Всі статті Новини Пошук роботи Увійти в ІТ Кар'єра Історії Розвиток Happy HR Спецпроєкти

Інструменти професії: з чим працює SMM-менеджер в агентстві

17.06.21 Кар'єра 5 хв читання

Починаємо розпитувати фахівців різних професій про те, які інструменти вони використовують у роботі та як планують своє навантаження. Про те, з чим працює SMM-менеджер, розповідає Віка Богомаз із SMM-агентства wishdo.

1623919933 Віка Богомаз min

Мене звуть Віка Богомаз, я працюю в SMM-агентстві wishdo вже три роки. За цей час я попрацювала близько з десятьма проєктами з різних сфер, а зараз поєдную роботу SMM-спеціалістки з куруванням освітніх проєктів на тему SMM, які є в агентстві.


Інструменти, які ми використовуємо в роботі

Bitrix 24: для постановки задач одне одному 

Він доволі зручний: можна поставити задачу як одній людині, так і кільком відповідальним колегам, додати спостерігачів, делегувати завдання, відмічати початок та завершення роботи над задачею. Тут також зручно слідкувати за своїми робочими задачами, які надходять від команди, — вони сортуються за проєктами.


Google-таблиці: для відслідковування завантаженості членів команди 

Ми плануємо робочий тиждень у Google-таблицях: вносимо необхідні справи, відводимо під них потрібний проміжок часу, плюс закладаємо час на форс-мажори та незаплановані завдання, які можуть з’явитися. І, наприклад, коли є необхідність поставити задачу дизайнеру, можна зазирнути в їхню таблицю завантаженості й подивитися, у кого є вільні «віконця». Це допомагає нам реалістично планувати свій час та не навантажувати тиждень більшою кількістю завдань, ніж можливо виконати фізично.  

І загалом для зберігання та обміну файлами ми використовуємо Google Workspace.


Google-календар: для планування зустрічей, дзвінків, відпусток тощо

Це допомагає кожному члену команди розпланувати свій час, а також бачити, наприклад, коли колега бере участь в якомусь обговоренні та не може тобі відповісти у цей момент.


Zoom: для дзвінків

Використовуємо його як для проведення робочих зустрічей між членами команди, з клієнтами, так і для проведення неформальних зустрічей, як-от нашого агентського книжкового клубу 🙂


Інструменти безпосередньо для SMM-фахівців

  • Creator Studio — для планування дописів. Це офіційний інструмент від Facebook, тому використовувати його для відкладеного постингу безпечно.
  • Inshot — для швидкого монтажу та додавання музики на відео прямо з телефону.
  • Canva — для створення найрізноманітнішого візуального контенту: від оформлення Stories / допису за шаблоном чи власним дизайном до створення презентацій.
  • Facebook Business Suite — додаток, серед опцій якого є зручне відображення непрочитаних коментарів та вхідних повідомлень. Це допомагає не губити їх, навіть якщо в профілі відбувається дуже активна комунікація.
  • Instories — додаток з анімованими шаблонами для Stories. Деякі з них досить впізнавані, але в платній версії, яка коштує близько $7 на місяць, є доступ до більшої кількості шаблонів, а також можливість адаптувати їх під себе: змінювати колір, встановлювати свої шрифти. Зручно, коли є необхідність створити естетичну Stories швидко та самостійно, без допомоги дизайнера.


Інструменти для особистого планування


Я дуже часто тестую різні інструменти для планування власного часу — і роботи, і відпочинку. Під настрій, потребу та зручність у даний момент, це може бути:

  • блокнот для щоденних справ, куди я від руки записую плани у два блоки — робота та особисте життя;
  • Trello для більш довгострокових задач (на місяць-півтора), де я ділю дошку на кілька основних сфер, таких як робота, дім, здоров’я, розвиток, відпочинок, і додаю стовпчик, куди переношу картки з виконаними завданнями, щоб побачити, що було зроблено;
  • «Нотатки» в телефоні — коли треба щось швидко записати та не забути. Наприклад, вночі я можу пригадати щось важливе, що треба зробити зранку, записую і ставлю галочку, коли завдання виконане.


Бонус: корисні ресурси для SMM-спеціалістів

  • Bazilik Media, Vector, MMR. Це ресурси, де можна дізнаватися новини про світ діджиталу, оновлення соцмереж, кейси, читати цікаві статті.
  • «Кинжал». Нещодавно відкрила для себе цей ресурс — дуже цікаве візуальне медіа про Soft Skills. Головний редактор видання — Максим Ільяхов, автор «Пиши. Скорочуй».  
  • wishdo говорит. Ми в агентстві маємо проєкт із подкастами для тих, хто цікавиться темою SMM. Говоримо про маркетинг, комунікацію, планування часу, тексти, таргет, запрошуємо гостей 😊

Шукаєте роботу?

У нас на сайті є ціла рубрика з пропозиціями для SMM-фахівців та копірайтерів 👉

Вакансії

Читайте також

Скільки заробляють спеціалісти з комунікацій в Україні? Результати дослідження

Що ви знаєте про роботу в діджиталі? Тест

Як початківцю потрапити на роботу в комунікаційне агентство?

Розсилка, що розвиває вашу кар'єру

Підписуйтесь на щотижневу розсилку від головної редакторки Happy Monday з підбіркою найцікавішого контенту тижня, новин та кар'єрних можливостей.

Більше
Більше Більше для компаній
Пошукачу
Для компаній
Увійти
Є ідея!

Дякуємо!

Тепер редактори знають.