Всі статті Новини Пошук роботи Увійти в ІТ Кар'єра Історії Розвиток Happy HR Спецпроєкти

Ефективна HR-екосистема: чому це важливо для компанії та як її побудувати

Пт., 01.12.23 Happy HR PR 6 хв читання

Добре налаштована HR-екосистема забезпечує найкращі умови для залучення й розвитку співробітників та допомагає кадровим спеціалістам ефективно керувати людським капіталом. Компанії, які оптимізують бізнес через цифрові технології, для побудови HR-екосистеми використовують комплексні ІТ-рішення.

Якими можуть бути можливості цих рішень і чим корисні компаніям? Розберемо на прикладі поєднання рішень SMART HCM & LMS та SmartPoint Intranet.


Працюйте з персоналом комплексно та ефективно


Система SMART HCM & LMS створена для роботи з найціннішим ресурсом будь-якої організації — співробітниками. Як свідчить назва, інструмент допомагає в управлінні людським капіталом та організації процесу навчання персоналу.

Він складається з 12 модулів, які охоплюють весь спектр завдань HR-спеціалістів. Розглянемо детальніше деякі з них.


Залучення топкандидатів

У модулі «Рекрутинг» передбачена інтеграція з популярними сайтами пошуку роботи, завдяки чому створення та розміщення вакансій, а також робота з відгуками потребує мінімум часу.

Також рішення звільняє рекрутерів від необхідності годинами продивлятися десятки чи сотні резюме з job-сайтів. В HCM-системі можна створювати профілі ідеальних кандидатів, після чого вона самостійно «просканує» відгуки на вакансію та допоможе легко обрати найбільш відповідних претендентів. Запрошення кандидатам на співбесіду також надсилаються автоматично.

Все це не тільки суттєво економить зусилля HR-спеціалістів, але значно підвищує результативність рекрутингу: швидкість реагування може стати вирішальним фактором в «полюванні» на топталанти.  

Не менш важливо правильно долучити новачків до корпоративних процесів. У модулі «Онбординг» можна налаштувати адаптаційні курси для різних профілів, які потім будуть автоматично призначатися кожному співробітнику відповідно до його посади. Такі курси зазвичай містять всю необхідну інформацію про компанію, її бізнес-процеси, внутрішні правила тощо.

Таким чином інтеграція нових колег відбувається легко, швидко і майже без участі HR-спеціалістів.


Постановка цілей і оцінка співробітників

Залучити кваліфікованих фахівців мало. Важливо, щоб професійні амбіції кожного окремого працівника узгоджувалися з ключовими цілями організації. Модуль «Цілепокладання» допомагає досягти такої відповідності.

В системі можна фіксувати персональні цілі для кожного співробітника залежно від його посади, а також контролювати та оцінювати їх виконання.

Також в SMART HCM & LMS є окремий модуль «Оцінка співробітників», який дозволяє налагодити безперервний автоматизований процес оцінювання для штату будь-якого розміру без залучення кадрових спеціалістів.

Гнучкі шаблони дозволяють проводити як груповий, так і індивідуальний моніторинг ключових показників ефективності.


Навчання і розвиток

Професійний розвиток співробітників — один з пріоритетів HR-департаменту будь-якої організації. В процесі навчання зростає цінність працівника, а значить — і цінність, яку він може дати компанії.

Крім того, можливість набувати нові знання і навички — один з потужних факторів, які збільшують лояльність співробітників і значно зменшують коефіцієнт відтоку кадрів.

Модуль «Розвиток навичок та компетенцій» допомагає організаціям розвивати hard skills та soft skills, необхідні співробітникам для покращення своєї ефективності. А також створити для кожного працівника свого роду путівник кар’єрного зростання в компанії та методично просувати його згідно з цим планом.  

У модулі «Індивідуальні плани розвитку» можна один раз створити шаблони для різних посад, після чого система буде автоматично і поетапно призначати навчання співробітникам.

При цьому плани можна створювати для різних цілей, наприклад, для формування кадрового резерву або для підготовки переходу на іншу посаду.

Модуль «E-LEARNING» допомагає налаштувати в організації безперервний та системний процес навчання. Тут можна створити навчальні плани як для компанії в цілому, так і для окремих співробітників, а також відстежувати прогрес.

Завдяки відкритій базі знань кожен працівник може додатково обрати курс для самоосвіти.


Гейміфікація

Ігрові механіки — один з найефективніших способів мотивувати персонал, а заодно й додати різноманіття у щоденний робочий процес.

У модулі «Гейміфікація» передбачені одразу кілька ігрових інструментів, здатних пожвавити корпоративне життя та спонукати працівників до активності й професійних звершень.

Система бейджів дозволяє відзначати співробітників за ті чи інші досягнення. Наприклад, за участь у професійних заходах, активну допомогу новачкам, проходження курсів тощо.

