Всі статті Новини Пошук роботи Увійти в ІТ Кар'єра Історії Розвиток Happy HR Спецпроєкти

Руйнуємо міфи: робота в support-команді

13.02.19 Кар'єра Увійти в ІТ PR 5 хв читання

Нічні зміни, постійний стрес і відсутність кар’єрного росту — саме такою здається багатьом робота в support. Давайте розберемо і розвіємо основні міфи на прикладі продуктової IT-компанії Attendify.

Що таке support?

Ключове завдання support-фахівця (або Customer Support Representative) — відповідати на запитання і допомагати клієнтам у телефонному режимі, поштою або у чаті. Решта завдань залежать від процесів у конкретній компанії.

Серед основних вимог до кандидатів:

  • хороша англійська (бажано без явного акценту);
  • любов до технологій та бажання в них розбиратись;
  • емпатія і навички вирішення конфліктів;
  • вміння пояснити складне простими словами;
  • готовність працювати позмінно (в деяких компаніях — в нічні зміни);
  • мультизадачність;
  • гнучкий розум та аналітичне мислення;
  • готовність самостійно і швидко приймати рішення.

Буде плюсом, але не є обов’язковою вимогою:

  • досвід роботи з будь-якою CRM-системою;
  • вміння працювати з Jira, Intercom, Zendesk;
  • досвід роботи в support і/або колл-центрі;
  • досвід спілкування з English native speakers.

Рівень заробітку залежить від компанії. Для кандидатів з досвідом до року сума може бути в діапазоні $ 380- $ 1000 на місяць. Часто оплата складається з фіксованої частини і бонусів.

Робота в support: розбираємо міфи на прикладі команди Attendify

Міф №1. Support = нічні зміни

Робочий розклад залежить від того, з якими країнами працює компанія та як розподілена команда. У Attendify немає нічних змін, тому що частина робітників знаходиться в США. Зміни київської команди знаходяться в проміжку 8:00-21:00.

Міф №2. Як в колл-центрі: монотонна робота, де нічому не навчишся

Варто розрізняти роботу в звичайному колл-центрі та у відділі підтримки IT-компанії. У роботу support-фахівця може входити обробка листів, чатів і прийом вхідних дзвінків.

А в Attendify в завдання входить ще й написання статей про продукт, тестування нових версій, робота з командою розробників над усуненням проблем. При цьому кожен запит унікальний, так як компанії-клієнти Attendify з різних країн і галузей. У кожної — свій тип івенту і підхід до використання продукту.

Крім практики англійської та прокачування навичок спілкування, робота в support дозволяє:

  • розібратись в процесах IT-компанії та окремих команд;
  • брати участь в роботі над поліпшенням продуктів;
  • вникнути в основи процесу продажу.

Міф №3. Думка support-команди ні на що не впливає

У Attendify відділ підтримки є сполучною ланкою між клієнтами і компанією, тому часто впливає на:

  • якість продукту — support-команда першою дізнається про проблеми і побажання клієнтів та може поділитися інформацією з іншими відділами;
  • координацію між технічної та sales-командами — support відповідає за ескалацію проблем і стежить за їх своєчасним вирішенням;
  • рівень використання продукту — завдяки статтям і відповідям на питання, клієнти мають змогу краще розібратись в продукті та зрозуміти його цінність;
  • збільшення продажу — support-команда спілкується з тими, хто вперше відвідав сайт. Вчасно призначене демо не раз приносило дохід компанії.
  • бажання клієнтів повторно придбати продукт, оскільки якісна підтримка — частина сервісу компанії.

Міф №4. Робота в support не допоможе побудувати кар’єру

Цей міф легко спростувати простим пошуком в LinkedIn. Фахівці з досвідом в support можуть перейти на такі позиції як:

  • Support Engineer
  • Support Team Lead або Support Supervisor
  • QA Engineer
  • Sales Manager
  • Onboarding Specialist
  • Delivery Manager
  • Customer Success Manager

Міф №5. Робота в support — стресова, адже клієнти тільки скаржаться

Клієнти звертаються в підтримку з різних причин. наприклад:

  • вперше використовують продукт і хочуть порівняти його з аналогами;
  • потрібна консультація з роботи функціоналу;
  • щось пішло не так, і клієнт зіткнувся з явною проблемою;
  • хочуть отримати відповіді на всі питання в реальному часі.

Тобто питання можуть бути найрізноманітніші: від «Яка вартість цього продукту?», «Чим ви відрізняєтесь від конкурента Х?» до «У мене нічого не працює, допоможіть!»

Буває, клієнти стикаються з проблемами або не знаходять бажаний функціонал. У таких випадках support-фахівець проявляє емпатію, ставить правильні запитання і пропонує альтернативи. Це забезпечує високий рівень сервісу і залишає клієнта задоволеним. Навіть якщо до цього були складнощі з продуктом.

Часто трапляється, що клієнти хвалять продукт, компанію або роботу окремих людей через support-канал. Це все тому, що support часто — єдиний контакт людини з компанією.

Про компанію

Компанія Attendify розробляє онлайн-платформу для організаторів заходів у всьому світі. За допомогою продуктів компанії можна продавати квитки, створювати мобільний застосунок і сайт для івенту, а також аналізувати дані про відвідувачів і їхній фідбек.

Читайте також

Як стати iOS-розробником і ще 8 питань про професію

Хто такий лінкбілдер та що потрібно знати початківцям без досвіду?

Не только код! Кем работать в IT, если ты не программист?

Розсилка, що розвиває вашу кар'єру

Підписуйтесь на щотижневу розсилку від головної редакторки Happy Monday з підбіркою найцікавішого контенту тижня, новин та кар'єрних можливостей.

Більше
Відгук

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: