Досягнути результату з одними книжками, звісно, не вийде — до успіху веде важка й методична робота. Проте правильні книжки можуть надати інформацію, що зробить цей шлях коротшим, результативнішим і надихне досягати більшого. Видавництво ArtHuss підготувало для вас добірку таких книжок.
Книжка про поєднання мистецтва та бізнесу. Адже естетика може створити додаткову вартість продуктам, а мистецтво — стати натхненням для менеджера. П’єр Гіє де Монту розповідає, як інтегрувати творчість у бізнес-процеси і майстерно використовувати тексти, зображення та креативний підхід загалом, аби створити унікальні пропозиції для клієнтів.
Книжка про жінок, які досягають кар’єрних успіхів у різноманітних сферах дизайну: в архітектурі, промисловому, графічному та цифровому дизайні. Ліббі Селлерс розповідає про 21 впливову дизайнерку, які творили від початку ХХ століття й до наших дні, демонструючи їхні найкращі роботи та вшановуючи їхній видатний і часто недооцінений доробок.
Чому так мало жінок досягають професійних вершин у дизайні? Дізналися з книжки «Жінки в дизайні» 👉
ЧитатиКнижка про те, як впорядкувати творчий процес. Дорон Маєр впродовж 10 років вивчав творчий процес у різних сферах мистецтва, щоб зрозуміти, як отримати контроль над креативністю, не обмежуючи творчість. Проаналізувавши різні стратегії та типові помилки, автор виокремив набір методів, які забезпечують ефективний творчий процес — workflow.
Як створити ідею: від чистого аркуша до геніального задуму? Поради з книжки «Workflow» 👉
ЧитатиКнижка про креативний менеджмент. Скотт Белскі, засновник Behance, головний директор з продуктів Adobe та виконавчий віцепрезидент Creative Cloud, ділиться з бізнесменами-початківцями порадами, як не зійти з наміченого курсу, не заплутатися десь посередині і створити-таки якісний продукт. Його книга — це порадник із командної роботи, розподілу обов’язків, стресостійкості, долання опору, пошуків рішень та підготовки планів «Б», «В» і «Г».
Книжка для тих, хто прагне розвивати професійні навички роботи із текстами. Автори книжки Майкл Меттс і Енді Велфл переконані, що без тексту додатки були би просто набором фігур і значків, а голосові інтерфейси і чат-боти взагалі б не існували. На їхню думку, саме слова роблять програмне забезпечення людиноорієнтованим, тому їхня книжка — про те, як дати ясність користувачам за допомогою текстів.
Книжка про те, як будувати взаємини з клієнтом, завойовувати нові бізнес-ніші й не витрачати час на написання довгих пітчингів. Блер Еннс, досвідчений коуч і бізнес-тренер, допоможе вам побачити та вдосконалити свої слабкі місця, розвинути впевненість у своїх здібностях та послугах, які ви надаєте. А ще — навчить вас правильно позиціонувати себе і відображати власні цінності, адже занадто типовий пітчинг може відштовхнути потенційних клієнтів.
Знижка на книжки!
Ці та інші книжки можна придбати зі знижкою 15% за промокодом hpmnd на сайті видавництва ArtHuss.
ПридбатиЧитайте також
Книжка засновниці Happy Monday та ще 15 новинок на осінь
15 книжкових новинок: про інстамозок, маму Ілона Маска й коли ми нарешті виспимося
Як прочитати 100 книг за рік
Потрібна робота?
Маємо безліч вакансій в креативних індустріях, освіті, IT-компаніях та громадському секторі.
Вакансії
Дякуємо!
Тепер редактори знають.