8 червня пройшов must visit захід для всіх, хто працює з брендом роботодавця в Україні, — Employer Branding Community Day, організований однойменною спільнотою. Спеціалісти з DataArt, MacPaw, ELEKS, Readdle, Fozzy Group, Uklon, Roosh, Genesis та багато інших обговорили сучасні виклики сфери й обмінялись досвідом. Ділимось корисними інсайтами з події та новинами спільноти.
Про Employer Branding Community
Employer Branding Community — це професійна спільнота, яка об’єднує українських спеціалістів із брендингу роботодавця, створює можливості для їхнього професійного зростання та розвиває брендинг роботодавця як бізнес-функцію.
Катерина Андрущенко,
співзасновниця Employer Branding Community та Head of Employee Relations в ELEKS:
«Нашій спільноті вже понад 7 років. Це безпечне середовище, де можна спитати будь-що та швидко отримати відповідь і підтримку однодумців. Коли ми ділимося досвідом, ми допомагаємо одне одному зростати й у такий спосіб робимо українських роботодавців кращими та конкурентними на світовому ринку праці. Одна з ключових цінностей, яку поділяє наша спільнота, наші спікери та партнери, — це соціальна відповідальність. За весь час ми зібрали донатів на 839 475 грн, і я дуже тішусь, що ця цінність залишається з нами й надалі».
Інсайти з Employer Branding Community Day
Зовнішні комунікації
#1. Ви можете не робити паузи в зовнішніх комунікаціях, але потрібно усвідомлювати свою відповідальність за те, що ви транслюєте назовні в поточних умовах. Варто враховувати суспільні настрої, контекст та по-різному комунікувати на різних ринках.
Анна Великоіваненко,
EBC Leadership Team Member & Global Employer Branding and Communications Director:
«Два питання, які найбільше цікавлять зараз ком’юніті employer branding спеціалістів в Україні, стосуються контекстів та як із ними працювати. Наразі в людей, які працюють в одній команді, можуть бути дуже різні контексти: живеш в Україні чи за кордоном, у рідному місті чи довелося поїхати в інше, близькі перебувають в окупації, біля лінії фронту чи доєдналися до лав ЗСУ, і це ще неповний список. Що й говорити про зовнішню аудиторію, особливо міжнародну.
Тому можливість мати постійний доступ до спільноти активних колег-практиків, від яких можна швидко отримати чесний зворотний зв’язок та які можуть поділитися досвідом, — це дуже цінно для професіоналів, що працюють в умовах обмежених бюджетів, високих ризиків та важких етичних виборів».
#2. Спорт і спортивні спільноти сприяють підтримці ментального здоров’я людей та підтримують Україну на національному рівні. Тому компаніям радять розглянути можливість спонсорства спортивних заходів, які близькі їхнім співробітникам.
#3. Корпоративний блог має бути не тільки про новини, а й про людей для людей. Через призму бачення співробітників варто розповідати про життя компанії, її культуру та цінності.
#4. Подумайте про recognition нагороди (найкраща маркетинг-команда, найкраща PR-команда, премія з найкращого Customer Experience тощо). Професіонали хочуть іти працювати до професіоналів, тому це чудова нагода залучити в компанію відповідних спеціалістів шляхом визнання експертизи команди.
Найм молодих спеціалістів
#5. Кожна соціальна мережа має свою аудиторію та формат, що дозволяє ефективно охоплювати різні сегменти молоді. В Instagram просувайте сторінку через reels, шукайте тренди та показуйте життя команди. Telegram радять використовувати для корисних кар’єрних порад. TikTok — для живих комунікацій, як і reels, щоб показувати життя компанії. LinkedIn — для тих, хто вже зацікавлений у працевлаштуванні.
#6. Якщо є ресурс для роботи з молоддю, почніть зі створення освітніх програм для trainee та junior-спеціалістів. Це дозволяє навчити та підготувати кандидатів відповідно до ваших потреб і стандартів та забезпечити високу якість підготовки.
#7. Робота з молоддю (школярі, студенти) може бути частиною корпоративної соціальної відповідальності компанії. Такі ініціативи сприяють підвищенню рівня освіти та професійної орієнтації молоді, підвищуючи лояльність до бренду компанії.
Прагнете наймати молодих та вмотивованих?
Саме такою є аудиторія Happy Monday. Тож розміщуйте вакансії на платформі та знаходьте своїх людей
Розмістити вакансіюКатерина Андрущенко,
співзасновниця Employer Branding Community та Head of Employee Relations в ELEKS:
«У сучасному світі, який постійно змінюється, питання взаємодії, підтримки та розвитку молодих професіоналів набуває особливої актуальності. Це стає ще більш важливим у воєнний час, коли молодь стикається з численними викликами та труднощами. З огляду на скорочення вакансій у деяких галузях, питання “Що ми можемо запропонувати молоді, якщо не можемо їх найняти?” стає дедалі актуальнішим. Можливості у сфері корпоративної соціальної відповідальності, такі як академії, практики та стажування, хакатони та конкурси кейсів, гранти на розвиток проєктів та освітні лекції, відкривають нові горизонти для залучення, розвитку молоді та її точки дотику з брендом роботодавця компанії, навіть коли пряме працевлаштування неможливе».
#8. Ми живемо в еру фастфуд-контенту, тому добре працюють короткі формати рекрутингових заходів (3-4 години). Не варто розтягувати процес, адже студенти хочуть на заході отримати корисні знання, дізнатися про компанію та швидко податися на стажування чи роботу.
Внутрішні комунікації
#9. Внутрішні новини конкурують не тільки з іншими внутрішніми новинами, а й із загальним інформаційним потоком. Це можна вирішити актуальним контентом і форматами (наприклад, короткі 1,5-хвилинні відео з актуальними новинами у стилі TikTok з текстовим доповненням). Це допоможе виділити ключові новини та зробити їх більш доступними й цікавими для співробітників.
#10. Персоналізовані комунікації: не розказувати всім про всіх, а кожній локації розповідати актуальну для них інформацію, особливо якщо компанія працює на різних ринках, відштовхуватися від аудиторії та її потреб.
Катерина Дробот,
співзасновниця Employer Branding Community та консультантка з брендингу роботодавця:
«Ще з часів ковіду внутрішні комунікації стали фокусом багатьох бізнесів, а в роки повномасштабної війни їх значущість зросла ще більше. Причина — переміщення співробітників, відкриття нових офісів та необхідність у цій реальності тримати людей в курсі подій компанії та підтримувати корпоративну культуру. Наразі внутрішні комунікації можуть бути ефективнішими завдяки актуальному контенту та кастомізації інформаційних потоків. У нашій закритій спільноті регулярно проводяться події, де обговорюються нові формати та ідеї для внутрішніх комунікацій, які допоможуть зробити їх цікавішими та доступнішими для співробітників».
#11. Багато класних ідей для внутрішніх комунікацій можуть приходити від продуктових і маркетингових команд. Можна проводити хакатони, де в ігровій формі команда придумує ідеї чи створює стратегії для внутрішніх комунікацій. І працівники згодом можуть стати вашими амбасадорами.
Івенти для розвитку бренду роботодавця
#12. У внутрішніх івентах не йдіть за охопленнями, а намагайтеся бути цікавими, щоб людям хотілося приходити. Узагальнені формати більше не працюють, люди мають розуміти, що це для них і про них. Для цього під час розробки ідеї заходу треба збирати інформацію від працівників і керівників, міряти NPS.
#13. Збирайте зворотний зв’язок: так ви зрозумієте, що насправді заходить вашим працівникам, а не що, як ви думали, буде добре для них. Фідбек щодо івентів дає змогу відстежувати тренди й загальні враження про активності в компанії. Це допоможе адаптувати заходи під реальні потреби та побажання працівників.
#14. Залучайте працівників до соціальних активностей, наприклад виготовлення подарунків дітям-сиротам. Це не лише сприяє розвитку командного духу, але й посилює соціальну відповідальність компанії.
Захід завершився, але якщо ви хочете дізнатися більше про розвиток бренду роботодавця та мати доступ до нетворкінгу з топовими спеціалістами, долучайтеся до Employer Branding Community. Під час івенту засновниці презентували закриту спільноту за підпискою, в якій є все для вашого професійного зростання:
- база знань із темплейтами, дослідженнями та іншими корисними матеріалами;
- відеобібліотека з записами минулих заходів спільноти;
- закриті події з обміну знаннями та обговорення нагальних питань в індустрії;
- можливість долучитися до міжнародних конференцій та представляти Україну;
- менторство та допомога з сертифікацією;
- профільні вакансії від топових компаній;
- платформа для спілкування;
- ексклюзивні знижки від партнерів, зокрема на навчальні програми.
Катерина Дробот,
співзасновниця Employer Branding Community та консультантка з брендингу роботодавця:
«Як старша сестра, спільнота надихне, підкаже, дасть пораду та імпульс, коли це потрібно. У закритій спільноті можна безпечно шукати однодумців, майбутніх колег та роботу, ставити будь-які запитання, навіть незручні, та отримати на них чесні відповіді. Також можна вчитися в колег, ділитись ідеями, надавати та отримувати менторську підтримку та допомогу з сертифікацією. Ми самі наразі до кінця не знаємо, якою буде закрита спільнота через рік, адже спільнота — це люди, і ми будемо створювати її разом».
Обирайте підписку на 6 або 12 місяців за посиланням: https://www.ebcua.com/.
Прагнете посилити бренд роботодавця?
Ось як ми можемо вам із цим допомогти 👉
ДеталіЧитайте також
6 трендів у розвитку бренду роботодавця: інсайти з World Employer Branding Day 2023
І кандидати потягнуться: як правильно розвивати бренд роботодавця
Бренд роботодавця в часи війни: що варто робити, а чого краще уникати
Дякуємо!
Тепер редактори знають.