Кризові періоди завжди підсвічують переваги працевлаштування у соціально відповідальних міжнародних компаніях. З початком повномасштабної війни на перше місце серед переваг роботодавця вийшли надійність та турбота про співробітників. Тому міжнародна група Credit Agricole створила фонд солідарності на суму 10 мільйонів євро для підтримки працівників в Україні. З них 2,15 мільйона євро вже спрямовані на підтримку команди, частково — на допомогу тим, хто втратив домівку або здоров’я через війну. Крім цього, компанія запровадила низку ініціатив для фінансової та моральної підтримки команди.
Детальніше про те, як Credit Agricole Bank дбає про українських колег та їхні родини, розповідає HR-директорка Credit Agricole в Україні Олена Урусова.
Двічі підвищили зарплату, покращили пакет страхування та дозволили працювати віддалено
Ми в Credit Agricole розуміємо, що підтримка роботодавця вкрай важлива у складні часи. Тож за час повномасштабної війни банк уже двічі підвищував зарплату команді та спрямував 100 мільйонів гривень на додаткові виплати співробітникам. Також підвищили ліміти по деяких важливих послугах в пакетах страхування життя та здоров’я. На 2024 рік у нас також запланований щорічний перегляд окладів та виплата річного бонусу.
Окрім фінансової допомоги, ми дбаємо про те, щоб співробітники вчасно ходили у відпустку та відпочивали. Якщо виникає потреба — кожен може звернутися за психологічною підтримкою до спеціалістів. А компанія своєю чергою намагається плекати теплу корпоративну культуру і забезпечувати турботливу атмосферу.
Наразі не всі роботодавці можуть вчасно та в повному обсязі виплачувати заробітну плату, не кажучи вже про те, щоб співпереживати горю кожного співробітника й надавати додаткову матеріальну допомогу. Тому для мене ця підтримка є ще одним доказом того, що Credit Agricole — найкращий банк і роботодавець.
Команда банку в Україні налічує 2200 співробітників. На початку повномасштабної війни за кордоном опинилося 15% персоналу. Ми організовували евакуацію колег та їхніх родин із небезпечних регіонів, зокрема до країн присутності нашої групи — Польщі, Німеччини, Португалії. Зараз за кордоном залишається 8% співробітників, більшість із них долучаються до роботи віддалено. Фахівці, що перебувають в Україні, також можуть працювати дистанційно, якщо їхня присутність в офісі чи відділенні не є критично необхідною.
Для банку головні умови продовження співпраці зі співробітниками з-за кордону — ефективне виконання завдань, постійна залученість у роботу, безперервний зв’язок з командою та активна участь у житті колективу. Проте ми всіляко заохочуємо колег відвідувати офіс, влаштовуємо командні заходи, намагаємось наповнити щоденне офісне життя цікавими подіями. Разом із цим відділення Credit Agricole щодня відкривають свої двері для клієнтів.
Війна перевіряє відносини на міцність. І Credit Agricole пройшов цю перевірку бездоганно. Я і мої рідні безмежно вдячні нашій великій сім’ї Credit Agricole, зокрема усім колегам із Франції, Польщі, Румунії та інших країн, які об’єднали зусилля, щоб допомогти Україні та нашій команді.
Організували перекваліфікацію та навчання співробітників
У нас успішно діє програма перенавчання спеціалістів, які через евакуацію втратили можливість виконувати звичні для себе обов’язки. Щоб забезпечити їх роботою, ми організували масову перекваліфікацію персоналу. HR-команда проводила ретельний відбір, розповідала про нові можливості, організовувала день кар’єри, внутрішній ярмарок вакансій, експрес-інтерв’ю тощо. Програма охопила 12% співробітників.
Сьогодні це стало окремою частиною нашої рекрутингової стратегії, в рамках якої ми фокусуємося на розвитку співробітників та їхньому переході на нові посади. За цей проєкт компанія отримала нагороду в номінації «Нестандартний рекрутинг» в межах премії «HR-бренд Україна 2023».
Щоб розвивати колег, ми долучаємо їх до власних навчальних проєктів, де спікерами та менторами виступають менеджери банку й зовнішні експерти. Нашому флагманському проєкту Агрошкола вже 6 років. За цей час 90 спеціалістів банку взяли у ньому участь та поглибили свою аграрну експертизу. Уже під час повномасштабної війни ми запустили Proximity University — корпоративний університет Credit Agricole, де співробітники можуть обрати один з п’яти факультетів залежно від свого фаху та інтересів. А ще у нас є Managerial school, в рамках якої ми готуємо нових лідерів та кадровий резерв на ключові посади банку. 90% керівних посад у банку закриті саме внутрішніми кандидатами — ми розвиваємо своїх людей.
