Всі статті Новини Пошук роботи Увійти в ІТ Кар'єра Історії Розвиток Happy HR Спецпроєкти

7 навичок, які допоможуть будувати кар’єру в міжнародних компаніях

20.04.21 Кар'єра 5 хв читання

Світ бізнесу дуже швидко змінюється, і сьогодні набір must have навичок і умінь менеджерів зовсім не такий, яким був ще 10 років тому. Тепер не лише hard, але й soft skills можуть стати фактором успіху. HR Director Biosphere Corporation Вікторія Желдак склала список навичок, які допоможуть будувати кар’єру в міжнародних компаніях.

Вікторія Желдак, HR Director Biosphere Corporation
Вікторія Желдак,
HR Director Biosphere Corporation


1. Вміння ефективно співпрацювати з колегами та партнерами


Експертиза та професіоналізм високого рівня — це базові характеристики хорошого спеціаліста. Але їх недостатньо для ефективної роботи у команді — а отже, ще важливішим стає уміння вибудовувати відносини.

Що потрібно для ефективної співпраці? Гнучке мислення, емоційний інтелект та, звісно, навички комунікації — тобто, уміння донести свої думки та вислухати чужі ідеї.

Пораджу також попрацювати над правильним зворотним зв’язком — це корисно не лише для менеджерів, а й у роботі з колегами, партнерами, клієнтами, підрядниками. Надавати фідбек не критикуючи, а коментуючи пропозицію — навичка, яку повинен розвивати кожен, хто прагне успішної кар’єри.

Грамотний фідбек: як давати і просити зворотний зв’язок →

Читати


2. Стратегічне мислення


У будь-якій великій корпорації дуже цінують працівників, які тримають фокус на вигоді компанії в цілому, а не окремих її бізнес-напрямів чи функцій. У цьому якраз і проявляється «стратегічність», адже загальні довгострокові цілі компанії мають стати своєрідним компасом для тактичних рішень і короткострокових пріоритетів окремих команд чи менеджерів.


3. Лідерські якості

Робота компанії на багатьох ринках передбачає різні підходи, різні моделі управління та стандарти. Тому міжнародні корпорації потребують лідерів-візіонерів для швидкого зростання і розвитку.

Люди, які проявляють ініціативу і мають helicopter view на майбутнє галузі (тобто, вміють бачити комплексну картину), здатні трансформувати бізнес і виводити його на нові організаційні рівні.


4. Повага і прийняття різних культур та національностей


Толерантність стає базовим поняттям для кроскультурної взаємодії. Кожному менеджеру важливо будувати ділові відносини без жодних внутрішніх стереотипів та упереджень.

Деякі компанії здобувають такий досвід, коли відкривають офіси в інших країнах, маючи центр управління в Україні. Звісно, на етапі активної співпраці будь-які культурні відмінності стають другорядними, коли команда має спільні бізнес-цілі. Проте до початку міжнародної роботи все ж варто підготуватися — вивчити культурні особливості нової країни, ділові звичаї та місцевий бізнес-етикет.


5. Готовність до переїздів


Як правило, кар’єра працівника у великих компаніях розвивається разом із новими зонами відповідальності. Тому готовність бути мобільним та переїжджати в інші регіони чи країни часто стає додатковою перевагою при відборі працівників на менеджерські позиції. 

Чому пропонувати переїзд своїм працівникам — поширена практика? При масштабуванні компанії у нових регіонах ключову роль можуть зіграти люди, які виросли всередині компанії. Окрім досвіду, вони несуть «корпоративну ДНК» — культурну складову. І саме вони здатні створити потрібне середовище у новій команді, передати корпоративні цінності своїм прикладом, відтворити культуру своєї компанії на нових ринках.

Коли наша компанія розширювалася за межі України і відкривала офіси у країнах Східної Європи та Центральної Азії, туди поїхали українські працівники. Саме вони «відтворили» компанію у Білорусі, Казахстані, Польщі вже разом із місцевими новоствореними командами.


6. Вміння показувати результат у структурі матричного управління


У міжнародній структурі, на відміну від локальних компаній, працівник ніколи не приймає рішення один — є ще як мінімум функціональний та адміністративний (чи регіональний) керівники, а ефективне налагодження відносин потребує певних якостей.

Це стосується і вміння захистити свою точку зору перед командою та керівником, і ефективно організувати процес прийняття рішень, а також зберегти баланс між швидкістю та якістю впровадження нових проєктів.


7. Постійне навчання


Насправді всі перелічені речі зводяться до одного важливого вміння — постійно вчитися нового. Сьогоднішнє VUCA бізнес-середовище мінливе, складне та неоднозначне, і щоб встигати адаптуватися до нього, потрібно працювати над собою кожного дня.

Бажаю усім успішного розвитку та корисного досвіду!

А ще для роботи в міжнародній компанії вам точно потрібна англійська

Онлайн-курси англійської допоможуть опанувати мову з нуля до рівня Upper-Intermediate за 6 місяців!

Деталі

Читайте також

Як це — працювати 4 дні на тиждень? Досвід української компанії Brighta

Три історії про релокейт: як працюють українці за кордоном

Як це — працювати у Tesla? Український інженер про роботу у США та Ілона Маска

Розсилка, що розвиває вашу кар'єру

Підписуйтесь на щотижневу розсилку від головної редакторки Happy Monday з підбіркою найцікавішого контенту тижня, новин та кар'єрних можливостей.

Більше
Відгук

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: