Засновники компанії Netflix Марк Рендольф та Рід Гастінгс перевернули телебачення та кіноіндустрію, забезпечивши користувачам розваги на новому рівні. Їхні правила успіху визначають головні аспекти сучасного бізнесу та надихають підприємців і лідерів у будь-якій галузі. Що ж робить самого Марка Рендольфа ефективним у його роботі — читайте у нашій статті.
Сконцентруйтеся та просто почніть
Ми прагнемо приділяти більше уваги здоров’ю, правильно харчуватися та більше рухатися, а ще вивчити іноземну мову, опанувати музичний інструмент, читати більше книг замість новин та покращити сон.
Завжди сотня завдань, які треба виконати, проте час та ресурси знайдуться лише на кілька з них. Тому найбільша помилка — намагатися зробити всі лише на 5%, замість обрати кілька пріоритетних та виконати їх на 125%.
Наприклад, Рендольф поставив собі за мету три години на тиждень займатися італійською, яку він давно хоче вивчити, а також щотижня робити допис у своєму блозі, де він ділиться порадами та інсайтами для підприємців.
І подібно до того, як ви намагаєтеся завести двигун авто, найважче — на початку: потрібні зусилля, аби привести все в рух, але потім, вже набравши темп, необхідно просто підтримувати його.
Звільніть голову від зайвого
Марк Рендольф може залишити вдома гаманець, проте жовті картки формату 3х5 та ручка в нього завжди з собою.
Протягом дня він записує думки, ідеї та нагадування про важливі дзвінки та не боїться, що забуде їх, коли повернеться додому. Ввечері він складає з них список справ. Для цього має спеціальний блокнот. На одній сторінці він розподіляє завдання між категоріями: «Головне», «Другорядне» та «Інше».
Рендольф каже, що випробував майже всі інструменти та додатки для планування справ, проте не знайшов для себе нічого кращого, ніж просто записувати їх.
Перш за все, виписування кожного невиконаного завдання на нову сторінку спонукає переосмислити його. Чи змінилися пріоритети? Чи це може зачекати? Чи можна попросити когось зробити це? Чи краще взагалі не робити? (метод матриці Ейзенхауера, про який ми писали раніше). Включаючи лише кілька пунктів у стовпець «Головне», Рендольф зосереджується на тому, що є важливим, а не терміновим — виконує те, що потрібно, а не просто викреслює легкі та прості завдання.
Також він приділяє багато уваги категорії «Інше». Якщо завдання затримується в ній довго, це змушує запитати: «Чи його справді потрібно виконати, чи це просто бажання?» На такий випадок Рендольф має в телефоні список «Колись»: наприклад, туди входять ідеї для майбутніх постів у соцмережах.
Список завдань може бути довгим, в ньому трапляються складні або невирішені питання. Проте Марк знає, що нічого не забув, тому може спокійно засинати звечора, не турбуючись, і повернутися до списку вранці.
Сходіть на прогулянку
Нескінченні продуктові спринти, потоки текстових повідомлень та сповіщень змушує нас постійно бути в роботі та думати про роботу. І це веде до стресу та вигоряння.
Рендольф вирішив, що мало просто говорити своїм співробітникам, наскільки важливий баланс між роботою та життям. І треба спершу подати їм позитивний приклад.
Працюючи в Netflix, він щовівторка виходив з офісу рівно о 17:00 заради романтичної вечері з дружиною. Якщо виникала якась кризова ситуація, разом з командою вони мусили вирішити її до 17:00. Якщо ж виникали питання до нього, їх можна було обговорити, поки Рендольф прямував до свого авто. Це не тільки допомагало проводити більше часу із сім’єю, а й спонукало команду теж відводити більше часу для себе.
Тож Рендольф радить вам спершу сходити на прогулянку, а вже потім дочитати цю статтю.
Не бійтеся просити про допомогу
Незалежно від того, як багато роботи ви вже зробили самостійно, в якийсь момент потрібно буде попросити про допомогу. І тому Рендольф вважає, що одна з найважливіших навичок — це здатність заохотити людей до спільної справи.
Незалежно від того, чи ви власник стартапу, чи вчитель, який залучає батьків до шкільного заходу, лідер благодійної організації, який збирає раду довірених осіб, чи студент, який переконує друзів створити свій проєкт — у кожному випадку ви шукаєте людей, які раді допомогти, оскільки вони зацікавлені в результаті.
Наймання людей, коли у вас немає можливості платити їм, змушує вас зрозуміти їхню мотивацію, аби доручати завдання, які для них мають значення. Ви навчаєтесь знаходити рівновагу між цікавими задачами та обов’язковими.
Люди, мотивовані місією так само як і ви, легко затримаються з вами в кінці дня, або витратять свій час на вихідних.
Найважливіше робіть самі
Рендольф вважає, що генеральний директор має три основні відповідальності: розуміти напрямок розвитку компанії, грамотно керувати бюджетом та створити сильну команду. Тому ніколи не передоручає своїм підлеглим цю відповідальність.
Наприклад, шукаючи талановитого спеціаліста, він звертається до трьох людей, яким довіряє: «Назвіть п’ять людей, яких ви знаєте, хто міг би виконати цю роботу якнайкраще». Йому важливо знайти найсильніших, навіть якщо вони вже мають роботу, і переконати їх працювати з ним.
За словами Рендольфа, компанії, що володіють винятковим резервом талантів, не стали такими випадково. Їхні засновники поклали на це багато зусиль.
Усе відкладаєте пошук роботи?
Знайдіть, нарешті, круту вакансію! У нас є з чого обрати 😉
ВакансіїЧитайте також
Делегувати, цінувати свій час та гарно спати: 5 правил успіху Сема Альтмана
Як бути продуктивним і встигати більше: секрети спеціалістів Precoro
Що таке піраміда Франкліна та як її використовувати у роботі та житті
Дякуємо!
Тепер редактори знають.