Крім цього, банк компенсує вивчення іноземної мови та проходження зовнішніх освітніх курсів.
Допомагаємо талановитій молоді зі стартом успішної кар’єри
Ми наймаємо багато молоді, адже вони мають свіжий погляд на робочі процеси та допомагають бачити ситуацію з різних кутів. Щоб успішно адаптувати молодих фахівців, стараємося створити для них максимально комфортні умови: надаємо менторів, які допомагають освоїти важливі навички, плануємо їхній розвиток, розробляємо прозору систему оцінювання тощо.
Прийшовши в Credit Agricole, я багато чого не знав. Але мій ментор був професійний та терплячий, колеги — привітні, а сама програма онбордингу — добре організована. Я ніколи не відчував себе некомфортно, навіть коли запитував, здавалося б, елементарні речі. Я швидко набрався досвіду та нових знань і з позиції Strong Junior виріс до Middle. За перші місяці моєї роботи я долучився до розробки трьох роботів. Сьогодні я більш впевнений у своїй експертизі, а команда прислухається до моєї думки як технічного фахівця.
У нас молодий та амбітний колектив. Ми завжди працюємо командою, допомагаємо одне одному та знаходимо спільне рішення. У нас ніколи не було установки, що ми не зможемо щось виконати чи досягти. Напевно, найбільшим викликом особисто для мене було розвинути свою професійну експертизу за короткий час, оскільки я прийшла в Credit Agricole без досвіду роботи у банківській сфері. Довелось докласти багато зусиль, щоб вивчити норми законодавства, механізми, процеси, розібратись, як працює кожний департамент. Але завдяки підтримці з боку команди мені це чудово вдалося.
Волонтерство стало частиною нашої корпоративної культури
Співробітники Credit Agricole сьогодні не лише банкіри, але й волонтери. Ми активно розвиваємо культуру донорства крові. В рамках програми корпоративної соціальної відповідальності WeCare! наші співробітники регулярно долучаються до днів донора в низці міст України.
Перший досвід донорства крові змінив мої уявлення про цей процес. Виявилося, що це швидко, безболісно і навіть корисно для здоров’я! А ще я рада, що таким чином долучилася до флешмобу від благодійного фонду «Твоя опора» і допомогла дітям з вродженими вадами серця.
Банк слугує гарним прикладом соціальної позиції та драйвером для команди. З початку повномасштабної війни Credit Agricole спрямував 97 мільйонів гривень на благодійність та підтримку лікарень і постраждалих. А також компанія організувала тренінги з надання першої домедичної допомоги для всіх охочих у Львові, Івано-Франківську, Києві, Полтаві, Кропивницькому та інших містах. Понад 250 небайдужих учасники тренінгів опанували базові навички надання першої допомоги та отримали міжнародні сертифікати.
Колеги намагаються бути корисними на своєму місці та робити все, що в їхніх силах, аби допомогти тим, хто потребує цього найбільше. Так, співробітник запорізького відділення Олексій разом з командою у перші дні повномасштабного вторгнення вивезли хворих дітей із Маріуполя та зібрали кошти на закупівлю необхідних їм ліків та їжі. Також вони постачали харчі та гуманітарну допомогу місцевій територіальній обороні та воєнному госпіталю і передавали їжу колегам в окуповані міста Пологи та Гуляйполе. А завдяки нашій колезі Юлії із головного офісу банку 25 дітей-сиріт з Харкова отримали одяг, засоби гігієни, продукти, медикаменти та інші необхідні для життя речі.
Команда Credit Agricole пережила разом не одну кризу, і щоразу ми стаємо ще більш згуртованими та чуйними до потреб одне одного. Тож тримаємося і зараз та працюємо заради мирного майбутнього в Україні.
Хочете розповісти про себе?
Пропонуємо разом підготувати нативний матеріал про вашу компанію в медіа Happy Monday
ДеталіЧитайте також
Навіщо банку плекати різноманіття: інтерв’ю з HRD Credit Agricole
Стабільність, комфорт, перспективи: 10 причин будувати кар’єру в банку
Як підтримати та мотивувати співробітників у воєнний час
Дякуємо!
Тепер редактори знають.