Цьогорічна конференція World Employer Branding Day (WEBD) відбулася в жовтні в Амстердамі й об’єднала понад 800 провідних фахівців з організацій з усього світу. Серед учасників та спікерів конференції була й українська делегація від Employer Branding Community, і її учасниці готові поділитися головними інсайтами про розвиток бренду роботодавця.
Спільнота Employer Branding Community збирає делегацію на WEBD вже втретє. 20 українських експерток з розвитку бренду роботодавця відвідали конференцію, формальні та неформальні групові обговорення в колі делегації та взяли участь в авторському проєкті Tour de Amsterdam з обміну знаннями з employer branding командами провідних роботодавців міста.
На самій конференції виступали такі провідні світові компанії та найкращі роботодавці, як McKinsey, DHL, Coca-Cola, PepsiCo, EY, IHG, Nokia, Merlin, RWE тощо. Вперше зі сцени WEBD прозвучав і кейс від України: засновниці Employer Branding Community — Катерина Дробот і Катерина Андрущенко — розповіли про побудову професійної спільноти, що стала взірцем для інших країн. Повномасштабна війна згуртувала всіх учасників спільноти навколо бажання допомагати українським бізнесам вистояти й розвиватись, а також підтримувати Збройні Сили України за допомогою донатів, яких в Employer Branding Community назбирали вже майже мільйон гривень.
Інсайти з WEBD 2024
Учасниці української делегації від Employer Branding Community розповіли, які з тем конференції їм запам’ятались та що вони вважають найбільш прикладним для України.
Якісний досвід співробітника — основа успішного бренду роботодавця
Для побудови успішного й автентичного бренду роботодавця критично важливим є позитивний досвід співробітників, адже саме вони створюють продукти, надають послуги та є амбасадорами компанії для кандидатів і широкого кола стейкхолдерів.
Юлія Горощак, Head of Employer Brand Uklon: «Важливо враховувати та зіставляти реальні прояви корпоративної культури з потребами співробітників, регулярно збирати їхній фідбек та швидко реагувати на зміни. Глобальний тренд на wellbeing і турботу про ментальне здоров’я дуже актуальний для України зараз. Але для нас також критичним є створення умов для безперебійної роботи та безпеки команди. Це є важливою опорою і для людей, і для бізнесу».
Читайте також: Як залучати спеціалістів до розвитку бренду роботодавця
Ціннісна пропозиція (EVP) — запорука ефективного бренду роботодавця
Тема Employer Value Proposition (EVP) — одна з основних на конференції з року в рік, адже ми завжди будемо працювати над актуальністю та привабливістю ціннісної пропозиції роботодавця як для кандидатів, так і для колег. З огляду на те, що часи змін тривають вже не перший рік і невідомо коли закінчаться, employer branding командам важливо навчитися відстежувати зовнішні зміни в індустріях, зміни в потребах і вподобаннях кандидатів та співробітників, а також тримати зв’язок із ринком, бо конкуренти також реагують на зміни.
Анна Великоіваненко, EBC Leadership team, Brand and comms director DataArt: «Попри те, що ми зараз у фазі ринку роботодавця, глобальні тренди швидкої зміни потреб бізнесів у сучасних навичках змушують компанії активно інвестувати у привабливість своїх брендів. Важливий інсайт, який я вважаю актуальним для України: будьте прямолінійними та лаконічними, формулюючи ваші ціннісні пропозиції роботодавців, адже невиконані обіцянки погано впливають на досвід співробітників».
Використання даних — ваш козир у рукаві
Цього року спікери не лише говорили про важливість аналітичного підходу в усіх ініціативах, накопичення та відстеження даних, але й показали приклади використання великих даних для аналізу й предиктивної аналітики в HR, employer branding та інших умовно внутрішніх функціях. Компанії активно інвестують в інструменти штучного інтелекту, дослідження та ролі, які допомагають краще розуміти внутрішні цільові аудиторії, їхню поведінку та вплив на бізнес, а також приймати зважені бізнес-рішення.
Анастасія Поліщук, Mentor, Employer brand manager (ex Deloitte, Genesis): «Мене дуже вразив кейс PwC: уся доповідь була про створення досвіду для співробітників за допомогою HR Data & AI, постійного аналізу та використання даних для предиктивної аналітики. Прикладне використання таких даних в компанії майже безмежне: від оцінки глобальних тенденцій до аналізу конкретних технологій, з якими можуть взаємодіяти співробітники протягом свого шляху в компанії. Раджу в LinkedIn підписатися на спікерку — Marlene de Koning. Впевнена, що й українські компанії можуть побудувати в себе таку систему роботи з даними, тому вважаю цей кейс дуже важливим і реалістичним для впровадження в Україні».
Читайте також: Які AI-сервіси допоможуть швидше аналізувати дані й зекономити години роботи
Сила спільнот
Вже не перший рік тема створення та підтримки спільнот є доволі гарячою на конференції. Якщо раніше вона розглядалася крізь призму залучення колег для обміну знаннями та професійного розвитку, то останніми роками ми бачимо посилення та розширення тренду на об’єднання людей заради загального wellbeing, пошуку ширших сенсів у власній роботі, побудови горизонтальних зв’язків і відчуття приналежності.
Катерина Дробот, Employer branding consultant, Co-Founder Employer Branding Community UA: «Саме ідеї об’єднання заради спільного зростання та досягнення високої мети ми заклали у виступ про нашу спільноту. Важкі часи можуть або зламати, або об’єднати: наша спільнота обрала спільну справу на благо України, українських бізнесів та міжнародних компаній, які наймають українців. Ми віримо, що побудова спільноти навколо спільних цінностей та мети додає нам додаткових сенсів і сил у професії, адже ти відчуваєш, що не один, а завжди в колі однодумців. Сподіваюсь, ми надихнули міжнародне коло колег і в них також з’являться подібні спільноти».
Читайте також: 8 причин стати учасником професійної спільноти
Employer branding впливає не лише на компанії, а й на спільноти та країни
Конкуренція за кваліфіковані кадри вже давно вийшла за рамки окремих компаній чи спільнот, бо наразі за найталановитіших конкурують індустрії, міста та цілі країни. Часи балансу між роботою та життям залишились в минулому, адже у світі вже панує ера інтеграції життя й роботи, яка визначає загальний рівень задоволення людини, її щастя та wellbeing. На українців, звичайно, впливає травматичний контекст війни, тож нам доводиться проживати зміни ще насиченіше.
Катерина Андрущенко, Employee Relations ELEKS, Co-Founder Employer Branding Community UA: «Мені найбільше запам’ятався кейс зі створення привабливого бренду регіону від іспанського міста Більбао. Регіон створив громадську організацію, яка взялася вибудовувати імідж роботодавців країни серед певних цільових аудиторій: людей, які наразі живуть в регіоні, та молоді, яка поїхала з регіону на навчання й не повернулася. Такі спільноти на рівні держави будуть дуже потрібні й Україні, то ж нам уже є ким надихатись та в кого переймати найефективніші практики».
Катерина Глухова, EBC Leadership Team Member, керівниця департаменту магії бренду роботодавця Fozzy Group: «Якщо ви працюєте в командах, які напряму або опосередковано розвивають бренд роботодавця, вам точно варто відвідати конференцію World Employer Branding Day, щоб вийти з власної бульбашки, познайомитися з колегами з міжнародних компаній, заспокоїти професійного самозванця, надихнутися кейсами та обговорити здобуті знання з колегами».
Долучайтесь до спільноти Employer Branding Community та поїхали на конференцію 2025 разом!
Прагнете посилити бренд вашої компанії?
Ось як Happy Monday може з цим допомогти 👉
ДеталіЧитайте також
14 інсайтів для розвитку бренду роботодавця у 2024 році з Employer Branding Community Day
World Employer Branding Day: 6 причин для українських фахівців взяти участь у конференції
Бренд роботодавця в часи війни: що варто робити, а чого краще уникати
Дякуємо!
Тепер редактори знають.