Всі статті Новини Пошук роботи Увійти в ІТ Кар'єра Історії Розвиток Happy HR Спецпроєкти

Чекліст, як заповнити LinkedIn-сторінку, щоб швидше знайти роботу

06.11.24 Пошук роботи 5 хв читання

Сьогодні LinkedIn — не рядова соцмережа, а неофіційний паспорт, який допомагає знайти роботу, клієнтів та розвивати свій бренд експерта. Для цього, звісно, необхідно, щоб у вашому профілі були всі потрібні деталі. Як заповнити сторінку в LinkedIn, щоб швидше знайти роботу, розповідає Ольга Івченко, Talent Sourcer в рекрутинговій агенції talentC.

Ольга Івченко  Talent Sourcer в рекрутинговій агенції talentC
Ольга Івченко


Кілька фактів про LinkedIn:

  • це одна з найстаріших соціальних мереж (створена у 2003 році, тоді як Facebook з’явився у 2004, а Х (Twitter) — у 2006);
  • має понад 950 млн користувачів (станом на 2023 рік) і продовжує зростати;
  • понад 40% користувачів використовують LinkedIn щодня;
  • понад 75% компаній використовують LinkedIn для рекрутингу, а більшість рекрутерів щодня моніторять платформу в пошуках релевантних кандидатів.

Отже, вам точно потрібен цей «паспорт» кандидата в процесі найму. З чого почати оновлення профілю?

Читайте також: Що таке LinkedIn і чи потрібен вам профіль у цій соцмережі?


Чекліст заповнення LinkedIn-профілю


Спершу оновіть основну інформацію: ім’я, прізвище, додаткове ім’я. Сорсеру/рекрутеру необхідно відразу бачити ваше ім’я, щоб розуміти, як до вас звертатися. На жаль, не раз бувало, що я писала до Олександра, а у відповідь отримувала гнівне «Я Олесь». І таких гумористично-сердитих моментів у роботі буває немало.

Заголовок. У заголовок варто додати кілька актуальних слів про вашу посаду, статус пошуку роботи, ваші очікування тощо. Використовуйте ключові слова, щоб рекрутери та сорсери одразу могли зрозуміти, чим ви займаєтесь та які професійні інтереси маєте. Уникайте узагальнень і шаблонів: замість Software Engineer чи Marketing Manager краще відразу написати мови/технології, якими володієте, або конкретний напрям у маркетингу. Якщо ви отримали пропозицію і вже не розглядаєте нові можливості, оновіть цю інформацію у своєму профілі.

Фото. Користувачі з фотографією отримують більше переглядів і повідомлень. Це простий, але ефективний спосіб зробити профіль помітнішим для роботодавця. Краще обрати чітке, високоякісне фото з нейтральним або професійним фоном. Фото в окулярах, селфі з вечірок або фото в басейні точно не підійдуть. Також варто додати робоче фонове фото, яке допоможе краще зрозуміти ваш профіль. 

Загальна інформація (резюме). Тут варто якнайкраще описати робочий досвід: в якому напрямі чи сфері ви експерт, якими актуальними навичками, інструментами, мовами володієте, які професійні досягнення маєте та які перспективи бачите для себе. Тобто все, що вирізняє вас з-поміж інших. Це справді допомагає зрозуміти особистість кандидата й пропонувати йому релевантні вакансії. Не забудьте додати пошту або інший канал комунікації, якщо активно не користуєтеся LinkedIn-сторінкою.

Потрібна допомога з резюме?

Ми створили вичерпний онлайн-гайд, як скласти професійне резюме, що наблизить вас до роботи мрії

До гайда

Досвід. Додайте опис кожного місця роботи та позиції й чітко вкажіть початок і завершення співпраці. Також варто коротко описати обов’язки, навички та досягнення на кожній посаді з акцентом на результатах. Найважливіше — оновлювати інформацію та зазначати всі професійні зміни, паузи, сміливі кар’єрні світчі тощо. 

Освіта. Зазначте лише ті навчальні заклади, що безпосередньо стосуються вашої професії. Тут варто лаконічно й зрозуміло їх описати: коли почали та закінчили навчання, який ступінь здобули. Якщо ці блоки на LinkedIn-сторінці кандидата не заповнені, профіль автоматично оминається оком сорсера або рекрутера.

Навички. Акцент варто робити на ключових і релевантних вашому досвіду. Не варто вказувати такі навички, як в’язання чи футбол. Оберіть максимум 10-12 навичок і найважливіші з них помістіть на початку розділу. Лайфхак: попросіть колег підтвердити ваші навички — це працює та додає цікавості вашому профілю. 

Рекомендації. Залишайте рекомендації та рекомендуйте інших — це гарно працює в обидва боки. Рекомендації беруться до уваги, особливо коли вони не шаблонні, а справді підкреслюють особливості кандидата (чи то як студента, чи як працівника, ментора, лідера тощо).

Мови. Не варто зазначати всі мови, якими ви цікавитеся чи плануєте вивчати в майбутньому. Краще вказати 2-3 мови, якими ви володієте на достатньому рівні. Важливо вказувати ваш актуальний рівень і, звичайно, регулярно оновлювати цю інформацію. На жаль, доволі багато кандидатів зазначають неактуальний рівень володіння мовою і через це на етапі відбору отримують відмову через брак знань.

Додаткові розділи є важливими, але не обов’язковими. Ліцензії та сертифікати, волонтерська діяльність, публікації тощо потрібні тоді, коли підкреслюють вашу експертність та професійність і додають актуальності вашому профілю. 

А от що справді є обов’язковим і вимагає додаткових зусиль — це ваша активність у мережі. Створюйте професійні дописи, діліться цікавими матеріалами, коментуйте, будьте активні в професійних обговореннях. LinkedIn рекомендує створювати один професійний допис на тиждень та додавати три коментарі до дописів ваших колег. Це допоможе стати більш помітним та посилить ваш профіль у мережі.

Розвивайте мережу релевантними контактами й активно додавайтеся до сорсерів та рекрутерів. Це допоможе вам пришвидшити пошук релевантної позиції, а нам — знайти релевантного кандидата.

Шукаєте роботу?

У нас на сайті багато вакансій на будь-який смак для фахівців різних професій 👉

Вакансії

Читайте також

Корисний гайд із LinkedIn для тих, хто шукає роботу

7 помилок, які можуть привести до невдачі в LinkedIn

8 корисних функцій LinkedIn для пошуку роботи та розвитку особистого бренду

Розсилка, що розвиває вашу кар'єру

Підписуйтесь на щотижневу розсилку від головної редакторки Happy Monday з підбіркою найцікавішого контенту тижня, новин та кар'єрних можливостей.

Більше
Більше Більше для компаній
Пошукачу
Для компаній
Увійти
Є ідея!

Дякуємо!

Тепер редактори знають.