Система подяк дає можливість висловити вдячність колезі за певну допомогу. Крім того, вона додатково сприяє налагодженню комунікації між співробітниками. В обох системах є рейтинги, в яких можна побачити найбільш результативних колег, які сприяють змагальній поведінці.

Також в модулі передбачена можливість створити корпоративний онлайн-магазин подарунків, який ще більше спонукатиме працівників отримувати бейджі.

Річ у тому, що за бейджі система автоматично нараховує бали, які можна використати для придбання речей в магазині. Таким чином активні співробітники можуть отримати не тільки високі місця у рейтингах, але й матеріальні винагороди.


Залучайте працівників до корпоративних процесів


Як свідчить практика, найкраще залучення працівників досягається, коли всі робочі й комунікаційні активності відбуваються в єдиному, добре структурованому цифровому просторі. SmartPoint Intranet — це корпоративний портал на SharePoint, який дозволяє об’єднати всі бізнес-процеси у злагоджену систему.

Завдяки безшовній інтеграції, модулі SMART HCM & LMS логічно вбудовуються в структуру порталу, дозволяючи й HR-спеціалістам, і всім іншим співробітникам працювати з усім масивом даних і ресурсів компанії з єдиного вікна. Таким чином весь HCM- та LMS-функціонал доступний безпосередньо в порталі.


Які завдання допомагає вирішити портал HR-менеджерам?

У першу чергу, портал SmartPoint Intranet дозволяє акумулювати та упорядкувати всю корпоративну інформацію для зручного спільного використання. Будь-який співробітник отримує доступ до бази знань, бібліотеки, інформації про внутрішні політики й правила, організаційної структури та довідника спеціалістів.

Таким чином, HR-відділу не доводиться обробляти велику кількість запитів, насамперед від нових співробітників. Уся необхідна інформація доступна онлайн і логічно структурована.

На порталі також передбачені цифрові кабінети з персональними сервісами для кожного працівника. Там він може самостійно оформити заявку на відгул, лікарняний чи на придбання обладнання, подивитись свій баланс відпустки або виписки по зарплаті, переглянути свої завдання та їхній статус.

Ці сервіси звільняють HR-менеджерів від великого обсягу рутини та створюють комфортні умови роботи для співробітників.

Крім того, портал дозволяє більш ефективно і системно залучати персонал до корпоративних процесів: знайомити з новинами, сповіщати про внутрішні події та нововведення.

Завдяки корпоративному календарю, синхронізованому з персональними календарями, працівники ніколи не пропустять важливі заходи. А в категоризованій медіатеці можна буде легко знайти фото- і відеозвіти про події.


Інтеграція полегшить робочі процеси


Будуючи HR-екосистему, важливо врахувати можливість легко включати в неї всі необхідні для роботи додатки та системи. Однією з переваг порталу SmartPoint Intranet є те, що він вже інтегрований з платформою Microsoft 365.

Це означає, що якщо ви завантажуєте документи до порталу, то можете працювати з ними, користуючись перевагами таких інструментів, як Word Online, Excel Online, PowerPoint Online. А також — обговорювати документи з колегами за допомогою комунікаційної платформи Microsoft Teams.

Крім того, ви можете безшовно додавати інші продукти екосистеми Microsoft. Наприклад — рішення для кадрового обліку SMART Payroll з програмою для розрахунку заробітної плати або ж інструмент Power BI, який дозволить зручно аналізувати дані про співробітників, отримані з SMART HCM & LMS.

Такий інструмент, як Microsoft Viva Engage, дозволяє створити корпоративну соціальну мережу, в якій співробітники можуть неформально спілкуватися в спільнотах за інтересами.

Viva Insight — своєрідний персональний консультант співробітника, який аналізує його робочу активність та дає поради для підвищення продуктивності. Viva Topics — інструмент організації бази знань по певних темах з контактами експертів. Будь-який співробітник може отримати необхідні матеріали або консультацію у пару кліків.

Набір інструментів і систем може буди досить широким. Завдяки сучасним ІТ-рішенням є можливість автоматизувати й покращити будь-який бізнес-процес в компанії. А з появою новітніх функцій AI та можливостей Copilot, поняття автоматизації стало набагато ширшим та багатограннішим пластом у побудові бізнес-екосистеми кампаній.

Якщо ви бажаєте дізнатися більше про те, як за допомогою комплексного рішення побудувати HR-екосистему, яка підійде саме вашій організації — замовте консультацію за посиланням.

Шукаєте роботу?

У нас на сайті багато вакансій від крутих українських та міжнародних компаній 👉

Вакансії

Читайте також

Не тільки оформити відпустку: 8 проблем, які може вирішити HR

Що таке корпоративна культура компанії і як зрозуміти, що з нею не все гаразд?

Зміни, емоції, щастя: 5 книг для HR-ів та чому їх важливо прочитати

Розсилка, що розвиває вашу кар'єру

Підписуйтесь на щотижневу розсилку від головної редакторки Happy Monday з підбіркою найцікавішого контенту тижня, новин та кар'єрних можливостей.

Більше
Відгук

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: