проекти.
Public speaking, або як продати слона за 60 секунд?
Воркшоп для всіх, хто хоче позбутися хвилювання на публічних виступах. Тренер з ораторської майстерності та переговорів Віра Мазяр поділиться секретами переконливого виступу та розкаже, як за 3 хвилини запам’ятатись аудиторії надовго.
Керування особистими фінансами
Короткий онлайн-курс для тих, хто хоче підвищити рівень своєї фінансової грамотності, скласти особистий фінансовий план на кілька років, знайти шлях досягнення своїх фінансових цілей чи розвиватися в сфері фінансів.
Художник, що вижив, та Дари Фрілансу
Фрілансер з 7-річним стажем Анастасія Клещ розповість, як стартувати на фрілансі, просувати себе та шукати замовників і як оминути усі підводні камені фрілансу.
Культурний менеджмент. Соціальне підприємництво в дії
Керівник культурних проектів та експерт із сучасного мистецтва Катерина Тейлор розповість про головні правила створення та просування культурного проекту, які є тренди у культурі та що цікаво бізнесу, який підтримує мистецтво.
Зустріч для підприємців, продактів та проджектів. Ви зможете обговорити, хто такий продакт, а хто такий проджект, і в яких випадках потрібен кожен з них.
Тренінг. Навички ефективних зустрічей
Тренінг з 30% теорії та 70% практики про те, як будь-яку нараду перетворити в ефективний інструмент роботи з командою і генерування нових ідей.
Майстер-клас про те, коли, як і кому подавати новину для залучення клієнтів, де, як і з чого чи з кого робити новину, якщо її немає, як зробити, щоб новину хтось прочитав та зреагував на неї так, як вам потрібно, та як зробити так, щоб новини не стало, хоча вона є.
Why not? Як захантити власне ком’юніті
На кейсах відомих спільнот розберете, як драйвити та об’єднувати людей, з чого почати будувати своє ком’юніті та як спозиціонувати свою спільноту і відрізнятись від інших.
Shkala. Форум з комунікацій для соціальних та поведінкових змін
Провідні експерти з маркетингових та соціальних комунікацій обміняються досвідом, як ефектно та ефективно комунікувати, аби ламати стереотипи, змінювати поведінку та прискорювати соціальні зміни, поділяться дієвим інструментарієм і новими тенденціями в комунікаціях.
IT проекти майбутнього — Invest Ukraine 2019
На форумі буде представлено проекти і тренди з таких сфер як чат-боти, штучний інтелект, інтернет-торгівля, додатки та перспективні нішеві сфери IT.
Світ анімації. Як досягти в ньому успіху
Лекція для тих, хто хоче стартувати в анімації і не знає, з чого почати, а також всіх, хто хотів би дізнатися більше про майбутнє української анімації.
Міжнародні стипендійні програми: знайди своє місце у світі
Лекція Тамари Марценюк про те, як правильно себе зарекомендувати, без помилок оформити документи та знайти влучну та цікаву програму, щоб потрапити на навчання закордон.