Всі статті Новини Пошук роботи Увійти в ІТ Кар'єра Історії Розвиток Happy HR Спецпроєкти

Ключ до будь-якої професії: як знання англійської розширює кар’єрні горизонти

07.10.21 Кар'єра Партнерський матеріал 4 хв читання

Ні для кого не секрет, що знання англійської сьогодні — це базова навичка, потрібна не лише для того, щоб вразити роботодавця і отримати роботу, а й для того, щоб професійно рости і не боятися змінювати сферу діяльності. Сучасні професії виникають та розвиваються здебільшого в англомовних країнах, тому знання мови допомагає швидше і якісніше опановувати нові сфери і просуватися кар’єрною драбиною.

Героїня нашого матеріалу Анастасія спробувала себе у різних сферах та на різних посадах, але основним каталізатором розвитку її кар’єри стало володіння англійською мовою.

Анастасія Полушина, 
digital-маркетолог Grade Education Centre


Про рішення пов’язати життя з вивченням англійської


Коли я закінчувала школу, в нас не було жодних адекватних профорієнтаційних програм чи хоча б зустрічей з представниками університетів, які б розповіли про сучасні сфери зайнятості. Вибір моїх однолітків лежав у межах стандартних і зрозумілих професій: вчитель, лікар, юрист, економіст, журналіст тощо. Такі слова як «маркетинг» чи «digital» ще ніхто не чув. А якщо й чув, то навряд чи розумів, що воно таке.

Вже тоді я розуміла, що точні науки не для мене, тому вирішила сфокусуватися на англійській, яка давалася мені легше за інші предмети, і вступила на факультет іноземної філології в Національний педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова. Я знала, що вчителювання не стане роботою моєї мрії, але бажання досконало вивчити мову взяло гору. 


Про першу роботу і пошук своєї ніші


Після навчання я таки спробувала себе у вчителюванні: спочатку викладала світову літературу в загальноосвітній школі, а потім працювала вчителем англійської на приватних курсах. Та в мене вже тоді було чітке розуміння, що я хочу рухатися в іншому напрямку, але неодмінно працювати з англійською мовою.

Так я потрапила до Grade Education Centre у ролі студентки. Я знала, що вони одні з кращих у навчанні англійської та підготовці до іспитів, тому прийшла готуватися до Кембриджського іспиту CPE (C2 Proficiency). І мені так сподобався їхній підхід до роботи та атмосфера в закладі, що я подалася до них на вакансію менеджера по роботі з клієнтами і стала частиною команди. Згодом почала паралельно викладати англійську в центрі. Але в якийсь момент прийшло розуміння, що я хочу рухатися далі і пробувати щось нове в кар’єрі. 

Англійська може бути не тільки основним інструментом роботи, а крутим допоміжним засобом навчання й розвитку. 

Я обрала маркетинг, бо ця сфера здавалася мені цікавою і перспективною, до того ж 4-річний досвід роботи менеджером по роботі з клієнтами дав хорошу базу знань і навичок, які згодилися на посаді маркетолога. 

Анастасія Полушина


Про переваги кар’єрного росту в межах однієї компанії


Мені дуже пощастило, оскільки мені допомагали, підтримували й заохочували рухатися вперед. Така підтримка дуже важлива, адже починати спочатку завжди складно. Хочеться повернутися до простого та зрозумілого, до завдань, які ти точно виконаєш круто. У новій професії до певного часу ти постійно сумніваєшся в собі та своїх рішеннях і поглядах, адже книжки та курси це чудово, але досвід — наше все. 

Основною перевагою було те, що я вже добре знала наш продукт та шлях клієнта від людини, яка просто цікавиться вивченням англійської, до людини з Кембриджським сертифікатом у руках. Це значно спростило мені процес зміни професії. Коли ти працюєш в одній компанії впродовж тривалого часу, колеги та керівництво знають твої сильні й слабкі сторони, що дає змогу більш грамотно організувати процес адаптації. Принаймні спочатку тобі дають посильні завдання, з якими ти напевне добре впораєшся, отже станеш впевненішим у новій ролі, матимеш достатньо мотивації розвиватися далі.

У новій компанії починати складніше, адже доведеться вивчати не тільки нову сферу роботи загалом, а й новий продукт, робочі процеси та особливості комунікації з командою. 


Про роль англійської в опануванні нової професії

Без щонайменше базового рівня англійської працювати у сфері маркетингу буде важко, адже 90% термінології — англійською. Програми, з якими маркетолог працює щодня, та найкрутіші світові рекламні кейси теж переважно доступні лише англійською. Якщо ви захочете прокачати певну навичку і пройти онлайн- чи офлайн-курси, будьте готові, що принаймні половина матеріалів лектора буде так чи інакше представлена саме англійською мовою. Без знання мови ви обмежені виключно вітчизняним освітнім продуктом і залишаєтеся відірваними від загальносвітового контексту, що є неприпустимим у цій сфері.

Безпосередньо у моїй роботі знання англійської є важливим не лише тому, що це основний напрям діяльності Grade Education Centre й інколи я спілкуюся чи пишу тексти англійською, а й тому, що мова дає мені можливість розвиватися далі. 

Якщо ти маєш амбіції та бажання робити більше, ділитися ідеями, втілювати їх у життя й уникнути одноманітної роботи на автоматі, без англійської не обійтися у жодній професії.

Твердження, що знання англійської є вагомою навичкою для побудови успішної кар’єри, давно стало аксіомою. Натомість ми приходимо до усвідомлення, що володіння англійською мовою сьогодні не лише допомагає отримати бажану посаду, але й розвиватися в обраній сфері, масштабуватися, виходити за межі українських кар’єрних реалій та бути частиною міжнародного професійного контексту. Тому, якщо вам досі не вистачає мотивації, щоб нарешті вивчити англійську, ось вам ще один вагомий аргумент: спеціаліст без знання англійської ризикує дуже швидко втратити свою актуальність.

Дізнатися більше про роботу в Grade Education Centre та переглянути актуальні вакансії 

До компанії

Читайте також

Як розвиватися маркетологу: про кар’єру, навички, плюси та мінуси професії

Що ви знаєте про роботу в діджиталі? Тест

Як підготуватись до співбесіди англійською та стати кандидатом №1 для компанії?

Розсилка, що розвиває вашу кар'єру

Підписуйтесь на щотижневу розсилку від головної редакторки Happy Monday з підбіркою найцікавішого контенту тижня, новин та кар'єрних можливостей.

Більше
Більше Більше для компаній
Пошукачу
Для компаній
Увійти
Є ідея!