Всі статті Новини Пошук роботи Увійти в ІТ Кар'єра Історії Розвиток Happy HR Спецпроєкти

«Не можу вийти з дому»: як падіння Київстару вплинуло на роботу команди Happy Monday

13.12.23 Історії 6 хв читання

Понад добу не працює один із найбільших мобільних операторів в країні. Звісно, це не оминуло і нашу команду, адже багато колег мають саме Київстар. Як форс-мажор впливає на роботу та як співробітники Happy Monday з ним справляються — розказуємо далі в матеріалі.


Дар’я Васьковська

Product/QA Manager

Дар'я Васьковська Product/QA Manager

На щастя, глобально падіння Київстару не сильно вплинуло на мою роботу, бо я в кінці блекаутів дочекалася своєї черги та провела оптоволокно. Тож вдома є інтернет і я можу працювати.

Проте одна складність таки виникла — проблеми зі смс-авторизацією. Ми використовуємо сервіси, де вона необхідна, й там вказано саме мій контактний номер телефону, і я просто не можу туди зайти. Це ускладнює роботу, бо є кілька ситуацій, які потрібно вирішити саме через цю авторизацію.

Ну і найголовніше це те, що я не можу вийти з дому, бо одразу потрапляю у вакуум.


Марія Федоренко

Web Content Manager

Марія Федоренко Web Content Manager


Я завжди починаю працювати рано зранку, тому встигла зробити майже всі термінові й поточні справи по роботі до того, як Київстар ліг. В мене він перестав працювати десь об 11.

Тож далі я спокійно чекала відновлення. Ввечері зайшла в гості до батьків, щоб перевірити робочі чати та пошту, чи не з’явилось там нічого термінового. 

Сьогодні зранку зрозуміла, що зв’язку все ще немає, тож вирішила працювати від батьків. У них є інтернет, тож маю звичайний робочий день. Якщо не відновлять звʼязок найближчим часом, то візьму додатково пакет lifecell.


Юлія Ніколайчук

Sales Manager

Юлія Ніколайчук Sales Manager Happy Monday

Вдома маю інтернет іншого провайдера, тож можу повноцінно працювати й бути на зв’язку. Але, коли мені потрібно кудись йти, то попереджаю, що можу бути не на зв’язку. Намагаюсь насолодитись тим, що мене точно ніхто не потурбує, отже немає причини хвилюватись.

Вчора йшла в нове місце і до того вдома детально вивчила маршрут та робила скріни, як туди добиратись. Адже розуміла, що скористатись мобільним інтернетом можливості не буде. Очікувала швидкого відновлення зв’язку, але сьогодні вже думаю, що варто мати 2 оператори, бо як буде далі — незрозуміло.


Ольга Чуловська

Журналістка

Ольга Чуловська Журналістка Happy Monday

На мою роботу збій не вплинув ніяк, бо працюю з дому і маю вай-фай від іншого провайдера, тому коли вдома, то якихось значних складнощів не відчуваю.

А от вийти з дому і не мати мобільного інтернету виявилося проблематично, бо готівки з собою останнім часом майже не ношу — звикла розраховуватись ApplePay, а без зв’язку він не працює. Та і загалом ми всі звикли завжди бути в онлайні.

На щастя, я мала стару сімкарту lifecell, якою раніше користувалася багато років, але з початку повномасштабного вторгнення перейшла на Київстар, бо була в евакуації на заході України, а там з покриттям у лайфа великі проблеми.

Тож поки що повернулася на lifecell, вони навіть запропонували знижку 100% на підключення мого тарифу на 4 тижні, щоправда, щоб тариф підключився зі знижкою, на рахунку все одно має бути сума, достатня для активації тарифного плану.


Анастасія Піскова

Video Maker

Анастасія Піскова Video Maker Happy Monday

Вдома маю інтернет від Київстар, який не працює. Певний час працювала з мобільного інтернету від іншого оператора, але й він працює нестабільно. Тож терміново посеред робочого дня біжу шукати кав’ярню з вайфаєм, де зможу завершити свої робочі задачі на сьогодні. 


Анна Бражевська

Junior Designer

Анна Бражевська Junior Designer

Вдома інтернет іншого провайдера і хлопець має сімку лайф, тому зв’язок є. Єдине не можу в трамваї розрахуватись — доводиться готівку знімати.


Анна Островська

ArtDirector/Senior Designer

Анна Островська, ArtDirector/Senior Designer Happy Monday

Чесно кажучи, збій не вплинув на мою роботу, тому що я працюю вдома з вайфаю. Єдиний мінус — це те, що рідним складно зі мною зв’язатися. Доводиться зідзвонюватись у телеграм, а через поганий інтернет це не завжди вдається.

Раніше міністр внутрішніх справ Ігор Клименко давав рекомендації для громадян, як залишатись на зв’язку в екстрених ситуаціях. Про це він написав у своєму telegram-каналі:

  • Якщо вам потрібна термінова допомога – зв’язатися з рідними або викликати екстрені служби — зверніться до найближчого управління поліції або пожежно-рятувальної частини. 
  • Також ви можете попросити про допомогу у нацгвардійців, поліції та прикордонників, які несуть службу у населених пунктах та на автодорогах. У Пунктах Незламності, розгорнутих на базі наших підрозділів, є можливість скористатися Wi-Fi. 
  • Екстрені номери 101, 102, 112 працюють у штатному режимі.

Наша команда сподівається на швидке розв’язання проблеми та відновлення мережі Київстар і бажає вам залишатися на зв’язку.

Шукаєте роботу?

У нас на сайті багато вакансій від крутих українських та міжнародних компаній 👉

Вакансії

Читайте також

Starlink і максимальна гнучкість: як ІТ-компанії працюють під час блекаутів

Війна, блекаути, кризи на ринку: як бізнесу вистояти й зберегти робочі місця

10 атмосферних книгарень Києва, які варто відвідати

Розсилка, що розвиває вашу кар'єру

Підписуйтесь на щотижневу розсилку від головної редакторки Happy Monday з підбіркою найцікавішого контенту тижня, новин та кар'єрних можливостей.

Більше
Відгук

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: