Всі статті Новини Пошук роботи Увійти в ІТ Кар'єра Історії Розвиток Happy HR Спецпроєкти

Чому я працюю рекрутеркою на одному місці вже 8 років і мені подобається

18.10.21 Історії PR 5 хв читання

Сьогодні зміна роботи кожні два-три роки потроху стає варіантом кар’єрної норми. Тоді як тривала співпраця з однією компанією, навпаки, викликає подив. Але наша героїня — Senior Recruiter у Capgemini Engineering Ukraine Олена Литовченко — впевнена: у роботодавця, який задовольняє твої потреби й допомагає з розвитком, варто працювати якнайдовше. Розпитали Олену, чому їй подобається працювати в компанії.

Capgemini Engineering Ukraine — це одна з 50 найбільших ІТ-компаній в Україні, що входить до Capgemini Group, світового лідера в галузі консалтингу, технологічних послуг і цифрової трансформації. До 1 жовтня 2021 року працювала під брендом Lohika. У компанії понад 1300 спеціалістів, які за бажанням можуть працювати віддалено, з офісу в Києві, Львові, Одесі та Рівному чи у змішаному форматі.

Олена Литовченко
Олена Литовченко


Причина №1. Кар’єрне зростання і розвиток


Я в компанії з серпня 2013 року, тобто працюю в Capgemini Engineering Ukraine (ранішеLohika) вже 8 років. Починала як Junior Recruiter, розвивалася й виросла до позиції Senior Recruiter.

Від початку кар’єри в компанії в мене був кредит довіри і можливість працювати з вакансіями різного рівня — від Middle до Team Lead. У мене був чудовий ментор, який давав мені можливість самостійно проводити весь рекрутинг-процес.

Я вважаю, що це найкращий шлях — навчатися на власному досвіді, успіхах та помилках, але водночас під наглядом. 

Компанія дуже орієнтована на розвиток співробітників, тому за ці роки в нас були і тренінги, і воркшопи, і конференції, і можливість замовляти собі книги на професійну тематику тощо. 


Причина №2. Щоденні виклики й допомога колег

Senior Recruiter у Capgemini Engineering відповідає за весь рекрутинг-процес — від початку переговорів до прийняття офферу кандидатом. Головна задача — надати кандидатові та компанії такий сервіс, аби в результаті вакансія закрилася, а обидві сторони лишилися задоволеними. У нинішніх реаліях ринку, коли конкуренція висока і кожна компанія намагається бути найкращою, це доволі складний виклик. Але з огляду на кількість прийнятих офферів і крутість кандидатів у наших командах, нам вдається з ним успішно впоратись. 

Якщо перефразувати класика: усі легкі кейси — легкі однаково, а кожен складний — складний по-своєму. 

Усі складні випадки об’єднує одна мета — перетворити відмову на прийнятий оффер. І коли це трапляється в мене чи моїх колег, ми дуже радіємо, бо за цим стоїть кропітка й делікатна робота з запереченнями та пошук компромісу, який влаштує і компанію, і кандидата. 

Прийнятий оффер — це результат роботи не лише рекрутера. Це також результат щоденної комунікації з менеджерами, їхньої щирої залученості у процес, відкритості до будь-яких питань стосовно проєктних деталей та готовності обговорювати й іти на компроміс, коли це потрібно. До того ж усі менеджери в Capgemini Engineering мають технічний бекграунд і на етапі інтерв’ю з кандидатом повністю покривають питання щодо нюансів проєкту.

Ми всі в одному човні: менеджери зацікавлені у наймі крутих кандидатів не менше, ніж рекрутери. Спільна мета дає кращий результат.

Головне правило — вести комунікацію так, аби можна було повернутися до переговорів, навіть якщо з першого разу співпраця не склалася. Я б сказала, що це загалом підхід Capgemini Engineering. Навіть якщо колеги вирішують змінити роботу, ми залишаємось друзями. Згодом багато хто повертається до нас знову, і ми залюбки відновлюємо співпрацю.


Причина №3. Автономія в роботі і ворк-лайф баланс

Мені імпонує підхід компанії. Він передбачає, що всі ми тут дорослі люди, які прийшли працювати на результат. Як наслідок, немає мікроменеджменту: твій графік залежить від задач, які тобі потрібно виконати, та особистих справ. З одного боку, відчуваєш себе частиною великої компанії, а з іншого — вільною людиною, яка може планувати роботу відповідно до своїх потреб. 

У мене є гарний приклад. Після того, як я приблизно 10 місяців пробула у декретній відпустці, я хотіла повернутись на роботу, але не могла зробити це full time. Тож я домовилась про part time, знайшла няню й чудово поєднувала свої активності.

Я відчувала себе гарною мамою, бо достатньо часу приділяла дитині, і до того ж не випадала з робочих процесів. Із Capgemini Engineering все пройшло легко.

Зараз дитина вже підросла і ходить у садочок. Вже приблизно 3 роки я знову працюю full time. Якщо трапляється так, що дитина захворіла і я залишилась без допомоги няні чи садочка, це можна легко вирішити з менеджером. Можна взяти собі один чи два вихідних дні, і всі тебе зрозуміють. Я, звісно, цим не зловживаю, але те, що є така опція, мені дуже подобається.


Причина №4. Мотивація


Якщо ти людина, націлена на результат, то в рекрутингу ти завжди його бачиш. Це великий плюс, хоча іноді й мінус, бо час від часу ми все ж таки отримуємо відмови від кандидатів попри всі зусилля. У таких випадках дуже важливо зберігати в собі баланс іронії та оптимізму. 

Мене мотивує те, що в Capgemini Engineering у мене немає відчуття застійності. Навпаки, все дуже динамічно: змінюються процеси, міняються замовники, зростає кількість вакансій тощо. Через конкуренцію на ринку і те, що потрібно закривати вакансії, — ти постійно в русі. А ще мені цікаво працювати з людьми, які в нашій компанії: усі вони — круті й класні професіонали, а окрім цього — ще й цікаві особистості.

Шукаєте роботу, яка так само стане «своєю»?

У нас на сайті багато таких вакансій для будь-яких фахівців 👉

Вакансії

Читайте також

Мисливець за талантами: хто такий рекрутер і як ним стати

Бути чи не бути: переваги та недоліки роботи рекрутера

Як за два місяці зростити з нуля HRD для компанії: досвід Easy HR

Розсилка, що розвиває вашу кар'єру

Підписуйтесь на щотижневу розсилку від головної редакторки Happy Monday з підбіркою найцікавішого контенту тижня, новин та кар'єрних можливостей.

Більше
Більше Більше для компаній
Пошукачу
Для компаній
Увійти
Є ідея!
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x

Дякуємо!

Тепер редактори знають.