Всі статті Новини Пошук роботи Увійти в ІТ Кар'єра Історії Розвиток Happy HR Спецпроєкти

Як я взяв участь в освітньому проєкті та виграв навчання на MBA

02.11.21 Історії PR 5 хв читання

Владислав Бандурін — переможець першого сезону освітнього проєкту «Гра в довгу». Це курс для молодих підприємців, який на початку року запустили платіжна платформа Fondy* за підтримки Київської школи економіки та платформи Дія.Бізнес. 

Владислав успішно пройшов усі етапи проєкту: від лекцій з тестами до написання фінальних бізнес-есе. Серед 5400 учасників саме його стратегію з масштабування власного стартапу журі визнало найкращою та присудило йому головний приз 30 жовтня Владислав розпочав навчання на програмі MBA у Київській школі економіки. А сьогодні ділиться враженнями та очікуваннями.

Владислав Бандурін
Владислав Бандурін

Мене звати Владислав Бандурін, мені 22 роки, я з Краматорська. Мій проєкт StudSearch.org — це платформа, де абітурієнти можуть зв’язатися зі студентами з різних вищих навчальних закладів України, щоб дізнатися про навчання там із перших вуст. 


Про власний стартап


На ідею мене надихнув власний досвід. Свого часу мені було дуже складно обрати, куди вступати: я вагався між математикою, економікою та фізикою. Врешті обрав КПІ, тому що там був схожий на StudSearch сервіс, який допомагав абітурієнтам. Завдяки йому я поспілкувався зі студентами різних спеціальностей і дізнався потрібну інформацію, що мало найбільший вплив на мій вибір. А в інших універах такого й близько не було. Тоді я подумав: з цією проблемою треба щось робити. 

Задум зрів чотири роки. Я вступав на магістратуру і знову опинився в ситуації браку інформації для абітурієнтів. Тоді я поділився думкою про створення StudSearch з другом і запалив його цією ідеєю. Дмитро — дуже талановитий програміст, разом ми реалізували проєкт буквально за місяць: я продумав концепцію, а Діма створив сайт. Ми запустилися за три тижні до закінчення вступної кампанії, але навіть за цей час встигли отримати підтвердження того, що StudSearch — потрібний сервіс. Це надихнуло нас на велику ітерацію в цьому році.


Про користь від проєкту «Гра в довгу»  


Про проєкт я дізнався від друга — засновника компанії DataRoot Макса Фролова. Він дав мені чимало корисних бізнес-порад, тому я дослухався й до його рекомендації взяти участь у проєкті платіжної платформи Fondy, Мінцифри та Київської школи економіки «Гра в довгу». 

«Гра в довгу» від Fondy


У той період ми з Дмитром якраз активно розвивали StudSearch: готувалися до вступної кампанії, робили редизайн сайту. Тематика лекцій проєкту багато в чому відповідала тому, що ми планували робити: «Гра в довгу» ніби структурувала нашу стратегію. 

Наприклад, було дуже «в тему» почути про маркетинг: коли Ольга Малиш (засновниця креативної агенції Friends of Brands — прим. ред.) розповідала про види стратегій, я побачив робочий варіант для нашого проєкту. Є така модель — Create-Build-Expand: коли ми концентруємося на найактивніших користувачах. У StudSearch це студенти-активісти, які «горять» соціальними проєктами та хочуть допомагати студентському ком’юніті. Завдяки їм проєкт набуває розголосу — і це дуже круто! За допомогою сарафанного радіо та невеликих інвестицій у рекламу цього літа наш сайт відвідали 20 000 унікальних користувачів. 

Наразі на платформі зареєстровані 1200 студентів зі 146 університетів України. Найпопулярніші серед абітурієнтів — КПІ, КНУ ім. Тараса Шевченка, Університет Грінченка, Києво-Могилянська академія, КНЕУ та НАУ. Далі йдуть харківські та львівські університети.

Я хочу, аби кожен абітурієнт України, навіть з найменшого села, мав змогу поспілкуватися зі студентами будь-якого вишу, дізнатися більше про свою спеціальність і зробити вибір свідомо. 

Чи бачу я в StudSearch майбутнє основне джерело доходів? Не можу зараз сказати точно, спочатку ми маємо масштабувати проєкт і перевірити кілька гіпотез з монетизації. Класичні схеми тут можуть не спрацювати: ми не хочемо, наприклад, робити рекламу якимось конкретним закладам освіти й мати за це гроші. Це суперечить ідеології сервісу, ми хочемо давати об’єктивну інформацію.

«Ми придумали “Гру в довгу” і саме так назвали цей проєкт, тому що як бізнес знаємо, через що доводиться проходити підприємцям. Особливо в Україні, де саме поняття підприємництво ще якихось 30-40 років тому було синонімом злочину. Щоби зростати і конкурувати на міжнародному ринку, нам треба навчитись грати в довгу. Тобто замість “швидких курсів натхнення” вивчати економічні закони й застосовувати їх на практиці».
Андрій Бабкін, Chief Brand Officer платіжної платформи Fondy


Про роботу й приклади для натхнення


Зараз я займаюся розробкою рішень на базі штучного інтелекту в компанії AutoDoc та у вільний час працюю над StudSearch. Багатозадачність мене не лякає, бо я ще з третього курсу поєдную навчання з роботою. Підтримувати продуктивність допомагає спорт, який дозволяє відволіктися та розвантажити мозок.

Хоча до ідеального ворк-лайф балансу ще далеко: мене захоплюють багато речей — від програмування, математики й економіки до психології та маркетингу. Іноді дуже складно вибрати щось одне, тому я намагаюсь поєднувати сфери, що мене приваблюють, в роботі. Можливо, через це мене свого часу так захопила сфера Data Science — адже це комбінація програмування, математики та бізнесу. 

Мене надихають інноваційні підприємства, що полегшують життя людям та викликають любов у своїх клієнтів. Я захоплююся історією «Нової пошти». Це приклад того, як за рахунок наполегливої праці та стратегії диференціації засновники побудували бізнес з нуля. Зараз це інноваційна компанія, яка вже займає ~75% ринку і безперервно продовжує працювати над якістю свого сервісу. 

Подобається й те, що робить Андрій Федорів — засновник маркетингового агентства, яке допомогло багатьом українським брендам стати дійсно крутими. Також мені до вподоби концепція sharing economy, яскравим прикладом якої є AirBnB та Uber. Це приклади агрегаторів, які змогли дати людям інший погляд на звичні речі. До речі, наш StudSearch.org — це також агрегатор, але для волонтерів з різних університетів, які прагнуть поділитися досвідом свого навчання.


Про навчання на МВА


Я з нетерпінням чекаю початку навчання у Київській школі економіки: MBA — це дуже крутий ривок для мене. Отримані знання я зможу задіяти і в тій галузі, де зараз працюю, і в моїх власних проєктах, адже розуміння бізнес-процесів допомагає оптимізувати використання ресурсів у будь-якій сфері. 

Підприємець повинен знати, як працює економіка, яка саме бізнес-модель краще підходить для його проєкту, має вміти розробляти стратегію розвитку свого підприємства, розуміти, яка команда потрібна для втілення цієї стратегії та як правильно організувати всі процеси в компанії.

Звісно, можна вчитись цього самостійно, але це як вчити математику, самотужки виводячи кожну формулу: це реально, але потребує багато часу, спроб та помилок. А можна скористатися досвідом людей, які вже пройшли цей шлях, зіткнулися з тими ж труднощами та знають, як їх можна вирішити.

Я давно зрозумів, що без таких знань у підприємництві далеко не заїдеш, а завдяки проєкту «Гра в довгу» ще раз переконався, що багатьох помилок при побудові стартапу можна було б оминути, якщо володіти знаннями, які нам давали на лекціях. У мене дуже багато ідей для стартапів, і я переконаний, що бізнес-освіта навчить мене правильно їх валідувати та більш ефективно втілювати в життя.


Fondy — це платіжний сервіс для великих і малих бізнесів. Підключає онлайн-платежі по всьому світу, допомагає приймати оплати картами за допомогою Apple і Google Pay або будь-яким іншим зручним способом.

Шукаєте такі ж круті можливості для розвитку?

Заходьте до нашого розділу «Конкурси» й шукайте, де проявити себе 👉

Конкурси

Читайте також

6 порад для студентів, які хочуть почати кар’єру ще під час навчання

З вишу — відразу до великої компанії. Історії трьох стажерів АТ «Укртелеком»

Як навчатись, працювати і вижити: 3 історії та 7 лайфхаків

Розсилка, що розвиває вашу кар'єру

Підписуйтесь на щотижневу розсилку від головної редакторки Happy Monday з підбіркою найцікавішого контенту тижня, новин та кар'єрних можливостей.

Більше
Більше Більше для компаній
Пошукачу
Для компаній
Увійти
Є ідея!
1
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x

Дякуємо!

Тепер редактори знають.