Всі статті Новини Пошук роботи Увійти в ІТ Кар'єра Історії Розвиток Happy HR Спецпроєкти

«Робота з ринком Африки — потужний старт»: 7 причин податися на стажування в Jiji

17.08.23 Пошук роботи PR 7 хв читання

Українська IT-компанія Jiji, що розвиває платформу електронної комерції в Африці, оголошує набір на стажування в напрямі Business Development. Поспілкувалися щодо планів з ментором програми Максимом Голубєвим, який озвучив аж 7 причин для студентів та фахівців-початківців податися на стажування. 


Jiji — це українська продуктова IT-компанія і водночас найбільший представник електронної комерції в Африці. Продукт Jiji — це класифайд з оголошеннями, де африканці продають та купують потрібні речі. 


Про стажування в компанії


Мета Jiji — увійти в п’ятірку найпотужніших класифайдів світу за трафіком до 2025 року. Для цього в компанію регулярно залучають молодих й амбітних спеціалістів, зокрема, проводять стажування.  

Минулого року ми розповідали про стажування в Jiji за напрямами маркетинг, фінанси та продакт-менеджмент. Двоє стажерів, які тоді успішно пройшли навчання, приєднались до команди й допомагають їй досягати нових результатів.

Цьогоріч Jiji знову в пошуку стажерів на двомісячне оплачуване non-tech стажування за напрямом Business Development із можливістю подальшого працевлаштування. Запрошують студентів 3-6 курсів, випускників вишів та фахівців-початківців. На майбутнього стажера/ку чекатимуть: підтримка досвідченого ментора, гнучкий формат співпраці, техніка для комфортної роботи й грошова винагорода. Про інші переваги стажування в Jiji, а також критерії відбору кандидатів нам розповів ментор програми, Country Manager компанії Максим Голубєв. Макс ще у 2019 році переїхав до Африки та відповідає за всесторонній розвиток бізнесу у східноафриканському регіоні.


Чому варто податися на стажування в Jiji: розповідає ментор

Максим Голубєв,  Country Manager Jiji Africa
Максим Голубєв,
Country Manager Jiji Africa


1. Це робота над актуальним продуктом з важливою місією

Головна мета Jiji — зробити потрібні для людей речі доступнішими, а можливості для розвитку підприємництва — реальнішими. Наразі ідеальний час для нашого продукту в Африці, адже на локальному ринку не розвинені маркетплейси чи хоч якась електронна торгівля — тут панує «стихія» офлайн-продажу. 

Ми стартували у 2014 році в Нігерії і почали стрімко розширятися. Будуючи бізнес в одній країні, одразу ставили перед собою завдання масштабувати його й на інші. На старті нам допомогло те, що Нігерія — один із найскладніших і найбільших ринків Африки, тож перший досвід задав нам високу планку. Сьогодні ми лідери ринку e-commerce в регіоні й постійно зростаємо.

Це справжній успіх: розуміти, наскільки важливу місію має твоя компанія, і бачити неймовірні перспективи бізнесу, в якому працюєш.


2. Африка — тренд наступних років

Африканський ринок — швидкий та динамічний, там можна знайти величезний простір для реалізації своїх ідей. Він безсумнівно стає привабливим для українського бізнесу, адже ринки Європи та Америки вже перенасичені великими компаніями й масштабуватися там складніше.

Окрім цього, Африка — один із континентів, що найшвидше зростають. А країни, в яких ми працюємо — Кенія, Нігерія, Гана, Уганда, Ефіопія та інші, — найперспективніші в регіоні. До пандемії ми спостерігали там зростання ВВП на рівні 5–6% на рік, а в певних категоріях воно сягало 20–30%, тобто окремі індустрії розвиваються прямо-таки з космічною швидкістю. 

Як на мене, знайомство і робота із ринком Африки — це неймовірний досвід.


3. Стажування на ринку Африки — це челендж, пригода та драйв

Одна з цінностей Jiji звучить як «never surrender» або ж «ніколи не здавайся». Вона про те, що виклики й складні завдання мають не зупиняти професіонала, а, навпаки, заохочувати. Африка — непростий ринок. Але усі ті складнощі та перешкоди, з якими постійно стикаєшся, мене лише приваблюють. Вірю, це зацікавить і майбутнього стажера.

Неймовірна кількість бізнесів заходять в Африку, проте більшість із них не можуть пристосуватися до локальних умов, не розуміють клієнтів і врешті банкрутують чи закриваються. Цей ринок часто порівнюють із ринком Південно-Східної Азії, проте, за моїм досвідом, він навіть вимогливіший. І потрібно бути досить наполегливим, щоб розібратися, як тут все працює.

Ми просуваємо наш продукт у багатьох країнах Африки, тож це передбачає роботу з різними географіями й культурами. Це челендж, адже одна справа працювати з ринками, що подібні між собою, а інша — з такими, що відрізняються за контекстами, моделями поведінки й воронками продажу. 

Працювати тут — це пригода й драйв, адже доводиться не підкорятися обставинам і постійно шукати правильні рішення. Переконаний, що люди із ​​can-do attitude це точно оцінять.


4. Можливість керувати великою командою

Як правило, стажери не мають колег у підпорядкуванні, але не в нашому випадку! Людина буде безпосередньо залучена у керування нашими африканськими співробітниками, а зараз це понад тисяча людей. Ці працівники виконують різні завдання: вибудовують відділи продажу, підключають нову платіжну інфраструктуру, працюють в кол-центрах тощо. З ними потрібно постійно підтримувати контакт та курувати їхню роботу.

Управління командою навіть зі 100–300 людей — це вже важлива навичка, яка вигідно вирізнить ваше резюме. Але в Jiji вона ще й доповнюється специфікою роботи з представниками іншої культури.

Тут маю на увазі, що африканці інші за своєю ментальністю, і взаємодія з ними вимагає уважності, емпатії й винахідливості. Наприклад, вони звикли до інших темпів, бувають повільні й необов’язкові, на що є багато причин — культурних і суспільних. Тому є потреба в більшому контролі їхніх робочих процесів та автоматизації системи управління.


5. Досвід кроскультурної взаємодії

Наш бізнес повноцінно функціонує у 8 африканських країнах, і ми продовжуємо масштабуватися. Наразі маємо офіси в Нігерії, Гані та Кенії, і така паралельна робота в різних регіонах — це досвід неймовірної культурної взаємодії. Там відрізняється все: менталітет людей, культурні цінності та навіть мотивація працездатного населення.

Тож, з одного боку, доводиться непросто — треба підключати психологію і проявляти уважність, щоб зрозуміти мотивацію кенійця чи нігерійця. З іншого боку, мені подобається пізнавати людей іншої культури через спілкування та роботу. Я обожнюю неймовірну енергетику африканських співробітників, їхні способи проведення дозвілля, розваги, їхню щирість і доброту; те, як вони взаємодіють між собою, з нами, зі світом. 

Люди одна з причин, чому я врешті переїхав до Африки.

Команда Jiji в Африці
Максим і команда Jiji Kenya 


6. Розвиток у перспективному BizDev-напрямі

Business Development Manager відповідає за всебічний розвиток бізнесу — шукає нові взаємодії та партнерів, досліджує ринки, ніші, канали продажів. Це надзвичайно перспективний напрям, адже така людина потрібна в будь-якій компанії. Крім того, це ще й цікаво: вивчення нових метрик, розуміння бізнес-моделей, пошуки нестандартних рішень.

BizDev-спеціаліст ніколи не стоїть на місці та постійно розвивається, вивчає нове. Мене це надзвичайно надихає, і думаю, нашого потенційного стажера привабить також.

Що ж до кар’єрного розвитку, то BizDev-спеціаліст може рости в компанії й з часом зайняти керівну посаду. Або ж відкрити свій бізнес — адже в цій професії він прокачає всі необхідні навички для успішного підприємництва.


7. Гнучкі умови стажування і можливість залишитися в команді

Учасник програми зможе працювати офлайн в наших офісах у Києві чи Варшаві, обрати гібридний чи повністю віддалений формат.

Стажер/ка буде отримувати досвід в команді аналітики у відділі монетизації та виконуватиме різноманітні завдання: проводитиме дослідження ринку, шукатиме локальних партнерів, співпрацюватиме з відділами аналітики, продукту та піару. Я забезпечу онбординг та усю необхідну підтримку. 

Що стосується перспектив, то ми налаштовані на те, щоб забрати стажера в команду. Також я сподіваюся, що у майбутньому ця людина обов’язково відвідає наші офіси в Африці, а може й вирішить переїхати сюди.  

Jiji постійно росте. Ми — гравець №1 на ринку e-commerce в Африці та плануємо масштабуватися ще на низку країн. Відповідно, нам потрібні талановиті й мотивовані люди, щоб реалізовувати амбітні задуми разом.


Як потрапити на стажування: критерії відбору 


Non-tech стажування в Jiji — це можливість працювати з міжнародними ринками й стати тим фахівцем, який потрібен бізнесам.

Реальний шанс отримати постійну роботу Business Development спеціалістом можливий за 4 кроки:

  1. До 11 вересня заповнити форму реєстрації.
  2. До 17 вересня виконати тестове завдання.
  3. До 28 вересня пройти інтервʼю з ментором.
  4. 29 вересня отримати запрошення на стажування.

Кандидати мають володіти сильними навичками комунікації, вміти розв’язувати питання «під ключ» та бути націленими на результат. Якщо претенденти зможуть похвалитися реалізованими проєктами або досвідом у сфері волонтерства і соціального підприємництва, це буде великим плюсом.

Також важливі високий рівень мотивації та бажання стажера. BizDev пов’язаний із розвитком нових напрямів, тож без залученості навряд чи вийде досягти крутих результатів. 

Подавайтеся прямо зараз, якщо ви:

  • любите виклики та завжди працюєте на результат;
  • маєте досвід продажу чи ведення переговорів;
  • володієте англійською на рівні B2 або вище;
  • маєте хороші комунікативні навички.

Нам дуже важливо, щоб кандидат поділяв наші цінності: швидкість, вміння не здаватися, підприємницький дух, спрямованість на результат та відданість високим стандартам.

Зробіть перший крок до роботи мрії 

Подавайте заявку на стажування в Jiji та приєднуйтеся до амбітної команди!

Подати заявку

Читайте також

Як потрапити на стажування в ІТ і чому для новачка це важливо

Між бізнесом і розробкою: один день із життя бізнес-аналітика в ІТ

Чого мене навчили 4 роки активності й стажувань

Розсилка, що розвиває вашу кар'єру

Підписуйтесь на щотижневу розсилку від головної редакторки Happy Monday з підбіркою найцікавішого контенту тижня, новин та кар'єрних можливостей.

Більше
Більше Більше для компаній
Пошукачу
Для компаній
Увійти
Є ідея!
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x

Дякуємо!

Тепер редактори знають.