Всі статті Новини Пошук роботи Увійти в ІТ Кар'єра Історії Розвиток Happy HR Спецпроєкти

Корисний ресурс: сервіс страхування Ensuria, який полегшує роботу ейчарам

12.01.23 Happy HR PR 4 хв читання

Сьогодні медичне страхування стає стандартним бонусом для працівників. Це означає більше навантаження для HR-спеціаліста: від вибору поліса до відстеження страхового випадку. Втім, є сервіс, здатний перебрати на себе всі страхові питання й полегшити роботу людині, яка відповідає за корпоративне страхування в компанії. Розповідаємо про Ensuria.


Корпоративне страхування — база чи додатковий бонус?


Однозначно база. Давайте чесно: кандидати все рідше питають про корпоративне страхування на співбесідах, бо очікують, що турбота й базові потреби команди — за замовчуванням у пріоритеті компанії. Згідно з нашим внутрішнім дослідженням, для 60% IT-спеціалістів наявність страхування набагато актуальніша, ніж плюшки в офісі.

Під час повномасштабної війни потреби у страхуванні, звісно, змінилися. Наприклад, замість страхування від COVID-19 компанії все частіше питають про компенсації для цивільних при отриманні травм унаслідок військових дій, про страхування команд за кордоном тощо. Тепер це — наша реальність.

Важливість самого страхування тільки підвищилась. Так, у порівнянні з 2021 роком, кількість клієнтів Ensuria зросла на 25%. Це означає, що все більше роботодавців хочуть додати страхування у свій стандартний пакет бонусів. Коли навколо стільки нестабільності, важливо знаходити точки опори, аби продовжувати працювати й жити. Тож у роботодавця з’явилася нова важлива роль — бути острівцем надійності для команди, хоча б із питань, де можна знайти лікаря, коли захворів. Що менше побутових проблем у працівників, то стабільніше вони почуватимуться, а отже — покажуть кращий результат роботи в цих складних умовах. 

Як сервіс страхування Ensuria полегшує роботу ейчарам
Дані компанії Ensuria

Про те, що страхування — додатковий бал у карму бренду роботодавця, нагадувати не будемо. Ви й самі знаєте, що шукати спеціалістів важко, а втримати класних профі в команді — ще важче.


Страхування — головний біль для ейчарів


Компаніям потрібне страхування, щоб залучити й утримати класних спеціалістів, адже кандидати розраховують на страховий поліс за замовчуванням. Усе зрозуміло, якби не одне «але»: страхування — це головний біль для HR.

Підібрати та оформити страхування для кожного співробітника, а раптом що — ще й простежити, щоб знайшли лікаря, допомогли та все компенсували. Виходить, що на HR-фахівця падає купа додаткових завдань, пов’язаних зі страхуванням. Бо класичні страхові компанії лише надають послуги, але не займаються підтримкою. 

Щоб ейчар займався своїми прямими обов’язками, існують страхові брокери, які перебирають всі страхові питання на себе. Один із них — це Ensuria, страховий диджитал-помічник ейчара, який перетворює страхування на сервіс.

Як сервіс страхування Ensuria полегшує роботу ейчарам


Як працює Ensuria?


Схема така: якщо компанія вирішує оформити корпоративне страхування через Ensuria, то всі завдання можна делегувати. HR-спеціаліст більше не витрачає час та увагу на страхування, усім займається персональний менеджер:

  • підбирає найкращі цінові пропозиції від топових страхових компаній, щоб і команда була задоволена, і фінансовий відділ не страждав;
  • формує страховий продукт під потреби компанії, щоб оптимізувати ціну й підібрати найнеобхідніше для працівників;
  • займається договорами та іншою бюрократією;
  • формує й подає всі звіти по користуванню страховими продуктами, аби ви завжди тримали руку на пульсі;
  • забирає на себе підтримку команди та розв’язання її питань.

На відміну від інших страхових брокерів, Ensuria має цілу команду турботи, яка працює 24/7 — без перерв і вихідних. Де б не опинилися ваші працівники, допомогу нададуть миттєво. У Ensuria працюють 60+ співробітників, серед яких і лікарі, які завжди на зв’язку, щоб надати професійну консультацію. Також Ensuria розробляє власні цифрові продукти: телемедицину, застосунок, вебмагазин, унікальні поліси тощо, які і перетворюють її зі страхового брокера на сервісну іншуртек-компанію (з англ. insurance technology — страхові технології).

Як сервіс страхування Ensuria полегшує роботу ейчарам
Команда турботи Ensuria

Ви напевно подумали: «Це, мабуть, дуже дорого!». А от і ні: і персональний менеджер, і підтримка команди турботи — безплатні. Усе сплачує страхова компанія, яку ви обрали, це входить у вартість корпоративного поліса.  

Отже, що в підсумку? Можна звернутися до страхової компанії напряму та постійно вирішувати все самостійно, а можна оформити страхування через Ensuria і делегувати їм усі страхові питання 😌 

Читайте також

5 HR-трендів та викликів, до яких варто готуватися вже сьогодні

Як запобігти «тихому звільненню» працівників: 8 технік для HR

Тимбілдинг, що рятує життя: як курси першої допомоги стають трендом

Розсилка для компаній-роботодавців від CEO Happy Monday

Розсилка з головними новинами ринку найму та бренду роботодавця, а також оглядом головних оновлень платформи для роботодавців.

Більше
Більше Більше для компаній
Пошукачу
Для компаній
Увійти
Є ідея!